Fitness Seller

2012 Log bodylab atleet Rick

• Topic Starter Topic Starter
Daar heb je gelijk in, maar ik bedoel eigelijk dat ik vaak buffe gasten rellen zie make met uitgaan enzo waarschijnlijk omdat Ze zichzelf super vinden

Soo jij ben een bikkel man. Ik denk helemaal niet dat ik kan vechten.. totaal niet.. maar als jij zulke vooroordelen hebt en zo denkt moet je dat lekker doen joh, stoer knulletje..

Daar heb je gelijk in, maar ik bedoel eigelijk dat ik vaak buffe gasten rellen zie make met uitgaan enzo waarschijnlijk omdat Ze zichzelf super vinden

Vindt dat nogal meevallen.. mijn ervaring is juist dat grote gasten zich rustig gedragen & t juist die magere ventjes zijn die rotzooi trappen.

Op de kast

Tyran kent geen bodybuilders.. de bodybuilders die ik ken zijn altijd rustig idd...

Maar goed. Getraind vanmorgen ...

Bank 70x15.. 100x10... 130x6.. 100x8... 70x12

Schuine bank 3x8x90

Schuine fly 3x12x20kg

Cross over 7x12x25kg

Si de raises 5x12-15..

op pagina 1 had je een single met 130kg bench en nu een 6je. Gaat goed :)

Rick! Vechten of Fifa? Jij mag kiezen!!!:)

Hoe gaat het maatje?

Die schouers moeten wat ronder met name zijkant

Jij ben zeker zo'n klein mannetje dat in het dagelijks leven gepest word, en dan op dbb echt een held voelt, dan echt van alles gaat zeggen omdat ie dat in zijn sociale omgeving niet durft
.... Zie het vaak gebeuren !![/QUOT

Hey marcel, ik ben groter als jou, en ik ben mark driessen, in venlo kent bijna iedereen me, maar wat ik bedoelde is dat gasten met massa vaak denken dat Ze goed kunnen vechten terwijl Ze hun ogen dichtknijpen als er een vuist op hun afkomt, heb ik gemerkt als de bodybuilders kwamen mee trainen, heb 2 jaar gekickboxt, c klasse, en heb met traine gasten van 100+ kilo laten strekken

stoer man! :rolleyes:

The return of the bende van Venlo. Goed dat iedereen hem daar kent, zou misschien beter zijn als hij Hollands kan...scheelt veel taalvauten in zijn mail.

Maar goed, training gaat lekker volgens mij.

Hollands is te lastig voor mij

Venlo de gekste hahahah, wannabe belg...
Gaat goed zo te zien rick.
Zie je little bro ook nog regelmatig op de gym. Die is ook goed bezig.
Succes verder!

Dan je wel man :)

doe je mee aan de jbc?

NAC nk doe ik mee

Terug
Naar boven