Hoi,
na wat nalezen toch maar besloten om rippetoe te volgen, ben vandaag gestart en dacht bijmezelf dat het gemakkelijk is om een logje bij te houden. Zo weet ik of ik vooruit ga of niet
Ben 21 jaar, en train ongeveer een anderhalf jaartje. Zou graag boven de 100kg geraken, met zowel squat, benchpress als deadlift 
Ben vandaag met workout A gestart:
Squat: 3 x 5 x 65kg
Benchpress: 3 x 5 x 55kg
Deadlift: 1 x 5 x 50kg
Dips: 2 x 2
Ging wel lekker, voel dat ik wel meer aankan
Maar zal maar niet te snel omhoog gaan zodat ik kan blijve stijgen.
Alleen die dips, ging voor geen klote
Pijn in men linkerschouder, is dat normaal?
Ook deadlift 1 x 5 vind ik wat aan de lage kant, denk dat ik er 3 x 5 van ga maken. Of niet?
Je mag pas om de week gewicht verhogen niet? Hoeveel zouden jullie aanraden om te verhogen?
na wat nalezen toch maar besloten om rippetoe te volgen, ben vandaag gestart en dacht bijmezelf dat het gemakkelijk is om een logje bij te houden. Zo weet ik of ik vooruit ga of niet
Ben 21 jaar, en train ongeveer een anderhalf jaartje. Zou graag boven de 100kg geraken, met zowel squat, benchpress als deadlift 
Ben vandaag met workout A gestart:
Squat: 3 x 5 x 65kg
Benchpress: 3 x 5 x 55kg
Deadlift: 1 x 5 x 50kg
Dips: 2 x 2
Ging wel lekker, voel dat ik wel meer aankan
Maar zal maar niet te snel omhoog gaan zodat ik kan blijve stijgen. Alleen die dips, ging voor geen klote
Pijn in men linkerschouder, is dat normaal? Ook deadlift 1 x 5 vind ik wat aan de lage kant, denk dat ik er 3 x 5 van ga maken. Of niet?
Je mag pas om de week gewicht verhogen niet? Hoeveel zouden jullie aanraden om te verhogen?
Laatst bewerkt:

succes