Fitness Seller

2de kuur voorstel?

Bezoekers in dit topic

Dbol op 26% ?!?
/out
 
Dbol op 26% ?!?
/out
ja en ging gewoon goed heb gewoon gains gemaakt, maar wil dus nu wat droger komen te staan en wil graag advies van wat het beste kan pakken om te cutten en niet te duur, maar heb nog niet echt veel voorbeeld schemas gehad. beetje jammer
 
ja en ging gewoon goed heb gewoon gains gemaakt, maar wil dus nu wat droger komen te staan en wil graag advies van wat het beste kan pakken om te cutten en niet te duur, maar heb nog niet echt veel voorbeeld schemas gehad. beetje jammer

Ik denk dat je niet weet wat ze bedoelen.
 
ik weet hoe het werkt, alleen als je voor het eerst in je leven een naald in je handen hebt moet je wel weten hoe en wat, vraag alleen om hulp en niet om zelf dingen op te gaan zoeken
dan weet je niet hoe het werkt . ik raad aan handleidingen te zoeken mbt injecteren en de compounds die je gebruikt die aandachtig te lezen en dan pas een naald in je spier te steken
 
je kan echt beter ff wat lager gaan zitten in je BF. Wij hanteren 10% - 12% zoals rambo hier ook vernoemd. je gaat namelijk niet droger perse er van worden
Cut eerst naar 10-12% en kijk dan wat je wilt gaan doen qua aas
 
je kan echt beter ff wat lager gaan zitten in je BF. Wij hanteren 10% - 12% zoals rambo hier ook vernoemd. je gaat namelijk niet droger perse er van worden
oke duidelijk, dat is ook niet persee nodig als ik er 2 procent door na beneden kan gaan ben ik al blij, ik weet dat voeding de sleutel is, maar wat zou ik als cutkuur kunnen nemen niet te duur om kwaliteits massa in te winnen ik wil alleen weten wat goede opties kunnen zijn en schemas ook met winstrol en anavar als ik dat zou pakken is het dan beter om te stacken en op hoeveel mg
 
oke duidelijk, dat is ook niet persee nodig als ik er 2 procent door na beneden kan gaan ben ik al blij, ik weet dat voeding de sleutel is, maar wat zou ik als cutkuur kunnen nemen niet te duur om kwaliteits massa in te winnen ik wil alleen weten wat goede opties kunnen zijn en schemas ook met winstrol en anavar als ik dat zou pakken is het dan beter om te stacken en op hoeveel mg

Je moet niet tijdens je kuur droger worden. Je moet voor je kuur al op een vrij laag BF% zitten is wat de mensen hier bedoelen.
 
[afbeelding niet meer beschikbaar] dit is een idee van hoe ik eruit zie, de meeste zullen het wel een lachertje vinden.... maar dan hebben jullie een idee op hoeveel body fat ik zit http://ibb.co/eoW2w8
 
oke duidelijk, dat is ook niet persee nodig als ik er 2 procent door na beneden kan gaan ben ik al blij, ik weet dat voeding de sleutel is, maar wat zou ik als cutkuur kunnen nemen niet te duur om kwaliteits massa in te winnen ik wil alleen weten wat goede opties kunnen zijn en schemas ook met winstrol en anavar als ik dat zou pakken is het dan beter om te stacken en op hoeveel mg
Als jij je wat langer had verdiept had je in eerste instantie geweten dat ff een kuurtje doen niet goedkoop is. Dat zoals nu al een paar keer is vermeld je BF NIET GESCHIKT is om te kuren. Je tijdens een kuur beter kan gainen ipv. cutten (vooral als het pas je tweede kuur is en je budget kak is). AAS zijn geen wondermiddelen die instant vet verbranden voor je.
 
Als jij je wat langer had verdiept had je in eerste instantie geweten dat ff een kuurtje doen niet goedkoop is. Dat zoals nu al een paar keer is vermeld je BF NIET GESCHIKT is om te kuren. Je tijdens een kuur beter kan gainen ipv. cutten (vooral als het pas je tweede kuur is en je budget kak is). AAS zijn geen wondermiddelen die instant vet verbranden voor je.

Vandaar dat ik ook zei dat hij zich wat beter moet inlezen. Maar daar had hij geen zin in.
 
jammer dat niemand even wil kijken naar wat ik net zei fat kan ook lager zijn aders en abs zijn zichtbaar daarom poste ik een foto
 
Bf op foto is zeker 18% , wellicht nog hoger
 
jammer dat niemand even wil kijken naar wat ik net zei fat kan ook lager zijn aders en abs zijn zichtbaar daarom poste ik een foto

Nee, je vetpercentage klopt wel ongeveer en is dus te hoog.

Ik heb je een indicatie gegeven van een anavar kuur.

Succes.
 
Nee, je vetpercentage klopt wel ongeveer en is dus te hoog.

Ik heb je een indicatie gegeven van een anavar kuur.

Succes.
oke dankjewel, nee maar een kameraat van mij heeft zelf ook anavar gepakt, en zijn vet percentage in combinatie met goed eten niet te vet, zijn vet percentage daalde aanzienelijk, dus inderdaad ik denk dat ik voor anavar ga op 60 mg. is nakuren noodzakelijk? hij zat destijds zelfs op 40 mg en ging daar echt goed op
 
oke dankjewel, nee maar een kameraat van mij heeft zelf ook anavar gepakt, en zijn vet percentage in combinatie met goed eten niet te vet, zijn vet percentage daalde aanzienelijk, dus inderdaad ik denk dat ik voor anavar ga op 60 mg. is nakuren noodzakelijk? hij zat destijds zelfs op 40 mg en ging daar echt goed op

Nakuren voor de zekerheid.
 
oke dankjewel, nee maar een kameraat van mij heeft zelf ook anavar gepakt, en zijn vet percentage in combinatie met goed eten niet te vet, zijn vet percentage daalde aanzienelijk, dus inderdaad ik denk dat ik voor anavar ga op 60 mg. is nakuren noodzakelijk? hij zat destijds zelfs op 40 mg en ging daar echt goed op

Hij at dus onder onderhoud.
 
Kuur niet te duur ?

Tijdens het kuren gaat het niet alleen om de aas , wat dacht je van de hoeveelheid extra voedsel wat je eet .
Overigens : 6 weken 60 Mg anavar per dag , is een totaal van 252 tabletten . Dus 3 potjes anavar en een nakuur . Dat is samen duurder dan 10 weken test e .

Ik denk dat als je overigens de prijs bovenaan zet , dat je beter niets kan doen .
 
Back
Naar boven