AndroidHealthClinic

24 maart a.s. staat alle info rond Robbert's Tripple online !

Gaat hem worden!!! Nog even wachten jongens!!
:cool:

Is het een filmpje van 8-9 minuten? Daar heb ik net naar zitten kijken namelijk.

het is de 24 ste ... hiero met dat spul !

Testo owns the place !! :D

Volgens mij was je heel nerveus voor de camera :D

leuk filmpje ouwe :thumb: ik zal et zeker een keer gaan gebruiken in mn schema :)

keb wel een vraagje, is da de bedoeling voor 3 keer in de week aangezien er gezegd wordt dit maar 1 keer te doen in de 48 uur. 3 x per week lijkt mij wel overtraining, toch voor mij denkek.

denk zelf gewoon je normale borsttraining vervangen door dit schema dus gewoon een of twee keer per week

TESTO en DAVE HAWK mooi filmpje goede uitleg en bedankt voor de moeite zal het over twee weken eens inpassen in mijn schema voor een maand .

Leuk gedaan jongens! :thumbs:

Lol, het filmpje stond trouwens gister rond een uurtje of 9 al online, dus jullie hoefden helemaal niet zolang op te blijven.:D

• Topic Starter Topic Starter
keb wel een vraagje, is da de bedoeling voor 3 keer in de week aangezien er gezegd wordt dit maar 1 keer te doen in de 48 uur. 3 x per week lijkt mij wel overtraining, toch voor mij denkek.

Heyyyyyy Bedankt manne voor de leuke reacties:cool: :thumbs: .
Het was een flink karwei om alles in een filmpje zetten van tussen de 7-10 min., langer was note done omdat je anders de aandacht van de kijkers niet meer vast kunt houden;). Het hele project hebben we met heel veel plezier
gedaan...veel humor tussendoor al staat dat niet op het filmpje:D, tjonge, jonge wat werden er af en toe een blunders gemaakt:D :hahaha: :laugh:.

el smurfo, dit schema moet je natuurlijk niet 3x p.w. doen, 1x p.w. is zat..
train je 2x p.w. borst dan pak je gewoon je reguliere schema. In voorbereiding op het record pakte ik hem vaak 2x p.w. (puur tijdelijk).
Op dit moment heb ik hem zelf al bijna 4 weken niet gedaan...volgende week start ik er weer mee zodat het effect gewaarborgd blijft...gewenning probeer ik te voorkomen.

erg leuk

Het filmpje zit er erg leuk uit. Goed gedaan zo. Toppie:thumbs: :clap:
Maar alle foutjes en blunders mis ik wel in de aftiteling hoor:P
Nee zonder gekheid goed gedaan:thumbs:

Het filmpje zit er erg leuk uit. Goed gedaan zo. Toppie:thumbs: :clap:
Maar alle foutjes en blunders mis ik wel in de aftiteling hoor:P
Nee zonder gekheid goed gedaan:thumbs:

Misschien komt er binnenkort nog een "Making of Robbert's Tripple" ;) :D

Super filmpje :thumbup:

Hij doet het bij mij niet :S

De site die u probeert te openen kan mogelijk spyware en popups bevatten en is om deze reden geblokkerrt logt mijn firewall server :|

ziet er goed uit kerel ;) na de cut ook maar eens proberen dan :D

Heej Robbert, ziet der goed uit hoor:p
Ook maar eens proberen dan he:D

Terug
Naar boven