Fitness Seller

3 maandjes bezig met fitniss :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet je niks aantrekken van de haters man, die zijn gewoon jal0ers weetje, gewoon blijven pompen maat, eh chEck je later mang.

Ik zeg hustler kruisen met een varken en niet meer vervoeren. :thumb:

99% kloon

Dank je voor t compliment, dat ben ik namelijk zelf:D

Oops, sorry had hier helemaal over heen gelezen omdat ik op de grond lag van het lachen :D
was een topic weer :P geweldig gewoon.

Maar goed, ow, kzal me complimentje meteen weer terug nemen dan :D haha j/k man, wel compimentje waard imo dan ;)
Indd wat gunstige belichting, maar ja, heb ff je andere fotoo'tjes gechecked en ziet der zeker wel goed uit :) net fysiek, ong. mijn lengte alleen dan nogal wat zwaarder :D dat is zo ongeveer wel hoe ik er over een tijdje wil bij staan denk ik, als tussenstop op weg naar mijn doelfysiek :o

OT: als je geen kloon bent ga dan is wat lezen man en stop depending on others als je toch zo stoer en superdudeieurder bent ;)
Der zijn heel wat mensen hier van jou leeftijd of die op jou leeftijd zijn begonnen, die het op die leeftijd zelf goed aan hebben gepakt en niet om elk klein dingetje een vraag stelden maar gewoon lezen wat er al is..

Verder als je ergens wil komen moet je die attitude maar is aanpassen ;)
Maar voor mij part ga je zo door want dit topic werkt erg goed op mijn lachspieren :D :P

Hahahaha, dit is het grappigste topic dat ik ooit gelezen heb.
Niet te geloven, ik hoop dat het een grapje is anders heb ik medelijden met de ouders van dit jongentje.
Het is te hopen dat hij al die spelfouten express maakt, maar zal nu ophouden want hij is echt knettergek weetje, hij knalt zo koningin voor z'n kop boeit hem geen fl**ker man, echt niet.
Hey rustig man homie, later! No hard feelings, peace man.

superdudeieurder :sd:

wat gaan we nog allemaal meemaken op dbb :roflol:

Niet te geloven, ik hoop dat het een grapje is anders heb ik medelijden met de ouders van dit jongentje.
Het is te hopen dat hij al die spelfouten express maakt, maar zal nu ophouden want hij is echt knettergek weetje, hij knalt zo koningin voor z'n kop boeit hem geen fl**ker man, echt niet.

7 posts?:D

Maar het is idd wel een dom topic gepost door een raar ventje.

En oja:
Ik moet hem nu al niet:D

• Topic Starter Topic Starter
ej pas op he luitjes deze jongen word nederlands nieuwest bodybuilder,, hou hem in de gaten .. VOOR AL DIE HATERS DIE FAKE ZEGGE ga broekepoepen stelletje nichten

en natuurlijk een foto voor mijn vrouwelijke fans

natuurlijk wil ik ook commentaar op mijn mooie nieuwe oorbelle dus ben benieuwd

WIES HIER NOU FAKE BITCHES
nu mondje dicht erover =)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ej pas op he luitjes deze jongen word nederlands nieuwest bodybuilder,, hou hem in de gaten .. VOOR AL DIE HATERS DIE FAKE ZEGGE ga broekepoepen stelletje nichten

jongen jij bent echt crazy, AL DE TIJD DAT JIJ EEN BEETJE DE KING UIT PROBEERT TE HANGEN WIN JE GEEN MASSA MEE
get real gangsta

wat een stumperd , je post meer dan je eet en traint.

OMG! Je bent echt.:eek::eek:

Dat vind ik echt erg voor je.....

:sd:

het kostte me ff de tijd om dit topic door te spitten...maar het was het meer dan waard :roflol:
Nederland gaat serieus hard achteruit:o

Jij mag er anders ook wel wezen.

:roflol: de nieuwste belofte op bb-gebied :eek:

heb je ook een trainingsschema?
leer ons iets bij :bow:

:D

Ik hEb 3Gt dIeP Re$p3cT VoR Je jOnG3
4L!!1!!11 lOl dUzZ *oNe lUv* DiE MeNsEn hIeR MaR ZeUr3n oVeR JoU MaR OnDeRtUsEn zIt j3 WeL LeKeR Te kNaLeN In dE FiTnEs
oV3R1!!! LoL En jAr bN JoUw aL VeRdEr aLs mEnIg sO C4L3D PrO Hi3r 111! HiHi lOl *OnE LuV*

oorbellen zijn gay:hahaha:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven