Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en Nose: jij bent 13 jaar ouder en je bench PR zit maar 3reps boven mijne dus please zeik mij niet af![]()
Als ik die 13 jaar nou ook getraind zou hebben ok. 
Je moet je niks aantrekken van de haters man, die zijn gewoon jal0ers weetje, gewoon blijven pompen maat, eh chEck je later mang.
nO SpaNG!Ik zeg hustler kruisen met een varken en niet meer vervoeren.![]()
Dank je voor t compliment, dat ben ik namelijk zelf![]()

geweldig gewoon.
haha j/k man, wel compimentje waard imo dan 
net fysiek, ong. mijn lengte alleen dan nogal wat zwaarder
dat is zo ongeveer wel hoe ik er over een tijdje wil bij staan denk ik, als tussenstop op weg naar mijn doelfysiek

Hahahaha, dit is het grappigste topic dat ik ooit gelezen heb.
Niet te geloven, ik hoop dat het een grapje is anders heb ik medelijden met de ouders van dit jongentje.
Het is te hopen dat hij al die spelfouten express maakt, maar zal nu ophouden want hij is echt knettergek weetje, hij knalt zo koningin voor z'n kop boeit hem geen fl**ker man, echt niet.
Hey rustig man homie, later! No hard feelings, peace man.

ej pas op he luitjes deze jongen word nederlands nieuwest bodybuilder,, hou hem in de gaten .. VOOR AL DIE HATERS DIE FAKE ZEGGE ga broekepoepen stelletje nichten
en natuurlijk een foto voor mijn vrouwelijke fans
natuurlijk wil ik ook commentaar op mijn mooie nieuwe oorbelle dus ben benieuwd
WIES HIER NOU FAKE BITCHES
nu mondje dicht erover =)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ej pas op he luitjes deze jongen word nederlands nieuwest bodybuilder,, hou hem in de gaten .. VOOR AL DIE HATERS DIE FAKE ZEGGE ga broekepoepen stelletje nichten
en natuurlijk een foto voor mijn vrouwelijke fans
natuurlijk wil ik ook commentaar op mijn mooie nieuwe oorbelle dus ben benieuwd
WIES HIER NOU FAKE BITCHES
nu mondje dicht erover =)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hahahaha, dit is het grappigste topic dat ik ooit gelezen heb.
Niet te geloven, ik hoop dat het een grapje is anders heb ik medelijden met de ouders van dit jongentje.
Het is te hopen dat hij al die spelfouten express maakt, maar zal nu ophouden want hij is echt knettergek weetje, hij knalt zo koningin voor z'n kop boeit hem geen fl**ker man, echt niet.
Hey rustig man homie, later! No hard feelings, peace man.