Fitness Seller

24 maart a.s. staat alle info rond Robbert's Tripple online !

Dan zie ik je morgen Aad;).

Alles blijft voorspoedig lopen, zeker is nu ook dat het filmpje m.b.t. ROBBERT'S TRIPPLE straks te zien zal zijn op de site van Melle Steringa, fysiotherapeut van ons team tijdens de recordpoging:cool: .
N.a.v. dit alles kreeg ik van de week ook van Eggnation de toezegging dat zij me blijven ondersteunen met hun vloeibare eiwitten etc....zijn we weer erg blij mee:thumbs:.

Dat is ook geweldige dat Melle Steringe ook weer de support geeft!!

Oo Eggnation geweldig voor de support!! Klasse:cool:

Nou kom eens op met dat schema :) mijn borst groeit voor geen meter !
Als dat schema het voor elkaar krijgt dan ben je de man ... Mijn borst reageert nergens op..

Laatst bewerkt:
Heej Robbert, heb het eindelijk gevonden,.,Ben heel benieuw naar je triple, en zal hem zeker zelf ook eens gaan proberen:)!!

• Topic Starter Topic Starter
Heej Robbert, heb het eindelijk gevonden,.,Ben heel benieuw naar je triple, en zal hem zeker zelf ook eens gaan proberen:)!!

Hey Henri, leuk dat je hier ook bent man:cool:
DBB is een mooi tijdverdrijf voor de uurtjes buiten de sportschool:coffeepc: :D.

Heikie nog een weekie dan gaat ie de lucht in:D, nog 7 dagen........
Wat ik al aangaf..verwacht geen wonderen, het werkt voor mij en een hoop gasten met wie ik heb gewerkt rond het record en in de testperiode om de tripple hanteerbaar te maken, ieder lichaam reageert natuurlijk anders;).

Nah Robbert, kom eens op met dat schema, ben behoorlijk benieuwd:cool:

kan je het schema niet posten zonder uitleg als pre-release, sommige mensen hebben namelijk betere dingen te doen dan wachten ... :D

kan je het schema niet posten zonder uitleg als pre-release, sommige mensen hebben namelijk betere dingen te doen dan wachten ... :D

:DMoet een beetje rekening houden met de belangen van sponsors, site's etc.;) :D, nog een paar daagjes...dan is ie er:cool:.

De goede berichten blijven binnenstromen, vanmiddag bericht van Jolanda Beuving (Bondscoach NBBF en natuurlijk een legende in onze sport) dat de
NBBF ook alle info + filmpje op de site gaat zetten (NBBF - IFBB informatie )[/url], geweldig voor ons team natuurlijk !. Nu al kan men er al het e.a. + trailer vinden;).

Verder ga ik een aantal promotionele activiteiten doen voor het nieuwe supplementenmerk InShape waar onze Testo:cool: de eigenaar van is.
Alle info + filmpje zal ook bij In Shape Supplements te vinden zijn.
Blikvanger van InShape is het product CreaBlast No, die we komende tijd eens lekker gaan testen:meal: :zuip: .

Het blijven nog ff drukke dagen....maar ja...leuke sport he:D .

Laatst bewerkt:
:DMoet een beetje rekening houden met de belangen van sponsors, site's etc.;) :D, nog een paar daagjes...dan is ie er:cool:.

De goede berichten blijven binnenstromen, vanmiddag bericht van Jolanda Beuving (Bondscoach NBBF en natuurlijk een legende in onze sport) dat de
NBBF ook alle info + filmpje op de site gaat zetten (www.nbbf.nl), geweldig voor ons team natuurlijk !. Nu al kan men er al het e.a. + trailer vinden;).

Verder ga ik een aantal promotionele activiteiten doen voor het nieuwe supplementenmerk InShape waar onze Testo:cool: de eigenaar van is.
Alle info + filmpje zal ook bij In Shape Supplements te vinden zijn.
Blikvanger van InShape is het product CreaBlast No, die we komende tijd eens lekker gaan testen:meal: :zuip: .

Het blijven nog ff drukke dagen....maar ja...leuke sport he:D .

mooi design van website, je kan me ook altijd dat schema pm'en hoor. Niemand hoeft het te weten shhht ;)

Laatst bewerkt:
Damn Robbert, vind de trailer al wel redelijk pakkend:D kan niej w88 om het hele werk te zien...Zet je zo snel als hij te zien is, de link ff op forum?

Thanks,bro.

We zijn er dan ook trots op dat we samen gaan werken met Robbert want hij is altijd innovatief bezig en weet onze sport op een dusdanig positieve manier uit te dragen dat we graag onze naam aan hem verbinden.

Zelfs wij weten nog niet alle details maar ik kan jullie alvast beloven dat het een spectaculaire benadering is waar velen van zullen profiteren.

We weten allemaal wel hoe moeilijk het is om over een sticking point te komen dus nieuwe benaderingen zijn altijd welkom.

Vol verwachting kijken we uit naar de 24-ste...:p

Thanks,bro.

We zijn er dan ook trots op dat we samen gaan werken met Robbert want hij is altijd innovatief bezig en weet onze sport op een dusdanig positieve manier uit te dragen dat we graag onze naam aan hem verbinden.

Zelfs wij weten nog niet alle details maar ik kan jullie alvast beloven dat het een spectaculaire benadering is waar velen van zullen profiteren.

We weten allemaal wel hoe moeilijk het is om over een sticking point te komen dus nieuwe benaderingen zijn altijd welkom.

i'll be there om 00.00 uur en 50 karmapuntschadevergoeding voor elke minuut dat de informatie vanaf dan niet online staat :D

i'll be there om 00.00 uur en 50 karmapuntschadevergoeding voor elke minuut dat de informatie vanaf dan niet online staat :D

OT: Super ik kan ook niet wachten op de 24ste :wl: :D :wl: :D :wl: :D

Ik kijk er al weken naar uit, Robbert-Jan houd me op de hoogte van het Robbert's Tripple project :study: :thumbup:

Ook super dat je er weer een mooie sponsor/partner bij hebt in de van vorm van InShape Supplements waarvan Testo eigenaar is :cool: :thumbup:

De website ziet er strak uit Testo :D

Thanks,bro.

Ik doe het vol enthousiastme Testo, mooie sport en InShape heeft natuurlijk prima supplementen, daar doe ik natuurlijk graag iets in promotionele zin voor, top om ook met je samen te werken:thumbs:.

De Tripple is natuurlijk geen wonder schema maar een manier van trainen die net iets anders is dan anders, goede voeding en de juiste supp's erom heen blijft dan ook belangrijk, dat item snijden we natuurlijk ook ff aan;) . Leuk om te melden is dat iedereen die heeft meegeholpen testen er vooruitgang mee boekte en het zeker vaker blijft doen:cool:.

Het blijft hier een gekkenhuis hier maar erg leuk natuurlijk dat het zo loopt:D .

Niet miepen .. posten die handel :D ... 24 maart om 0:00 uur HIER in dit Topic ... en 22 maart in mijn PM - Box ?? :D :D :Dwat zal het druk zijn op DBB. .. heeft die Server weer problemen enzo ...

S'morgens al op Sportfood.nl, InShape, NBBF, Giantpt.com

Niet miepen .. posten die handel :D ... 24 maart om 0:00 uur HIER in dit Topic ... en 22 maart in mijn PM - Box ?? :D :D :Dwat zal het druk zijn op DBB. .. heeft die Server weer problemen enzo ...

Leuk bro dat je nieuwsgierig bent:cool:.
:DHij staat op 24 maart a.s. als sticky hier in de trainingssectie...weet niet precies hoe laat;):D . Maar het is zeker dat je alle info s'morgens al kunt
vinden op www.gianpt.com , In Shape Supplements , NBBF - IFBB informatie ,
SPORTFOOD.NL , Weblog Jeroen Vermeer ....verder volgen de site's van Panatta (P&A-sports), body&Fitness Forum, DXL Magazine, Strada Sports Vorden.

Verder ben ik 25 maart op de Grand prix van Deventer, daar kan ik een hoop mensen eventueel persoonlijk nog bijpraten:evil: :D.

Ik doe het vol enthousiastme Testo, mooie sport en InShape heeft natuurlijk prima supplementen, daar doe ik natuurlijk graag iets in promotionele zin voor, top om ook met je samen te werken:thumbs:.

Insgelijks,Dave.

Ik hou van mensen die positief zijn en iets van hun leven proberen te maken en zoveel enthousiasme heb ik niet vaak gezien dus ik wist meteen dat het goed zat tussen ons.:p

Succes met alle drukte,bro.

Insgelijks,Dave.

Ik hou van mensen die positief zijn en iets van hun leven proberen te maken en zoveel enthousiasme heb ik niet vaak gezien dus ik wist meteen dat het goed zat tussen ons.:p

Succes met alle drukte,bro.

Top kerel;), je CreaBlast No is al in gebruik:D :meal: :zuip: .
Nog 1 nachtje :zzz:, dan is het zover en kan ik eindelijk is ff rustig aan gaan doen...tjonge de laatste week ging het hard:nut: .

nog 3.30 uur wachten :p

Terug
Naar boven