XXL Nutrition

21 day fast mass building met leemhardward

idd ben ik ook benieuwd naar wat jij daar vanaf krijgt.

wat eet jij bijvoorbeeld op een dag in de cut? weet dat je geen schema bijhoudt maar even om te kijken of we een beetje op de zelfde weg zitten.

Wat ik eet in de cut?..is niet veel, shake bij het opstaan daarna havermoutpap trainen, bij thuiskomst shake, vervolgens verdeeld over de dag 2 liter melk stuk kip groente in de middag met wat olijfolie, avond eten zonder aardappelen (groente vlees) voor het slapen 500gr kwark.

Laatst bewerkt:
dus dat is heel hoog in eiwit, laag in kh en daarbij nog wat vetten?

mn 2e week was tegenvallend geen gewicht erbij.
maar had wel 3 keer cardio/basketball gedaan dus denk dat het daardoor kwam
nu ga ik 1 week nog vol bulken en kijk wel hoe het gaat.

2 week bulken en nu nog een week of 2 week cutten?

Ik ben 14 dagen cutten en sta stil op 79 kg ik druk er nog een week cut in.

Ok op die fiets het moet even op gang komen waarschijnlijk was mijn ervaring tenminste wel, lekker nog een week bulken erbij toch, ik sta al 14 op een houtje te bijten.

Carbonfibre; Had je nog een Pm gestuurd, maar was zeer benieuwd naar je trainingsschema in de cut + sets en herh. / voedingsschema in de bulk =)

Is het mogelijk dat je deze hier post ? Misch meer mensen die daar interesse naar hebben ? =)

Ik doe geen andere trainingen in cut of bulk ik heb gewoon mijn drie daagse split niets bijzonder.

Okeej,.. Wil het binnenkort ook proberen =) thanks for the reply

Zie je ook waar die massa op komt ? Bijv op je borst? Of gaint die massa gespreid over je lichaam

Bij mij alleen op mijn bicebs :D

nog updates?

Rustig op het front hier, stilletjes aan het afvallen sta nu op 76, denkt dat ik terug moet naar 75 voor ik weer op die 7% terecht wil komen. Deze zomer wat strak staan en aankomende herfst weer beginnen met de 21 dagen dieet.

dus je doet 2 weken High carb endan 2 weken cutten met Low carbs en hoog aantal eiwitten?

2 week hoog in koolhydraten en 1 week cutten met extra veel eiwit en weinig koolhydraten.

Vind de vooruitgang die je behaald hebt echt super. Maar mbt je vetpercentage zou je misschien toch ergens anders eens een meting kunnen laten doen.

Dit is namelijk ongeveer 3% vet:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dit is 7-9%:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit zeg ik niet om je af te breken of dergelijke, maar zo heb jij wel een realistischer beeld ervan.

• Topic Starter Topic Starter
ja, ik had dus deze post gestart hé, heb nu juist weer mijn wachtwoord terug gevonden.
K'ben best wel verast door al de reacties

btw ik heb die ebooks nog staan van lee harman van die 21 day anabolic amp effect als iemand hem wil hebben?

ja, ik had dus deze post gestart hé, heb nu juist weer mijn wachtwoord terug gevonden.
K'ben best wel verast door al de reacties

btw ik heb die ebooks nog staan van lee harman van die 21 day anabolic amp effect als iemand hem wil hebben?

ja heb wel interesse hierin.
zou je deze kunnen posten?
dat zou super zijn.

Terug
Naar boven