XXL Nutrition

3 maandjes bezig met fitniss :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, de wending die dit topic heeft genomen na slechts een paar dagen! Goud gewoon:D

Yo over een jaar ben je echt de man!

Beetje jammer dat het een kloon was, er moeten toch ook echt zulke kerels rondlopen :'(

• Topic Starter Topic Starter
ik weet niet wat een kloon moet voorstellen .. maar dit is gewoon ik.. ik doe mij niet als iemand anders voor waarom zouk dat doen maaruh weet iemand een goed voedingsschema dan?

het beste kan je 2x per dag mac eten, liefst met veel mayonaise. Dan ga je namelijk goed bulken en krijg je heeeeeeel veel massa erbij.

Proteine, straight from the tap.

tjuu tjjuu.. wat een onzin zeg .. doe is serieus ofzo dan doe ik dat ook .. jullie begonne tenslotte

uhm mijn vraag is dus hoeveel moet ik per dag naar binnen werke ? om droog te blijve en spier aan te make?

10 KuDoS v0oR jOuW bOdY hUsTl3R!!!

lol wat een patsertjes hiero... krijg ik nog een goed serieus antwoord? oo en als jullie bedoelen van kloon.. heb wel eerder een account gehad hier maar was nog niet serieus bezig met fitniss en als ik op die account hiero neerzette was mijn site zo te rade wahaha dus ik maar ff nieuwe accountje aangemaakt.. MAAR GOED iemand die mij op msn serieus kan over prate?

Cursusje Nederlands lijkt me ook wel gepast, en dan met name 'zinsopbouw'

lol wat een patsertjes hiero... krijg ik nog een goed serieus antwoord? oo en als jullie bedoelen van kloon.. heb wel eerder een account gehad hier maar was nog niet serieus bezig met fitniss en als ik op die account hiero neerzette was mijn site zo te rade wahaha dus ik maar ff nieuwe accountje aangemaakt.. MAAR GOED iemand die mij op msn serieus kan over prate?

9:00 1 pak melk, 300 gram brinta
10:00 "" "" ""
12:00 1 kg kipfilet
14:00 2 snotjes uit je neus
16:00 de sperma van je baas, en de rest van de medewerkers [je bent vast vakkenvuller, dus je mag ook de klanten vragen, extra service]
18:00 PaTaTjUh OoRlOgH
20:00 2 breezah ananas
24:00 wat GHB, een lijntje om te tafel, en 100 gram pilluhhhh
04:00 voor et slapengaan even je nagels en tenenkaas eten [extra proteine]

succes :thumb:

ja nog effe

EDIT YES HEB 50 POSTS

9:00 1 pak melk, 300 gram brinta
10:00 "" "" ""
12:00 1 kg kipfilet
14:00 2 snotjes uit je neus
16:00 de sperma van je baas, en de rest van de medewerkers [je bent vast vakkenvuller, dus je mag ook de klanten vragen, extra service]
18:00 PaTaTjUh OoRlOgH
20:00 2 breezah ananas
24:00 wat GHB, een lijntje om te tafel, en 100 gram pilluhhhh
04:00 voor et slapengaan even je nagels en tenenkaas eten [extra proteine]

succes :thumb:

én hij moet zijn eigen kwakkie eten.

BTW, volgens mij heeft ie het eea aan neg. karma gekregen?

hahaha, ik denk dat ie toch niet weet wat karma is:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven