MuscleMeat

1st Rippetoe logje

rustigf aan verhogen, anders barst je uit je vel...

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag schema a getraind, ging weer lekker :) alles kunnen verhogen.
Dacht dat ik veel moeite ging hebben met benchpress, maar viel goed mee. Alleen pijn aan men sleutelbeen langs beide kanten :s heb dat ook met dips :(

Squat: 3 x 5 x 80 kg (+5)
Bench press: 3 x 5 x 60kg (+2.5)
Deadlift: 3 x 5 x 70kg (+10)
Dips: 1 x 6 / 1 x 3

Best wel simpel en makkelijk bij te houden dit soort schema's suc6 man.

schud je schouders en armen eerst wat los voor je gaat pressen

het kan zijn dat iets effe blok zit en dan komt er druk op als je direct aan de BP gaat

probeer wat te schudden zodat het eruit gaat

Nog even men log van gisteren posten :)
Ben weer op alles vooruit gegaan :)

Squat: 3 x 5 x 82.5kg (+2.5)
MP: 3 x 5 x 33kg (+2)
Bent over row: 3 x 5 x 36kg (+2)
Chins: 2 x 7

Squat ga ik per 2.5 doen om niet te snel aan men limiet te zitten. MP ging ook al wat moeilijker, ga die verhogen met 1kg intverolg.

ik ben begonnen met mp met 45 kg je moet gewoon de juiste techniek hebben je moet de bar omhoog smijten van mp

hmmm 45kg, is wel nice. Je houdt je rug toch recht? :)

45 kg is al wat hoor, maar idd: goeie techniek kan wat schelen. Toch denk ik dat je hem altijd zo strict mogelijk moet doen, dus 0,0 knee/hip drive. Hoe lager je begint, hoe hoger je geraakt, denk ik altijd :D (natuurlijk is het zinloos om met 15 kg te beginnen...). Maar goed... je squat loopt goed zie ik!! Succes! :thumb:

Logje van gisteren nog posten :)

Squat: 3 x 5 x 85kg (+2.5)
Bench press: 3 x 5 x 62.5kg (+2.5)
Deadlift: 3 x 5 x 75kg (+5)

Squat begint al aardig zwaar te worden, maar toch een leuke oefening. Bench press dat wordt voor mij nog het zwaarste denk ik.
En deadlift, ga ik nu romanian doen omdat ik schrik heb dat ik de normale deadlift verkeerd doe.

Logje van gisteren nog posten :)

Squat: 3 x 5 x 85kg (+2.5)
Bench press: 3 x 5 x 62.5kg (+2.5)
Deadlift: 3 x 5 x 75kg (+5)

Squat begint al aardig zwaar te worden, maar toch een leuke oefening. Bench press dat wordt voor mij nog het zwaarste denk ik.
En deadlift, ga ik nu romanian doen omdat ik schrik heb dat ik de normale deadlift verkeerd doe.

Zo ga je de goede techniek nooit leren natuurlijk. Gewoon blijven doen zodat je techniek onder de knie krijgt.

Weer goed getraind vandaag :)

Squat: 3 x 5 x 87.5kg (+2.5)
MP: 3 x 5 x 35kg (+2)
Bent over row: 3 x 5 x 38kg (+2)

Squat was echt moeilijk vandaag, mss omdat ik zo vroeg uit men bed moest :) volgende keer hetzelfde gewicht want had wat de neiging vooruit te hangen.
Mp toch met 2kg verhoogt, ging rededelijk. En bent over rows, nu ik weet hoe ik die tegoei moet uitvoeren gaan die wel lekker.

Gaat lekker kerel!

Logje effe bijhouden van vandaag :)

Squat: 3 x 5 x 90kg (+2.5)
Bench press: 3 x 5 x 65kg (+2.5)
Deadlift: 3 x 5 x 80kg (+5)

Wou vandaag maar 87.5kg squaten maar toch de 90 geprobeerd, echt geen spijt van gehad, had denk ik zelf meer gekunne, maarja opbouwen he :p

Men bench press is echt klote, ging niet zo goed, plus nog altijd pijn in men sleutelbeen. Vervangen daar dumbbell press of is dat niet aan te raden?

Deadlift heb ik toch maar de gewone gehoude en goe in de spiegel gekeken of ik hem goed uitvoeren en deed wel lekker, voelde echt dat ik men onderrug goed getraind had.

En dips, mja, weer dat k*tsleutelbeen, doet echt pijn :(

Nieuwe update van vandaag.

Squat: 3 x 5 x 92.5kg (+2.5)
MP: 3 x 5 x 37kg (+2)
Bent over row: 3 x 5 x 39kg (+2)

Squat gaat echt lekker, dat ik maar snel aan die 100kg zit :p
Mp ga ik nu verhogen met 1kg, begint zwaar te gaan.
Bor blijf ik 2 kg houden want die gaat nog vlotjes :)

Wow nice op de SQ man! De verhouding met je MP is wel vreemd! Ik MP rond de 55 en crepeer onder 95-100 kg op de SQ :D. Maar soit, succes ;)

Vandaag weer getraind.

Squat: 3 x 5 x 95kg (+2.5)
Bench press: 3 x 5 x 65kg (+0)
Deadlift: 3 x 5 x 85kg (+5)
Dips: 1 x 7 / 1 x 4

Heb vorige week maar 1 keer getraind maar heb toch maar verhoogt met squat, en het ging wel :)

bench press zelfde gehouden, maar deze keer lukte het goed. Deadlift ging ook goed en dips gingen ook goed.

Zo even niet traine doet percies wonderen :p

Word hier nog getraind?

Terug
Naar boven