Fitness Seller

2 bloedneuzen in 2 dagen

Dukini

nininini..
Elite Member
Waardering
18
Lengte
1m96
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Iemand ervaring hiermee?
Had een rustweek, was in Sao Paulo voor een koffie cursus, veel slurpen en in de zomer is er veel Airco aan en het was 1 van de dagen heel koud, de hoogte verschillen waren ook.

Ik woon in een stad 0 NAP, en ging richting Sao paulo die week ( ben 4 keer op een neer geweest in die week)

Kwam terug van de cursus, niks aan de hand, opeens moest ik keihard lachen om iets en begon mijn neus hevig te bloeden, gewoon normaal opgelost, 1 keer kan gebeuren.
Zelfs daarna gewoon gesport.

ochtend daarop ging ik douchen en in de douche begon het weer te bloeden, dit keer iets minder, maar nog steeds vrij heftig.

Iemand ervaring hiermee? Ik weet dat een verandering in hoogte en druk wat uitmaakt, maar misschien heeft het te maken met de rustweek.

iig bedankt!

Ik heb ook wel eens 1x in de 3 weken soms wel eens een bloedneus uit het niets , moet hier een reden voor zijn?

Ik dacht altijd zwake vaatjes.

gewoon adertje gesprongen, of minder snuiven

Ik heb meer als 10x per jaar dat mijn neus uit het niets begint te bloeden. Heb ik al zolang ik me kan herinneren. Dat is bijna altijd dat het de volgende dag of die dag daarna weer terugkomt. Dat heb ik namelijk ook bijna altijd dat ik als ik een bloedneus krijg.

• Topic Starter Topic Starter
Ja... Ik was vergeten te vertellen dat ik om de 2 uur een lijntje doe om zo een hogere vetverbranding te hebben.

Ja ik ben PHD bro-science certified.

---------- Post added 3 October 2012 at 21:29 ----------

Genoeg gekkigheid, zal deze week ff aankijken hoe het gaat. Denk dat het idd gewoon een daertje was

minder ruzie zoeken:D

OT: misschien adertjes gesprongen.

Huilie om 2x een bloedneus? ???

Ik had t vroeger minimaal 1x per dag. Nooit aan geergerd, totdat ik bij kno arts kwam om neus recht te laten zetten. 2x gebroken gehad ditdat, zag hij een adertje zitten met zwakke wand ofzo, ff dichtgebrand en klaar. Nooit meer last van gehad.

Huilie om 2x een bloedneus? ???

Ik had t vroeger minimaal 1x per dag. Nooit aan geergerd, totdat ik bij kno arts kwam om neus recht te laten zetten. 2x gebroken gehad ditdat, zag hij een adertje zitten met zwakke wand ofzo, ff dichtgebrand en klaar. Nooit meer last van gehad.

stoer hoor :rolleyes::o

ik weetniet, maar waarom zou je iedere dag een bloedneus willen als je in 1x naar de huisarts/kno arts er vanaf bent..

Dicht laten branden

Had ik vroeger ook soms , en de dag erna als ik in de douche ging staan had ik het weer..
Weet ook niet hoe het kwam , maar heb het al zeker 3 jaar niet meer ;)

2much coke?

Voor de zekerheid ff je bloeddruk laten meten.

ik heb het ook als ik dag ervoor zware training heb gehad en weinig rust mss van de stress?

Hoge bloeddruk, neuspeuteren, verstopte neus dat je er ongemerkt aan zit, je hebt gesnoven, dunne neuswand, leukemie... Kan zoveel zijn maar 2x? nergens om je druk over te maken, je bent toch geen hypochonder? :D

Ga anders naar de KNO om het dicht te branden. Doet geen pijn kan ik je nu al vertellen ben er al een paar keer geweest.

Dit helpt niet altijd want ik ontkom er ook niet altijd aan. Gewoon opletten dat je niet met je vingers in je neus zit.
Daarnaast wanneer ik er weer last van heb (en dan stroomt het ook meestal goed) dan let ik een tijd op met melk producten. Zorg ik dat ik zo min mogelijk melk drink, switch ik over naar karnemelk en yoghurt.
Dit hou ik dan twee weken aan en dan ben ik er weer een hele tijd vanaf.

Toch zou ik als je het wel vaak hebt wel een dokter raadplegen. Aangezien in het ergste geval je ook met een vorm van kanker te maken kan hebben. Niet bang zijn, this gewoon statistisch gelul om er zeker van te zijn dat je niks hebt. Ben je ook af van je zorgen, en blijft het niet in je achterhoofd spinnen.

Ga anders naar de KNO om het dicht te branden. Doet geen pijn kan ik je nu al vertellen ben er al een paar keer geweest.

Dit helpt niet altijd want ik ontkom er ook niet altijd aan. Gewoon opletten dat je niet met je vingers in je neus zit.
Daarnaast wanneer ik er weer last van heb (en dan stroomt het ook meestal goed) dan let ik een tijd op met melk producten. Zorg ik dat ik zo min mogelijk melk drink, switch ik over naar karnemelk en yoghurt.
Dit hou ik dan twee weken aan en dan ben ik er weer een hele tijd vanaf.

Toch zou ik als je het wel vaak hebt wel een dokter raadplegen. Aangezien in het ergste geval je ook met een vorm van kanker te maken kan hebben. Niet bang zijn, this gewoon statistisch gelul om er zeker van te zijn dat je niks hebt. Ben je ook af van je zorgen, en blijft het niet in je achterhoofd spinnen.

Dit

Heb t ook vaak, en als t gebeurd is er n grote kans dat t de dag erna weer gebeurt.

En zoals Dekleineman zegt, ff langs de huisarts, misschien is het kanker

Je woont in Brazilië en doet iets met koffie? waar maak jij je druk om?
OT: veel koffie kan de bloeddruk verhogen, wellicht is mede daardoor een adertje gesprongen. De volgende dag ging het weer open, omdat door het douche het korstje los weekte.

Terug
Naar boven