MuscleMeat

3 maandjes bezig met fitniss :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
thaiboksen natuurlijk, want dat kan jij vast niet:D lelijke dunne met je korte haren, met je achterlopende rug:D (ieder woord sarcasme, doe me dat es na)

Ik denk dat jij de betekenis van sarcasme nog moet leren. Een kleine jongen afbreken op een internetforum kan je wel. Maar ik vraag me af wat voor positieve inbreng je hier zal leveren.

Ok, die immahustler (als het geen kloon is) verdient het om uitgelachen te worden. Maar dreigen met "kom op de mat als je durft" getuigt dat jullie qua intelligentie van hetzelfde kaliber zijn...

Je moet alles wat hier gepost wordt denk ik met een korrel zout nemen, niet alleen de reacties van die roffe superdude;)

jullie besteden wel heel veel aandacht aan zo'n jongen...
als hij pillen wil gaan slikken en niet luistert, waarom zou je dan nog reageren op zijn kinder opmerkingen?

ga gewoon lekker trainen ipv op internet een superdude van 15 de grond in boren ;)

(of kom ik nu té volwassen over :P )

jullie besteden wel heel veel aandacht aan zo'n jongen...
als hij pillen wil gaan slikken en niet luistert, waarom zou je dan nog reageren op zijn kinder opmerkingen?

ga gewoon lekker trainen ipv op internet een superdude van 15 de grond in boren ;)

(of kom ik nu té volwassen over :P )

no worries, zo volwassen kwam het niet over :p je neemt het ook allemaal een beetje te serieus ;)

haha dan zou ik zeggen.. veel plezier nog ;)

• Topic Starter Topic Starter
was ik weer .. maar dat is 2 liter melk ja niet een halve liter.. en waar is min voedingsschemaik neem aan dat dat wel gefixed voor mij word? maaruh al die acties denkend dat het mij wat doet wahha JULLIE DOEN ME NIKS JE WEET ZELF WEL wie er hier gekleineerd steeds worde

was ik weer .. maar dat is 2 liter melk ja niet een halve liter.. en waar is min voedingsschemaik neem aan dat dat wel gefixed voor mij word? maaruh al die acties denkend dat het mij wat doet wahha JULLIE DOEN ME NIKS JE WEET ZELF WEL wie er hier gekleineerd steeds worde

Kalm maar tijger, we hebben het beste met je voor

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMM!!!!!!!!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

j alekkerding he.. vind ik ook ben het met je eens... jullie kijke tegen mij op weet ik ook wel omdat ik monster genen heb en jullie niet

trlk is ie een kloon :)
Anders ben je echt niet zo achterlijk en vraag je zo om aandacht ...

kneus ik ben gewoon gek in me kop als et meot schiet ik de koningin voor der hoofd et boeit me niets..bij wijze van spreke.. maaruh als jullie zo dom doen doe ik dom trug toch.. en ik vraag niet om aandacht dat geven jullie mij al genoeg.. dus hoef nergens naa te vrage dagdag kereltje

ja hij dacht ook dat ik kloon was .. maar ik heb uitgelegd dat ik dat niet was et hij was mee eens dus pech voor jullie

oow wat een rust..hoe voelt dat nou dat the hustler altijd gelijk heeft.. oew yeah lekekr voor jullie

ja sprakeloos word je ervan he.. weet jullie niks anders meer te verzinne? is de realiteit eindelijk in jullie doorgedrongen? zwak hoor had wel meer tegenstand vverwacht stelletje pussies

Tok Tok ...chickens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven