AndroidHealthClinic

2012 Log bodylab atleet Rick

Je oogt een stuk kleiner dan op de foto's in je openingspost.

• Topic Starter Topic Starter
Vet percentage hoger.. enne ja was daar in wedstrijd shape ;)

Bultrug.. nee die garage is weg, dit is ergens anders

Word er nog getraind

Vandaag rug..

Deadlift
60-110-140-180 x 6-8 ... 200x3 ( makkelijk) wel netjes uitgevoerd

Kabelrow 3x12

Pulldown breed 3x12

Pulldown machine 3x12

Breed stang hoge pulley staand( weet de naam niet)
3x12

Hey gozer, mooie log :thumbup: ga deze even volgen
Heb je in anvers nog grietjes gescoord? :D

grt

Nee man. Daar doe ik niet aan... Belgische meisjes zijn niet mijn ding man haha

Idd ik heb t wel gevoeld... komt hard aan 8 beveiligings kisten hahahaha

Ze hadden een vloermat nodig, en hij bood zich aan :roflol:

2 vloermatten.. dus marcel kwam er ook bij liggen haha

Ga deze volgen, succes man

Hahaha jij bent zeker zon bodybuilders die denkt dat die kan vechten omdat hij breed is en vervolgens de kroeg word uitgetrapt..zie het vaak gebeuren.

Hahaha jij bent zeker zon bodybuilders die denkt dat die kan vechten omdat hij breed is en vervolgens de kroeg word uitgetrapt..zie het vaak gebeuren.

Jij ben zeker zo'n klein mannetje dat in het dagelijks leven gepest word, en dan op dbb echt een held voelt, dan echt van alles gaat zeggen omdat ie dat in zijn sociale omgeving niet durft
.... Zie het vaak gebeuren !!

Jij ben zeker zo'n klein mannetje dat in het dagelijks leven gepest word, en dan op dbb echt een held voelt, dan echt van alles gaat zeggen omdat ie dat in zijn sociale omgeving niet durft
.... Zie het vaak gebeuren !![/QUOT

Hey marcel, ik ben groter als jou, en ik ben mark driessen, in venlo kent bijna iedereen me, maar wat ik bedoelde is dat gasten met massa vaak denken dat Ze goed kunnen vechten terwijl Ze hun ogen dichtknijpen als er een vuist op hun afkomt, heb ik gemerkt als de bodybuilders kwamen mee trainen, heb 2 jaar gekickboxt, c klasse, en heb met traine gasten van 100+ kilo laten strekken

Al was je de kapitein van de bontekoe.. zulke opmerkingen zijn ongepast, zeker als je een training met een avondje stappen vergelijkt, en 1 m 92 is lang, niet groot met 86 kilo. Als een uitsmijter jou op de grond gooit van achter omdat hij ziet dat er 12 mede uitsmijters bij zijn komen staan, maak het niet uit of je nou Mark, Marcel of Rik heet dan maak het niet uit wat je denk, dan wordt je gewoon even als vloermat gebruikt.

Al was je de kapitein van de bontekoe.. zulke opmerkingen zijn ongepast, zeker als je een training met een avondje stappen vergelijkt, en 1 m 92 is lang, niet groot met 86 kilo. Als een uitsmijter jou op de grond gooit van achter omdat hij ziet dat er 12 mede uitsmijters bij zijn komen staan, maak het niet uit of je nou Mark, Marcel of Rik heet dan maak het niet uit wat je denk, dan wordt je gewoon even als vloermat gebruikt.

Daar heb je gelijk in, maar ik bedoel eigelijk dat ik vaak buffe gasten rellen zie make met uitgaan enzo waarschijnlijk omdat Ze zichzelf super vinden

Terug
Naar boven