MuscleMeat

21 day fast mass building met leemhardward

ja, ik had dus deze post gestart hé, heb nu juist weer mijn wachtwoord terug gevonden.
K'ben best wel verast door al de reacties

btw ik heb die ebooks nog staan van lee harman van die 21 day anabolic amp effect als iemand hem wil hebben?

Hmm, zojuist deze topic helemaal doorgelezen... Interessant!! :)
Als je de Ebooks wilt posten, heel graag!

Ik zit nu zelf vrij hoog in het vet % dus wil twee weken gaan cutten.
Het is de eerste keer dat ik echt ga cutten!
Zou iemand mij wat advies kunnen geven?

Ik weet dat ik hoog in eiwitten moet zitten, laag in kh.
Op dit moment sta ik op en eet ik het volgende ongeveer:
1 Shake eitwit
4 volkoren boterhammen
Lunch: Volkoren brood met filet american of tonijn, soep, soms een kroket, halve liter melk, fruitsalade en kwark (0% vet)
2 of 4 volkoren boterhammen

Sporten met een preworkout
Eitwit shake met dextro en EAS

Avond eten: 300 a 350 gram kip (soms rund en vis), wokgroente, rijst of eiermie

Soms nog kwark, en dan slapen! :)

Als ik zou gaan cutten,
Hoe ziet het er dan ongeveer uit?!
Wat moet ik laten staan? Ik snap dat ik alle vetten moet laten maar voor me gevoel eet ik al vrij weinig kcal?

Zou fijn als jullie me een beetje op weg kunnen helpen dan zal ik ook wat resulataten posten!

Laatst bewerkt:
Je eigen topic aanmaken en met 2 weken cutten ga je niet veel bereiken.

Je eigen topic aanmaken en met 2 weken cutten ga je niet veel bereiken.

Precies het advies waar ik niet op zit te wachten, bedankt!

Heb je zelf deze topic gelezen? Krijg de indruk van niet, gaarne eerst even lezen :)

Carbonfibre, ik weet dat jij niet echt een voedingsschema hebt maar kun je in grote lijnen vertellen wat je in de bulk en in de cut eet? :)
Bizarre vooruitgang nl! :)

Precies het advies waar ik niet op zit te wachten, bedankt!

Heb je zelf deze topic gelezen? Krijg de indruk van niet, gaarne eerst even lezen :)

Carbonfibre, ik weet dat jij niet echt een voedingsschema hebt maar kun je in grote lijnen vertellen wat je in de bulk en in de cut eet? :)
Bizarre vooruitgang nl! :)

Ja ik heb deze topic gelezen en nee je post heeft er eigenlijk niets mee te maken. Als je vrij hoog in % zit heeft het geen nut om dit te volgen. Doorcutten tot laag percentage en dan 21 fast mass building toepassen. Heb jij het uberhaupt wel gelezen? En maak je eigen topic aan als je advies wil over voeding, hier komt nauwelijks iemand kijken en als ze het doen is het voor info over 21 day en niet om voedingsadvies te geven.

PS: teveel brood en je schrijft er niet bij wat je er van beleg op doet

Ik heb 3 weken gecut, en ben nu weer aan het bulken, in een week anderhalf kilo erbij :) .

Ik pak de draad weer op zoals beloofd is, maar dit keer met hulp!! (aas) het is NIET de bedoeling om het hier over aas te hebben in de volgende posts (dit is geen aas afdeling), het blijft bij 21 day fast mass building. Ik doe 2 weken bulk (ben al een week bezig) en 2 weken cutten, tijdens het cutten heb ik hulp van Methyltren 2 mg per dag voor 14 dagen, voor de rest loopt er constant (cut/bulk) 125 mg per week sustanon mee als trt. De methyltren is er voor om vet te helpen verbranden tijdens het cutten en misschien een extra kilootje winst te maken. Dus 2 week (on) cutten, 2 week (off) bulken. Ik weeg nu 82KG en hoop de 90KG te halen in een aantal rondes, mijn lengte is 166 a 167 vet staat nu op 12% en hoop dus op 10 % te komen, in het verleden werd ik er wel wat vetter van, maar door hulp van de tren hoop ik de 10% makkelijker te halen en misschien nog iets droger te worden. Duidelijk verhaal lijkt me zo ;-) Ik update regelmatig, 1 keer per week ofzo...

Laatst bewerkt:
mss een goed idee om ook een apart logje bij te houden.
Kan je ook daarin vertellen wat je effect is met de hulp erbij ;-)
Dan zal ik dat zeker volgen ;-)

Ach zolang we het over hulp hebben is er niets aan de hand, zie het niet zitten om 2 logjes bij te houden. Maar misschien ook wel hoor, zie wel even hoe het loopt;-)

Hoe vaak ga je dan 2 weken methyltren gebruiken?

Tot het gewenste doel bereikt is. 90 kg dus..

Suc6! Ik lees mee, interessant deze theorie.

Zo de bulk zit er weer op ben van 80 naar 82 gegaan in deze bulk, uiteraard zit daar buik en darmvulling bij die er met het cutten weer uit gaat, vandaag de eerste Methyltren erin en dan flink aan het cutten voor 14 dagen, erg nieuwschierig wat voor gewicht ik kom te staan na die 14 dagen Methyl.

Lees echt verhalen van mensen die 6kg aankomen na 4 weekjes ofzo...
Succes kerel!

Zit veel vocht en natuurlijk vet tussen, 6 kg is iid errug netjes. Gaat goed trouwens na 1 dag cutten 1 kg winst 83 kg geeft de teller aan!

1kg winst tijdens cut ?

Met Methyl he, anders zou ik het ook niet weten tis echt 83 kg

-update-

GAAT GOED GAAT GOED!! na 7 dagen cutten nu op 73 kg in de ochtend, totale winst tot nu toe 3 kg!..bovendien sta ik er ietsje droger voor als de vorige cut, bulkvoer is weer in huis gehaald dus op naar de volgende bulk vanaf morgenvroeg! Als dit zo doorgaat ben ik we heeel erg tevreden :D

Hey,

Zou je misschien kunnen opgeven wat jij zo gedurende je bulk en cut fase op dag bases allemaal eet ben wel erg benieuwd.

Tijdens de cut niet zo veel eigelijk, 4 bakken kwark verdeeld op de dag, liter melk, warm eten en 4 broodjes pindakaas, warm eten. Tijdens de bulk 4 kwark, 4 broodjes pindakaas, 10 pannenkoeken verdeeld op de dag, tussen de middag pastas en in de avond gewoon warm eten met genoeg kip, 1 liter olijfolie per week. Maar wisselt vaak ook, gemiddeld zit ik zo wel aardig in die richting ongeveer.

Laatst bewerkt:
Heb net besloten hoger met de Methyltren te gaan, verneem op 1 mg niet veel dus kan ik ook op 2 mg gaan zitten, betekend wel dat ik in 3 rondes cut/bulk mijn 90 kg moet zien te halen want dan zijn de pillen op, maar goed red ik het niet dan is iets minder aan kg ook goed als ik er droger bijsta. We zien wel hoe het loopt. Cutten gaat erg goed, nu vanmorgen 82 dus sta nog gelijk met vorige week aan het einde van de bulk.

Laatst bewerkt:
Liter olijfolie per week? :S

Terug
Naar boven