24 maart is het dan zover, dan gaat alle info online over Robbert's Tripple.
Een project waar ik meer dan een halfjaar druk mee bezig ben geweest, met een aantal DBB-ers en partners als XXL Nutrition en Sportfood.nl
.
Robbert's Tripple is een shock-systeem voor borsttraining, de ruwe versie gebruikten we o.a. in aanloop naar de langste work out ooit.
Doel was om de tripple toegankelijk te maken voor beginner, gevorderde en de vergevorderde krachttrainer...het kan gebruikt worden om b.v. over een "sticking point" heen te komen, spierconditie op te bouwen of gewoon eens ter afwisseling van het reguliere borstschema.
Zelf heb ik er veel aan gehad tijdens de recordpoging, mijn spierconditie was top..zo zelfs dat ik na 23 uur trainen nog setjes maakte met 80 kg. Na het
behalen van het wereldrecord won ik ook weer met het systeem de verloren massa op de borst snel terug.....reden genoeg dus om het e.a. eens onder de loep te nemen en door te ontwikkelen.
Echt fun om aan te werken met dank aan: Strada Sports Vorden, XXL Nutrition, Restaurant 't Olde Lettinck, Sportfood.nl, DXL Magazine, VMMP,
Robbert's Sportfood en Pascale Drent Fotografie.
Op veel bodybuilding/fitness site's (waaronder DBB) in Nederland en Belgie zal
de info + instructie filmpje te vinden zijn. Op SPORTFOOD.NL en GIANT!'s Fitness En Bodybuilding Site kun je al het e.a. vinden m.b.t. alle vorderingen van het hele project.
Komende weken wordt het nog even de puntjes op de i zetten, zodat we
wat deftige
informatie kunnen strooien
.
Een project waar ik meer dan een halfjaar druk mee bezig ben geweest, met een aantal DBB-ers en partners als XXL Nutrition en Sportfood.nl
.Robbert's Tripple is een shock-systeem voor borsttraining, de ruwe versie gebruikten we o.a. in aanloop naar de langste work out ooit.
Doel was om de tripple toegankelijk te maken voor beginner, gevorderde en de vergevorderde krachttrainer...het kan gebruikt worden om b.v. over een "sticking point" heen te komen, spierconditie op te bouwen of gewoon eens ter afwisseling van het reguliere borstschema.
Zelf heb ik er veel aan gehad tijdens de recordpoging, mijn spierconditie was top..zo zelfs dat ik na 23 uur trainen nog setjes maakte met 80 kg. Na het
behalen van het wereldrecord won ik ook weer met het systeem de verloren massa op de borst snel terug.....reden genoeg dus om het e.a. eens onder de loep te nemen en door te ontwikkelen.
Echt fun om aan te werken met dank aan: Strada Sports Vorden, XXL Nutrition, Restaurant 't Olde Lettinck, Sportfood.nl, DXL Magazine, VMMP,
Robbert's Sportfood en Pascale Drent Fotografie.
Op veel bodybuilding/fitness site's (waaronder DBB) in Nederland en Belgie zal
de info + instructie filmpje te vinden zijn. Op SPORTFOOD.NL en GIANT!'s Fitness En Bodybuilding Site kun je al het e.a. vinden m.b.t. alle vorderingen van het hele project.
Komende weken wordt het nog even de puntjes op de i zetten, zodat we
wat deftige
informatie kunnen strooien
.

, ff iets anders dan anders maar lekker voor de shock, of eens ter afwisseling
.
Want dan gaat iedereen het massaal uitproberen
, voor mannen, vrouwen, beginners, gevorderden en ver gevorderden en alles en iedereen die ik vergeten ben
maar een lekker systeem