AndroidHealthClinic

21 day fast mass building met leemhardward

= 1200 kcals per dag

ik had een gegoogled naar methyltren toen, je een week geleden poste dat je het ging gebruiken.
op dit moment vind ik de pagina niet meer, maar ik meende te hebben gelezen dat dit bestaat uit 4 soorten test.
2 snelle esters en 2 tragere esters waarvan de resultaten pas na 2 weken hun effect laten zien.
Als je nu na een week al beslist om je dosis te verhogen ga je mss teveel zetten ;-)
Trouwens ik ken verder niks van AAS hoor, ik laat je alleen weten wat ik meende gelezen te hebben ;-)

Ik gebruik sustanon de 4 esters elke week, dat kost even tijd voor het werkt, maar dat is het probleem niet, de Methyltren waar je het over hebt zijn pillen de orale tren zeg maar, die moet je gelijk of na 4 dagen zeker voelen. 2 mg is dus de normale dosis en dacht die kunnen doormidden om zo op 1 mg uit te komen. Nu dus 2 mg per dag, en dan kijk ik wel wat ik daar van verneem ;-)

Laatst bewerkt:
Hey Carbonfibre,
Ik neem ff abbotje op je log, vind het zeer interesant.

Succes.

Ik heb besloten om nog even flink door te cutten tot ik beduidend lager zit in mijn vetpercentage, dus het 21 dagen dieet even te laten rusten, 3 weken met 4 mg Methyl pd het benodigde vet eraf te gooien. Pak de draad wel weer op om tot de 90 te komen. Beter 83 en droog dan 90 en behoorlijk vet, die 90 komt vanzelf wel met de tijd.

Wat is,de beste.manier om te trainen met zon schema

Leef je nog carbon?

heb niet het hele topic doorgelezen maar degene die als eerste het e-book uploade heeft volgens de onvolledige versie..ik had hem net kunnen downloaden en op via deze link geupload: http://www.sendspace.com/file/f443zw

het ebook bestaat uit 116 blz en ziet er compleet uit.

hebben inmiddels nog meer mensen nog positieve ervaringen met deze methode opgedaan?

Terug
Naar boven