MuscleMeat

2de kuur voorstel? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dan zou ik dolgraag willen weten waarom dat zo is je zegt nu alleen dat het alleen mis kan gaan waarom dat dan in jou bevinding? Ik vraag om advies als he daar nog niet de tijd voor is prima wat zijn dingen waar ik op moet letten om er na toe te werken bijv? Aan deze reactie heb ik weinig ik wil het hoe dan ook gaan doen, maar wil graag advies ik sta open om dingen te leren
Onderzoek ALLES. Je kunt alles vragen en antwoorden krijgen maar dan weet je er alsnog geen donder vanaf. Je moet jezelf antwoorden kunnen geven op je vragen en waarom iets wel/niet werkt, waarom iets wel/niet logisch is etc. Wanneer je er dan niet uit komt vraag je om RAAD. Wat jij doet is alles laten voorkouwen, en dan? Volg je alles maar klakkeloos op? Als ik zeg dat een cocktail van 10mg dbol, 10mg winstrol, 10mg oxy, 10mg anavar en 10 mg tbol goed voor je is pak je dit dus gewoon? Je weet niet eens welke naalden je moet gebruiken en je wilt je HCG invriezen:o Ga eerst onderzoeken en vergal je lichaam niet. I'm out
 
Onderzoek ALLES. Je kunt alles vragen en antwoorden krijgen maar dan weet je er alsnog geen donder vanaf. Je moet jezelf antwoorden kunnen geven op je vragen en waarom iets wel/niet werkt, waarom iets wel/niet logisch is etc. Wanneer je er dan niet uit komt vraag je om RAAD. Wat jij doet is alles laten voorkouwen, en dan? Volg je alles maar klakkeloos op? Als ik zeg dat een cocktail van 10mg dbol, 10mg winstrol, 10mg oxy, 10mg anavar en 10 mg tbol goed voor je is pak je dit dus gewoon? Je weet niet eens welke naalden je moet gebruiken en je wilt je HCG invriezen:o Ga eerst onderzoeken en vergal je lichaam niet. I'm out
Nee ik weet wat ik wil, en nee wil hcg niet in gaan vriezen ik weet ook dat je het in de koelkast kan bewaren en is dat zon gekke vraag over die naalden hcg is met een insuline spuit ja dat weet ik maar de rest niet, ik wil mijn lichaam niet vergallen daarom vraag ik advies.. jammer dat die niet gegeven word. Ik weet dat dit goed is 12 weken test e 500 mg op maandag en woensdag zetten, en 12 weken 2x in de week 500ui hcg en 2 weken na de kuur nakuren met nolvadex.
 
Nee ik weet wat ik wil, en nee wil hcg niet in gaan vriezen ik weet ook dat je het in de koelkast kan bewaren en is dat zon gekke vraag over die naalden hcg is met een insuline spuit ja dat weet ik maar de rest niet, ik wil mijn lichaam niet vergallen daarom vraag ik advies.. jammer dat die niet gegeven word. Ik weet dat dit goed is 12 weken test e 500 mg op maandag en woensdag zetten, en 12 weken 2x in de week 500ui hcg en 2 weken na de kuur nakuren met nolvadex.
dus je gaat lekker op 1g test zitte als 2de kuur? met zo'n BF? op hoeveel sta je nu lijkt nog altij ver weg van de 10-12% dat iedereen als advies geeft maar je negeerd het gwn
als je het toch zo graag wilt doen zet ze dan en krijg lekkere man boobs?
 
dutchgymmen013 Ik zal alles even voor je samenvatten.

Je hebt nu allerlei comments gehad en de rode draad is: NIET KUREN!

Nu wil jij graag weten waarom. Net zoals je nog zo veel andere dingen wil weten. Je weet er gewoon te weinig van af. Je weet niet hoe je lichaam werkt, je weet niet wat testosteron doet (eigen of vreemd) of wat de werking is van elk afzonderlijk anabool middel. Niet alle AAS zijn gelijk en het zijn zeker geen wondermiddelen. Train nog lekker een jaartje door en blijf hier lekker mee lezen. Ik heb sterk het idee dat je wil afvallen op AAS. Zo werkt het niet.

Lekker een jaartje trainen en lekker meelezen. Beter even wachten en leren, zodat je bij je volgende kuur het volle resultaat hebt, zonder allerlei trammelant achteraf.

O ja... mocht het nog niet gezegd zijn: NIET KUREN!
 
dutchgymmen013 Ik zal alles even voor je samenvatten.
Oke dan ga ik dit advies opvolgen, omdat ik het met vol verstand wil gaan doen, de reden waarom ik wil gaan kuren is omdat ik er vol voor wil gaan, en om groter te worden, en idd er iets droger uit te komen. Dus anavar of iets degelijke is dus ook geen optie? Ik wil juist ook een beetje extra kracht

Je hebt nu allerlei comments gehad en de rode draad is: NIET KUREN!

Nu wil jij graag weten waarom. Net zoals je nog zo veel andere dingen wil weten. Je weet er gewoon te weinig van af. Je weet niet hoe je lichaam werkt, je weet niet wat testosteron doet (eigen of vreemd) of wat de werking is van elk afzonderlijk anabool middel. Niet alle AAS zijn gelijk en het zijn zeker geen wondermiddelen. Train nog lekker een jaartje door en blijf hier lekker mee lezen. Ik heb sterk het idee dat je wil afvallen op AAS. Zo werkt het niet.

Lekker een jaartje trainen en lekker meelezen. Beter even wachten en leren, zodat je bij je volgende kuur het volle resultaat hebt, zonder allerlei trammelant achteraf.

O ja... mocht het nog niet gezegd zijn: NIET KUREN!
 
dutchgymmen013 Ik zal alles even voor je samenvatten.

Je hebt nu allerlei comments gehad en de rode draad is: NIET KUREN!

Nu wil jij graag weten waarom. Net zoals je nog zo veel andere dingen wil weten. Je weet er gewoon te weinig van af. Je weet niet hoe je lichaam werkt, je weet niet wat testosteron doet (eigen of vreemd) of wat de werking is van elk afzonderlijk anabool middel. Niet alle AAS zijn gelijk en het zijn zeker geen wondermiddelen. Train nog lekker een jaartje door en blijf hier lekker mee lezen. Ik heb sterk het idee dat je wil afvallen op AAS. Zo werkt het niet.

Lekker een jaartje trainen en lekker meelezen. Beter even wachten en leren, zodat je bij je volgende kuur het volle resultaat hebt, zonder allerlei trammelant achteraf.

O ja... mocht het nog niet gezegd zijn: NIET KUREN!

Dit.
 
Bedankt voor jullie advies, ik wil juist dingen leren zodat ik wel kan gaan kuren op een verantwoordelijke manier.
 
Wat je als extra zetje kan gebruiken is:
- Inzet
- Discipline
- Leren trainen
- Leren eten
- Ervaring
Ik train al 3 jaar, mensen die wedstrijden doen zeggen dat ik goed train, alleen droogtrainen is me nog nooit gelukt, en discipline heb ik
 
Wil je droogtrainen, dus vetpercentage omlaag brengen moet je voeding aanpassen en in calorie tekort zitten.
 
Ik train al 3 jaar, mensen die wedstrijden doen zeggen dat ik goed train, alleen droogtrainen is me nog nooit gelukt, en discipline heb ik

Afvallen/cutten (droogtrainen zoals jij het noemt) = Minder calorien eten. Dat doe je nu dus niet (voldoende). Moeilijker wordt het niet.
 
Ik train al 3 jaar, mensen die wedstrijden doen zeggen dat ik goed train, alleen droogtrainen is me nog nooit gelukt, en discipline heb ik
Je ziet toch ook wel in dat je überhaupt nog niet klaar bent voor een kuur? Als je in de spiegel kijkt denk je dan echt 'who ik zie er fenomenaal uit en ik heb mijn maximale potentie bereikt dus ik ben klaar voor een test cycle'? En denk je dat je deze kritiek zou krijgen over je kennis als deze op orde was?

Besef dat iedereen dit zegt voor je eigen bestwil he.
 
Klopt, en inderdaad ik moet eerst leren droogtrainen, ook een tijdje niet getraind , sinds 3 maanden weer actief bezig voorheen heel het jaar door 5 dagen in de week 2 dagen rust. Ik heb wel al anavar liggen thuis, maar dat is dus beter om het niet te pakken en nolvadex dan, de reden dat ik het van die test vroeg is omdat ik dacht dat dat een goede combinatie was vandaar. Maar idd met test lijkt het me beter om te wachten ik zie sommige mensen in een hoog vet percentage wel eens vaker kuren die er nu anders uit zien droog in een mum van tijd daarom vroeg ik het
 
Ik heb intotaal 400 tabs anavar
 
dutchgymmen013 Maakt me niet uit wat je hebt. Weggooien, verkopen, opvreten, weet ik veel. Wat wil je nou dan?

Edit: Ook lekker anavar op dit vetpercentage. 0% gains, maar wel lekker alles naar knoppen helpen. top idee! Vandaag beginnen.
 
ik zie sommige mensen in een hoog vet percentage wel eens vaker kuren die er nu anders uit zien droog in een mum van tijd daarom vroeg ik het
Dit komt door voeding!!! Begrijp je het nou nog niet? En kuren met hoog vetpercentage = meer omzetten naar oestrogeen. Hallo gyno
 
Dit komt door voeding!!! Begrijp je het nou nog niet?

Nee, besef komt ook niet. Lekker laten kuren, we hebben ons best gedaan. Hij heeft alles in huis, wat denk je zelf? Dat hij alles weg doet? Of 2 jaar laat liggen?
 
Nee, besef komt ook niet. Lekker laten kuren, we hebben ons best gedaan. Hij heeft alles in huis, wat denk je zelf? Dat hij alles weg doet? Of 2 jaar laat liggen?
True. Uiteindelijk kan ik net zo goed tegen mijn kat praten ipv tegen hem, luistert ook niet
 
Back
Naar boven