XXL Nutrition

2de kuur voorstel?

Kuur niet te duur ?

Tijdens het kuren gaat het niet alleen om de aas , wat dacht je van de hoeveelheid extra voedsel wat je eet .
Overigens : 6 weken 60 Mg anavar per dag , is een totaal van 252 tabletten . Dus 3 potjes anavar en een nakuur . Dat is samen duurder dan 10 weken test e .

Ik denk dat als je overigens de prijs bovenaan zet , dat je beter niets kan doen .

Hij kan sowieso beter niks doen als ik alles lees wat hij hier post.

• Topic Starter Topic Starter
Kuur niet te duur ?

Tijdens het kuren gaat het niet alleen om de aas , wat dacht je van de hoeveelheid extra voedsel wat je eet .
Overigens : 6 weken 60 Mg anavar per dag , is een totaal van 252 tabletten . Dus 3 potjes anavar en een nakuur . Dat is samen duurder dan 10 weken test e .

Ik denk dat als je overigens de prijs bovenaan zet , dat je beter niets kan doen .
geld is geen probleem maar ik wil een mooie tweede kuur word trouwens mijn verkaardags cadeau

Kuur niet te duur ?

geld is geen probleem maar ik wil een mooie tweede kuur word trouwens mijn verjaardags cadeau, ik ben niet zo bekend met spuiten, eerst waren er mensen in mijn omgeving die erbij hielpen die je kon betalen elke week als je kwam. maar geen contact mee helaas dus zal me er zelf in moeten gaan verdiepen en het zelf moeten gaan doen

geld is geen probleem maar ik wil een mooie tweede kuur word trouwens mijn verjaardags cadeau, ik ben niet zo bekend met spuiten, eerst waren er mensen in mijn omgeving die erbij hielpen die je kon betalen elke week als je kwam. maar geen contact mee helaas dus zal me er zelf in moeten gaan verdiepen en het zelf moeten gaan doen
geen vrienden die in de zorg/verpleging zitten ?. opzich is im injecteren niet zo moeilijk

https://forum.bodybuilding.nl/topics/intramusculaire-im-injectieprocedure.350007/ Letterlijk alles wat je nodig hebt.

Clenbuterol & beginnen diëten

- Geld speelt geen rol maar je budget is €220,-?
- Cut eerst eens naar een fatsoenlijk vetpercentage.
- Kuurtje ging goed? Op die wazige foto die je postte zie ik zelfs je gyno zitten. Dat komt omdat jij 'kuurt' met een te hoog vetpercentage, hierdoor zet je veel meer om naar oestrogeen.

Vertel, wat eet je op een dag?

Mijn advies (zonder dat ik je voeding weet): niet doen.

Illegale hormonen als verjaardagscadeau

Doet me hier aan denken:

en kan ik niets nemen om droger komen te staan? zit nu op 18 procent body fat. ik wil van mijn vet af vandaar dat ik dus idd na anavar of winny wilde grijpen, winny en anavar stacken is dat mis een optie en kan je me daar een voorbeeld cycle van geven en hoeveel mg ik max kan pakken

als jij zegt dat voeding goed is waarom op 18% staan ? met een goed voedingschema kan je al aardig droog worden ;)

- Kuurtje ging goed? Op die wazige foto die je postte zie ik zelfs je gyno zitten. Dat komt omdat jij 'kuurt' met een te hoog vetpercentage, hierdoor zet je veel meer om naar oestrogeen.

Hoi je hebt gelijk sorry voor de late reactie, ik ben bezig geweest met afvallen, weeg nu 8kg lichter, en je hebt gelijk over die gyno die wil ik idd weg hebben vind het lelijk. Mijn voeding als volgt. Maaltijd 1. 5 gekookte eieren en 2 sneetjes spelt brood met pindakaas. Maaltijd 2 een whey shake met 4 sneedjes rosbief en een vis olie capsule. Maaltijd 3. 200 gram gekookte kip, met bruine rijst, 1 half kopje. En brocolim maaltijd 4 2 sneetjes brood en een whey shake en visolie capsules. Maaltijd 5 aardappels met groente en kip of vis. Maaltijd 6 na het sporten salade met tonijn of soms aleen 1 stuk biefstuk. Maaltijd 7 een bak kwark

Die 5 eieren en 2 sneetjes spelt brood met pindakaas is de start van de dag. Alcahol skip ik zoveel mogelijk, drink eigenlijk nooit, en friet of pizzas of chips raak ik niet eens aan of snoep. Dat wat ik net opnoemde houd ik voortaan aan. Zo ben ik afgevallen. Ik eet momenteel ook veel salades met alleen gekookte kip

Inmiddels een update. :https://ibb.co/m0tMRe wil graag jullie advies opvolgen vandaar omdat ik een newbie ben https://ibb.co/inY5me heb me voeding nu aangepast, ik sport 2 uur per dag dat deed ik al, ben er nu 7 dagen in de week 30 km bij gaan fietsen per dag. Dus ik neem dit erg sirieus jullie zullen dit nog wel niet genoeg vinden denk ik maar ik doe me best. Dus ik sta open voor suggesties en hulp. Zelf had ik ingedachten 12 weken test e 500 mg en mis week 1 tm 6 anavar, en week 1 tm 12 hcg 2x in de week 500ui hcg. Alleen nu weet ik niet welke naalden ik waarvoor nodig heb, heb al wel gezien dat je hcg in kan vriezen, maar wat is de verhouding om het te mixen hoeveel op hoeveel met bacteriëel water? En hoeveel ml om 500ui hcg. Als ik dat weet kan ik gaan starten. En wat is de beste manier om de hcg te bewaren die ik heb aangemaakt of waar kan ik dat het beste in doen en 2 weken na me nakuur met nolva nakuren voor 3 of 4 weken weet alleen niet hoeveel mg d8 20

Laatst bewerkt:
Mijn eerste kuur was niet goed doordacht, ik ben door verwezen na een bodybuilder die heeft niet naar mijn vet percentage gevragen, en in mijn kuur at ik teveel, plus pakte weight gainers. Ik probeer nu zoveel mogelijk uit mijn voeding te halen en de whey shakes die ik pak is vaak op mijn werk. Eerst was mijn voeding : 1 kopje rijst dus een vol bord en kip en dat bij elke maaltjd maaltijd 2 macaroni 1 vol bord, maaltijd 3 weer een vol bord met kalkoen maaltijd 4 weer rijst maaltijd 5 aardappels met vis voor get slapen gaan een casseine shakes en bij dat alles pakte ik ook nog 2 weight gainer shakes. Vandaar dat mijn bf toen 24 procent was. Nu ben ik ietsje slimmer geworden en me meer gaan verdiepen in voeding. En wil dit ook gaan vast houden. Trainen is voor mij alles en houd mij op de been, en heb er ook alles voor over

Dus ik hoop nu dat jullie nu een beetje een beeld heb van hoe ik het nu doe, en wat ik eerst grandioos fout deed. Ik weet het ik ben dom geweest, en mis nog jullie zijn al verder als ik

Inmiddels een update. :https://ibb.co/m0tMRe wil graag jullie advies opvolgen vandaar omdat ik een newbie ben https://ibb.co/inY5me heb me voeding nu aangepast, ik sport 2 uur per dag dat deed ik al, ben er nu 7 dagen in de week 30 km bij gaan fietsen per dag. Dus ik neem dit erg sirieus jullie zullen dit nog wel niet genoeg vinden denk ik maar ik doe me best. Dus ik sta open voor suggesties en hulp. Zelf had ik ingedachten 12 weken test e 500 mg en mis week 1 tm 6 anavar, en week 1 tm 12 hcg 2x in de week 500ui hcg. Alleen nu weet ik niet welke naalden ik waarvoor nodig heb, heb al wel gezien dat je hcg in kan vriezen, maar wat is de verhouding om het te mixen hoeveel op hoeveel met bacteriëel water? En hoeveel ml om 500ui hcg. Als ik dat weet kan ik gaan starten. En wat is de beste manier om de hcg te bewaren die ik heb aangemaakt of waar kan ik dat het beste in doen en 2 weken na me nakuur met nolva nakuren voor 3 of 4 weken weet alleen niet hoeveel mg d8 20
Doe jezelf een plezier en ga niet kuren. Dit kan alleen maar verkeerd gaan.

Doe jezelf een plezier en ga niet kuren. Dit kan alleen maar verkeerd gaan.
Dan zou ik dolgraag willen weten waarom dat zo is je zegt nu alleen dat het alleen mis kan gaan waarom dat dan in jou bevinding? Ik vraag om advies als he daar nog niet de tijd voor is prima wat zijn dingen waar ik op moet letten om er na toe te werken bijv? Aan deze reactie heb ik weinig ik wil het hoe dan ook gaan doen, maar wil graag advies ik sta open om dingen te leren

Terug
Naar boven