MuscleMeat

24 maart a.s. staat alle info rond Robbert's Tripple online !

M.b.t. het maken het nr/RMX. Phase Shifter en ik gebruiken Fruity Loops.
Door gebruik te maken van vele plugins en VST (waarmee je bijv alle geluiden kunt namaken) kun je vette samples/geluidjes maken voor in de track.

Phase Shifter is al jaren aan het producen, dit is o.a begonnen met zijn naam Unknown Project. Later is hij gaan producen onder de naam ACL Team. Waar binnenkort ook een nieuwe plaat van uitkomt. Hij is ook zeker de ''big'' man achter alle tracks van ons. Geweldige kerel, die het erg ver schopt. Ik kan zeker erg veel gaan leren van hem.

We hopen dus een track te kunnen maken die goed past in de structuur van het filmpje. Maar is moeilijker dan het lijkt, omdat tegenwoordige muziek erg hard is. Moeten we misschien de beat wat zachter hebben. Beetje de beats van een paar jaar terug. Met een aantrekkelijke vocals etc..:)

We doen iig ons best

ben benieuwd wat voor muziek er in voorkomt ;)

Veel succes met de voorbereidingen en ben echt benieuwd

Robbert's Tripple op GIANT!

Allemaal,

Ik heb net de voorinfo over Robbert's Tripple op de site gezet:
Robbert's Tripple: Coming Soon To This Site!

Ik ben eerlijk gezegd ook heel benieuwd wat Robbert-Jan allemaal bekokstoofd heeft! :rolleyes: Het belooft heel wat te worden.

Op 24 maart zal alle informatie over de Tripple, inclusief de film, op de GIANT! site te zien zijn. Zeker niet missen dus!

Robin

• Topic Starter Topic Starter
Bedank Robin !

Allemaal,

Ik heb net de voorinfo over Robbert's Tripple op de site gezet:
Robbert's Tripple: Coming Soon To This Site!

Ik ben eerlijk gezegd ook heel benieuwd wat Robbert-Jan allemaal bekokstoofd heeft! :rolleyes: Het belooft heel wat te worden.

Op 24 maart zal alle informatie over de Tripple, inclusief de film, op de GIANT! site te zien zijn. Zeker niet missen dus!

Robin

Superrrrrr Robin, bedankt:thumbs:
Dit soort artikelen maakt het echt leuk om met onze sport bezig te blijven:cool:. Doe het natuurlijk niet helemaal alleen want ik werk echt met toffe gasten die er ook heeeeel veel tijd insteken en goed werk verrichten.
Zonder de medewerking van b.v. jou en de diverse site's, magazines en forums krijg je het e.a. niet van de grond dus daarom zijn we er blij mee:D :thumbs: .

wat ben je toch een bezige bij zeg :D

ben eens benieuwd :thumbup:

TOP!!!!!!!! :D

Zoals altijd goed bezig Dave Hawk ;), de datum 24 maart staat in mijn agende genoteerd :D. Ik ga Robbert's Tripple zeker eens deftig uitprobreren, ik ben erg benieuwd :)

Keep up the good work :thumbup:

24 maart is het dan zover, dan gaat alle info online over Robbert's Tripple.
Een project waar ik meer dan een halfjaar druk mee bezig ben geweest, met een aantal DBB-ers en partners als XXL Nutrition en Sportfood.nl:cool:.

Robbert's Tripple is een shock-systeem voor borsttraining, de ruwe versie gebruikten we o.a. in aanloop naar de langste work out ooit.
Doel was om de tripple toegankelijk te maken voor beginner, gevorderde en de vergevorderde krachttrainer...het kan gebruikt worden om b.v. over een "sticking point" heen te komen, spierconditie op te bouwen of gewoon eens ter afwisseling van het reguliere borstschema.
Zelf heb ik er veel aan gehad tijdens de recordpoging, mijn spierconditie was top..zo zelfs dat ik na 23 uur trainen nog setjes maakte met 80 kg. Na het
behalen van het wereldrecord won ik ook weer met het systeem de verloren massa op de borst snel terug.....reden genoeg dus om het e.a. eens onder de loep te nemen en door te ontwikkelen.

Echt fun om aan te werken met dank aan: Strada Sports Vorden, XXL Nutrition, Restaurant 't Olde Lettinck, Sportfood.nl, DXL Magazine, VMMP,
Robbert's Sportfood en Pascale Drent Fotografie.
Op veel bodybuilding/fitness site's (waaronder DBB) in Nederland en Belgie zal
de info + instructie filmpje te vinden zijn. Op SPORTFOOD.NL en GIANT!'s Fitness En Bodybuilding Site kun je al het e.a. vinden m.b.t. alle vorderingen van het hele project.

Komende weken wordt het nog even de puntjes op de i zetten, zodat we
wat deftige:D informatie kunnen strooien:study:.

zeker een kijkje waard
dit valt teovallig op men verjaarda dus hoop tijd te hebben

ben benieuwd en uitproberen ben ik altijd voor in dus doe ik ook wel een keer :D en bedoel dan dit jaar nog

Nogmaals dank manne, geweldig !!!:cool: :D.
Echt een motivatie:rocker:.

Van BigT nog het berichtje gekregen dat ROBBERT'S TRIPPLE van 24 t/m 31 maart zeker een sticky is in de trainingssectie, dank je T.:thumbs:.

kan dat niet een weekje vroeger aangezien ik dan met een nieuw schema wil beginnen.

Nogmaals dank manne, geweldig !!!:cool: :D.
Echt een motivatie:rocker:.

Van BigT nog het berichtje gekregen dat ROBBERT'S TRIPPLE van 24 t/m 31 maart zeker een sticky is in de trainingssectie, dank je T.:thumbs:.

Kijk dat zijn weer goede berichten, dit is alweer een feestje waard voor je:banana: Nog een paar dagen en dan kunnen we gaan kijken

kan dat niet een weekje vroeger aangezien ik dan met een nieuw schema wil beginnen.

:DDe Tripple staat al wel helemaal op papier...maar we leggen de komende weken de laatste hand aan het filmpje en de info voor een aantal site's en sportscholen etc.;). We willen alles een beetje gelijktijdig brengen dus houden we even vast aan de 24e..:D.
Succes trouwens met je nieuwe schema, lekker combineren..is altijd top:wl: .

Herma nog ff wat dagjes langer wachten...de 24e duurt nog ff;) :D
Idd goede berichten stemmen me altijd goed:D.

Zo he! Dat artikel op Giant TP is mooi!! Mooie foto's ook van jou Robbert ;)

:cool:

Zo he! Dat artikel op Giant TP is mooi!! Mooie foto's ook van jou Robbert ;)

:cool:

Idd Aad, ben er erg blij mee...;).
Veel goede reacties al gehad, soms is het een gekkenhuis op de pm, mail etc.:D, blijf het geweldig vinden...motivatie ook om lekker door te werken en plezier te beleven aan de sport:thumbs:.

We hebben alles lekker op de rit;).
Jeroen Vermeer (VMMP) wil komende week nog een paar losse shots in de sportschool doen m.b.t. het filmpje, gaan we mee aan de slag.....

Ben je van de week nog in de sportschool ?

Blijft geweldig om te zien hoe Robbert-Jan zich in blijft zetten om onze sport levendig te houden en in een positief daglicht te zetten!:thumb:

Bij de rubiek: laatste nieuws, hebben we op onze site met plezier uitgebreide informatie geplaatst rondom dit nieuwe project (inclusief de laatste updates): SportFood.nl voor sportvoeding

Keep it going Robbert-Jan!

Updates op Sportfood.nl

Blijft geweldig om te zien hoe Robbert-Jan zich in blijft zetten om onze sport levendig te houden en in een positief daglicht te zetten!:thumb:

Bij de rubiek: laatste nieuws, hebben we op onze site met plezier uitgebreide informatie geplaatst rondom dit nieuwe project (inclusief de laatste updates): SportFood.nl voor sportvoeding

Keep it going Robbert-Jan!

Bedankt Bas:cool:.
We doen ons best, bb is een geweldige sport met nog vele mogelijkheden;).
Ik blijf er graag mee bezig....:thumbs:.

Idd Aad, ben er erg blij mee...;).
Veel goede reacties al gehad, soms is het een gekkenhuis op de pm, mail etc.:D, blijf het geweldig vinden...motivatie ook om lekker door te werken en plezier te beleven aan de sport:thumbs:.

We hebben alles lekker op de rit;).
Jeroen Vermeer (VMMP) wil komende week nog een paar losse shots in de sportschool doen m.b.t. het filmpje, gaan we mee aan de slag.....

Ben je van de week nog in de sportschool ?

Tuurlijk zeg maar wanneer het moet gebeuren ;) Ben altijd bereid om je te helpen! :D

Eggnation blijft partner !!!

Tuurlijk zeg maar wanneer het moet gebeuren ;) Ben altijd bereid om je te helpen! :D

Dan zie ik je morgen Aad;).

Alles blijft voorspoedig lopen, zeker is nu ook dat het filmpje m.b.t. ROBBERT'S TRIPPLE straks te zien zal zijn op de site van Melle Steringa, fysiotherapeut van ons team tijdens de recordpoging:cool: .
N.a.v. dit alles kreeg ik van de week ook van Eggnation de toezegging dat zij me blijven ondersteunen met hun vloeibare eiwitten etc....zijn we weer erg blij mee:thumbs:.

Terug
Naar boven