AndroidHealthClinic

3 maandjes bezig met fitniss :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:angstig: ist geen clow... het is wel een clown... is het geen kloon? Sick dude ... respect:sd:

Ondertussen gaat ie wel lekker met dit topic! Post onze player eigenlijk ok nog een beetje in andere zinvolle topics of wat?

Huh? Wat doe ik fout? Ik geef alleen mijn mening over dit topic en over die kerel, of mag ik dat niet omdat ik weinig post?

Hij doelde op het " Peace man, blabla" aan het einde van je post, mijn mening:

kunnen 2 dingen zijn:
1) Reiner snapte je sarcasme niet, schaamt u reiner
2) Je meende het echt, dan --> superdude:D

ej pas op he luitjes deze jongen word nederlands nieuwest bodybuilder,, hou hem in de gaten .. VOOR AL DIE HATERS DIE FAKE ZEGGE ga broekepoepen stelletje nichten

en natuurlijk een foto voor mijn vrouwelijke fans

natuurlijk wil ik ook commentaar op mijn mooie nieuwe oorbelle dus ben benieuwd

WIES HIER NOU FAKE BITCHES
nu mondje dicht erover =)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omg :eek: :roflol:

Off topic:

Jammer dat hier niet zoveel fanatieke photoshoppers zijn.
Ik kreeg eens een link van een vriend van een buitenlandse vriend van me die lid is van een ander bodybuildingforum.
Er was daar iemand die vroeg of hij potentie had, maar wat raar op de foto staat. In het begin reageert iedereen nog wel serieus, maar later begint het gefotoshop, echt om je rot te lachen.

Sorry als hij al eerder gepost is:

Im 18, do i have potential?? - Bodybuilding.com Forums

Er zijn inmiddels belachelijk veel pagina's zie ik, maar heb alleen de eerste 15 ofzo bekeken.

PS: Ik was wel sarcastisch ja. :p

Off topic:

Jammer dat hier niet zoveel fanatieke photoshoppers zijn.
Ik kreeg eens een link van een vriend van een buitenlandse vriend van me die lid is van een ander bodybuildingforum.
Er was daar iemand die vroeg of hij potentie had, maar wat raar op de foto staat. In het begin reageert iedereen nog wel serieus, maar later begint het gefotoshop, echt om je rot te lachen.

Sorry als hij al eerder gepost is:

Im 18, do i have potential?? - Bodybuilding.com Forums

Er zijn inmiddels belachelijk veel pagina's zie ik, maar heb alleen de eerste 15 ofzo bekeken.

PS: Ik was wel sarcastisch ja. :p

potentialassmuncher.jpg

wtf?! :roflol:

jonko een nieuwe avatar :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven