MuscleMeat

3 maandjes bezig met fitniss :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
****ing beest dat je bent, unreal gewoon.

• Topic Starter Topic Starter
ja dankjewel man

BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :roflol:

Dit is toch fake hoop ik, zo een overdreven dweeperig ventje KAN hier toch niet zitten? Getuite lipjes, serieus...

Geef je email eens, mijn neef lust wel pap van de kakker van ventjes als jij...

Nou , Ipv met zo'n vragen af te komen kan je hier beter eens wat lezen als je serieus bent .. zijn zoveel topics over al die kkvragen dat je stelt.

Enneuh , je ziet er werkelijk geweldig uit man :D :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:facial:

Ik ga gewoon 4 keer per week met niet altijd een strict schema .. soms als geen zin in rug heb ga ik wel borst triceps doen ofzo , want rug traine is zo saai :)

:roflol:

trouwens weet iemand .. of het veilig is van die pillen van 150 euro te gaan slikken? ik zit er wel over na te denken.. heeft iemand hier goede ervaringen mee? heb gehoord dat ze net pas nieuw op de markt zijn en een anabolisch effect hebbe? verder wil ik wete of er nog nadelische gevolgen aan zitte

ik ken alleen die van 175 euro :dunno:
zouden dat dezelfde wezen? :scratch:

ik heb et gewoon niet met spuiten .. dus ik wil meer over die pillen weten .. EN ZEG ZELF RUG IS HET SAAISTE OM TE TRAINE daar kan je me geen ongelijk in geve

jij bent geen :sd: jij bent een superslet!!! omg man :roflol:

tja bene hoef ik niet te traine.. dusja dan is het bij mij rug.. en nee wil niet bodybuilder worden.. gewoon bruut gespierd

???

:roflol: :roflol: :roflol:

ik lach me echt kapot hier :sd: in tha house

ik ben die plaatje al <--- kan je nagaan over een jaar
Over een jaar ben jij echt wel groot hoor. Niet naar al die losers hier luisteren, zijn allemaal jaloers. Je hebt ****ing goede aanleg voor de sport en icm wat pilletjes enzo ben je binnen no-time groter dan de meesten hier. Succes!

Over een jaar ben jij echt wel groot hoor. Niet naar al die losers hier luisteren, zijn allemaal jaloers. Je hebt ****ing goede aanleg voor de sport en icm wat pilletjes enzo ben je binnen no-time groter dan de meesten hier. Succes!

:thumbs:

zeker de pilletjes niet vergeten! sucses :D

Als je pilletjes wilt hebben kom maar bij mij !!
Heb van die heerlijke knalpilletjes waarvan je wel uren in de fitness kan zitten ! "Gespikkelde smilies" , wordt je gewoonweg niet moe van ;)
En ze zijn maar 3 euro per pil :D

dankjewel man .. dat hoor ik wel vaker ja dat ik goeie genen heb ..nou dan gak er maar een paar maandjes tegenaan en zie wel of veel resultaat boekt.. maja ik neem ook al paar maandjes die eiwitshakes zou ook wel geholpe hebbe allleen tja die pillle zijn beter resultaat dus ik weet nog niet

pssst, ik kan je trouwens aan wat helpen, dianabablablol en winsterozolol voor maar 320 euries/potje. Supergear!!! 6 weken en je bent arnold, jew33t

goddamn! wat is dit een ernstig geval

dankjewel man .. dat hoor ik wel vaker ja dat ik goeie genen heb ..nou dan gak er maar een paar maandjes tegenaan en zie wel of veel resultaat boekt.. maja ik neem ook al paar maandjes die eiwitshakes zou ook wel geholpe hebbe allleen tja die pillle zijn beter resultaat dus ik weet nog niet
Hoe kan je nu serieus genomen worden als je zo'n antwoord hebt ??? ??? ???
Je klinkt me echt achterlijk man :rolleyes:

nee sorry ben the real hustler.. niet een kloon.. dat kan de wereld ook niet aan 2 sexy boys zoals mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven