cookiemonster
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
He jammer.
Nou ja het was ook te erg om echt te zijn.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ja het was ook te erg om echt te zijn.tjuu tjjuu.. wat een onzin zeg .. doe is serieus ofzo dan doe ik dat ook .. jullie begonne tenslotte
uhm mijn vraag is dus hoeveel moet ik per dag naar binnen werke ? om droog te blijve en spier aan te make?
tjuu tjjuu.. wat een onzin zeg .. doe is serieus ofzo dan doe ik dat ook .. jullie begonne tenslotte
uhm mijn vraag is dus hoeveel moet ik per dag naar binnen werke ? om droog te blijve en spier aan te make?
lol wat een patsertjes hiero... krijg ik nog een goed serieus antwoord? oo en als jullie bedoelen van kloon.. heb wel eerder een account gehad hier maar was nog niet serieus bezig met fitniss en als ik op die account hiero neerzette was mijn site zo te rade wahaha dus ik maar ff nieuwe accountje aangemaakt.. MAAR GOED iemand die mij op msn serieus kan over prate?
9:00 1 pak melk, 300 gram brinta
10:00 "" "" ""
12:00 1 kg kipfilet
14:00 2 snotjes uit je neus
16:00 de sperma van je baas, en de rest van de medewerkers [je bent vast vakkenvuller, dus je mag ook de klanten vragen, extra service]
18:00 PaTaTjUh OoRlOgH
20:00 2 breezah ananas
24:00 wat GHB, een lijntje om te tafel, en 100 gram pilluhhhh
04:00 voor et slapengaan even je nagels en tenenkaas eten [extra proteine]
succes![]()
BTW, volgens mij heeft ie het eea aan neg. karma gekregen?
had voor mijn donering nog een groen blokje, hij heeft er hard zn best voor gedaan