Fitness Seller

24 maart a.s. staat alle info rond Robbert's Tripple online !

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
Waardering
26
24 maart is het dan zover, dan gaat alle info online over Robbert's Tripple.
Een project waar ik meer dan een halfjaar druk mee bezig ben geweest, met een aantal DBB-ers en partners als XXL Nutrition en Sportfood.nl:cool:.

Robbert's Tripple is een shock-systeem voor borsttraining, de ruwe versie gebruikten we o.a. in aanloop naar de langste work out ooit.
Doel was om de tripple toegankelijk te maken voor beginner, gevorderde en de vergevorderde krachttrainer...het kan gebruikt worden om b.v. over een "sticking point" heen te komen, spierconditie op te bouwen of gewoon eens ter afwisseling van het reguliere borstschema.
Zelf heb ik er veel aan gehad tijdens de recordpoging, mijn spierconditie was top..zo zelfs dat ik na 23 uur trainen nog setjes maakte met 80 kg. Na het
behalen van het wereldrecord won ik ook weer met het systeem de verloren massa op de borst snel terug.....reden genoeg dus om het e.a. eens onder de loep te nemen en door te ontwikkelen.

Echt fun om aan te werken met dank aan: Strada Sports Vorden, XXL Nutrition, Restaurant 't Olde Lettinck, Sportfood.nl, DXL Magazine, VMMP,
Robbert's Sportfood en Pascale Drent Fotografie.
Op veel bodybuilding/fitness site's (waaronder DBB) in Nederland en Belgie zal
de info + instructie filmpje te vinden zijn. Op SPORTFOOD.NL en GIANT!'s Fitness En Bodybuilding Site kun je al het e.a. vinden m.b.t. alle vorderingen van het hele project.

Komende weken wordt het nog even de puntjes op de i zetten, zodat we
wat deftige:D informatie kunnen strooien:study:.

nice man! :thumb:

ben benieuwd :)

ik snap er niet veel van. Is het een schema of een machine ?

goed zo

Leuk, leuk, ben zeer benieuwd naar het eind resultaat. De foto op B&F is al mooi:thumbs: dus laat de rest nu dan ook maar komen. Helaas nog wel een paar nachtjes wachten maar dat gaat lukken.
Succes met de laatste dingetjes:D

• Topic Starter Topic Starter
ik snap er niet veel van. Is het een schema of een machine ?

Het is een schema Ryu;), ff iets anders dan anders maar lekker voor de shock, of eens ter afwisseling:wl:.
Leuk is dat zelfs Mr.Universe en IFBB pro Khalid Almohsinawi er wel interesse in had en binnenkort er iets over laat horen, ook voormalig "Night Of The Dutch Champions" winnaar Jeroen van der Linde gaat het misschien eens proberen...gaaaaf natuurlijk dat die legenden uberhaupt reageren:cool: .

Altijd weer een leuke motivatie voor iedereen die er aan mee werkt;).

Het is een schema Ryu;), ff iets anders dan anders maar lekker voor de shock, of eens ter afwisseling:wl:.
Leuk is dat zelfs Mr.Universe en IFBB pro Khalid Almohsinawi er wel interesse in had en binnenkort er iets over laat horen, ook voormalig "Night Of The Dutch Champions" winnaar Jeroen van der Linde gaat het misschien eens proberen...gaaaaf natuurlijk dat die legenden uberhaupt reageren:cool: .

Altijd weer een leuke motivatie voor iedereen die er aan mee werkt;).

Geweldig dat zulke grote namen jou schema gaan proberen.. Iets wat ze zelf nooit op zijn gekomen... Ik neem me petje er vooraf RJ:cool:

Geweldig dat zulke grote namen jou schema gaan proberen.. Iets wat ze zelf nooit op zijn gekomen... Ik neem me petje er vooraf RJ:cool:

Bedankt Aad:thumbs:
Je moet het zien als een afwisseling op het reguliere schema, afwisseling is
erg belangrijk om progressie te boeken...zo zien die toppers dat misschien ook..een keer proberen kan geen kwaad:D.

Je hebt er ook al mee gewerkt....het is intensief...toppie dat je het ook een
aanwinst vindt en direct bij alle testen betrokken was:cool:.

Bedankt Aad:thumbs:
Je moet het zien als een afwisseling op het reguliere schema, afwisseling is
erg belangrijk om progressie te boeken...zo zien die toppers dat misschien ook..een keer proberen kan geen kwaad:D.

Je hebt er ook al mee gewerkt....het is intensief...toppie dat je het ook een
aanwinst vindt en direct bij alle testen betrokken was:cool:.

Ik werk graag samen met je.. om jou ideeën tot stand te brengen hebben we elkaar allemaal nodig!;) Uit eindelijk was het jou concept.. Een geweldig concept, heb er namelijk een lange tijd spier van gehad!!!:p

Variatie is een belangrijk onderdeel om de spiergroei te bevorderen, daarom zal ik dit schema ook regelmatig toepassen op mijn trainingsprogramma:D

Het is toch niet zo een schema waar je 20 supplementen voor moet slikken en AS moet pakken?

Deze triple is echt een geweldige shock! :) Heb deze ook regelmatig gedaan en is echt bevoordelijk voor de spiergroei van je borst !

Verder probeer ik voor de muziek te zorgen met Phase Shifter ;)

Nice, ben benieuwd hoe het eruit gaat zien :thumbup:

hmz.. intressant..

lijkt me leuk om eens te proberen

hm interessant, denk niet dat ik het zal gebruiken, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

ben zeer benieuwd!

ik zie toch nergens iets staan op sportfood en giant

ik zie toch nergens iets staan op sportfood en giant

Rechts onderaan op de site van sportfood.nl, de onderwerpen kun je dan aanklikken;), op giantpt.com staat het straks in de nieuwssectie, Robin is de info aan het verwerken en aanpassen:study:.
Verder staat er ook al het e.a. op Body&Fitness Forum bij nieuws en mededelingen.

Trouwens alvast bedankt voor de reacties DBB-ers:thumbs:, het blijft fun
om er aan te sleutelen m.b.t. training, supp's etc.. Binnenkort dus nog een hoop meer info...

We wachten wel weer af.
Maar is de trippel ook goed te doen voor vrouwen??? Want dan gaat iedereen het massaal uitproberen

Robbert's Tripple

We wachten wel weer af.
Maar is de trippel ook goed te doen voor vrouwen??? Want dan gaat iedereen het massaal uitproberen

Yep:yes:, voor mannen, vrouwen, beginners, gevorderden en ver gevorderden en alles en iedereen die ik vergeten ben:D.
Het is vrij intensief, dat wel...;) maar pas je het aan m.b.t. gewichten die je gewend bent is het voor iedereen hanteerbaar. Dit was ook het doel van Robbert's Tripple, geen wonderschema of iets:nope: maar een lekker systeem
om eens mee af te wisselen.

Er zit ook een stukje supplementie, voeding bij..die eigenlijk niet veel afwijkt
van wat de gemiddelde krachttrainer normaal doet, het gaat een beetje om de details en de accenten die je legt. Iedereen die heeft meegewerkt rond de testen rond Robbert's Tripple, hebben al aangegeven het vaker te gaan inbouwen in hun schema, al is het dus alleen maar voor de afwisseling....gasten die er al een tijdje mee werken geven aan daadwerkelijk progressie te boeken...dat is natuurlijk altijd goed en leuk om te horen.

o.k dan

Yep:yes:, voor mannen, vrouwen, beginners, gevorderden en ver gevorderden en alles en iedereen die ik vergeten ben:D.
Het is vrij intensief, dat wel...;) maar pas je het aan m.b.t. gewichten die je gewend bent is het voor iedereen hanteerbaar. Dit was ook het doel van Robbert's Tripple, geen wonderschema of iets:nope: maar een lekker systeem
om eens mee af te wisselen.

Er zit ook een stukje supplementie, voeding bij..die eigenlijk niet veel afwijkt
van wat de gemiddelde krachttrainer normaal doet, het gaat een beetje om de details en de accenten die je legt. Iedereen die heeft meegewerkt rond de testen rond Robbert's Tripple, hebben al aangegeven het vaker te gaan inbouwen in hun schema, al is het dus alleen maar voor de afwisseling....gasten die er al een tijdje mee werken geven aan daadwerkelijk progressie te boeken...dat is natuurlijk altijd goed en leuk om te horen.

Kijk dat is duidelijk dan. Zal het ook eens gaan proberen en je hoort wel wat ik er van vond.

Terug
Naar boven