Fitness Seller

22% NL ouders tegen gemengd huwelijk

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
22% van de Nederlanders zou het 'vervelend tot zeer vervelend' vinden als hun zoon/dochter met een allochtoon wil trouwen.
Dat blijkt uit onderzoek over etnische tolerantie van Jochem Tolsma, socioloog aan de Radboud Universiteit Nijmegen.

Van de tweede generatie Marokkanen vindt een kwart een huwelijk met een andere dan de eigen groep onacceptabel, bij Turken is dat 32%.
Gemiddeld zijn zowel hoog- als laaggeschoolde Turken en Marokkanen van de eerste en tweede generatie intoleranter dan autochtonen, zegt Tolsma in De Volkskrant.

Antillianen en Surinamers zijn juist toleranter dan autochtonen.
(bron:nu.nl)

Hoe staat het met de ouders hier? Wel of niet acceptabel?

Valt me tegen, 22% maar.

Ik wil dat mijn arische genen verder worden voortgeplant.

Ik heb 2 jongens. Denk dat dit toch anders is dan wanneer je 2 meiden hebt.
Ik heb er op zich niet zo veel moeite mee. Als het maar een moderne meid is.
Schoonfamilie kun je niet kiezen, je partner wel.

Als ik een meisje zou hebben zou ook het bovenstaande gelden (denk ik:D).

Oja, moderne meid, mag dan ook moderne jongen zijn.

wel , als mijn zoon een negerinnentje met een lekkere ghetto booty mee naar huis neemt vind ik het prima :thumbup:

Als ik een zoon zou hebben geen probleem
Als ik een dochter zou hebben wel een probleem

Ik geef geen uitleg.

Mijn opa en moeder zijn allochtonen, zullen er dus weinig moeite mee hebben.

Enige waar ik een probleem mee zou hebben is als ze met een moslim/moslima thuis komen.

Ligt eraan, als ik een dochter heb dan trouwt ze absoluut niet met een n*ger of met een marrokaan.:o

Als ik een zoon zou hebben dan maakt het niet uit.

Denk dat het percentage andersom vele male hoger ligt, het is van twee kanten.

NAH JA en wrm zou het dan weer niet erg zijn als je zoon met een donkere chick thuis komt?

• Topic Starter Topic Starter
NAH JA en wrm zou het dan weer niet erg zijn als je zoon met een donkere chick thuis komt?

Heeft waarschijnlijk te maken met de dominate positie van de man binnen andere culturen ;)

Maar geef eens wat meer onderbouwing van de antwoorden mensen...ja en nee zegt zo weinig over je motieven.

Heeft waarschijnlijk te maken met de dominate positie van de man binnen andere culturen ;)

Maar geef eens wat meer onderbouwing van de antwoorden mensen...ja en nee zegt zo weinig over je motieven.

Wat jij zegt.

+ Donkere chicks kunnen gruwelijk lekker zijn

Arnoldfan zal een uniek en onderbouwde reactie hebben, het wachten is daarop.

Zolang hij/zij maar gelukkig is.

Terug
Naar boven