MuscleMeat

33 LOG

1/03/2022

RUG HAMSTRINGS BICEPS

Overhands pull ups:
BW x 8
BW +6kg x 8 x 2 sets

Deadlift: beltless
20kg x?
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 1
135kg x 5 x 3 sets
2 sets overhandse grip dan straps voor set 3

RDL:
105kg x 8 x 3 sets
Deze zijn momenteel nog best EZ

Stiff legged DL:
75kg x 12 x 3 sets
Bij set 2 technisch veel beter die focus op hammies

Bent over rows: full rom
65kg x 8 x 3 sets

Leg extension: seated
32kg x 12 x 4 sets f**k wat een burn

Alternate hammer curls:
6kg x 12
8kg x 8
10kg x 8
12kg x 8
14kg x 8
16kg x 8

Seated barbell curls: elleboog in knieholte en rollend door mijn vingers
15kg x 8 x 3 sets

Zeer voldaan deze training. Mijn benen voelde na 3 dagen nog steeds naar de gort, maar goed opgewarmd en alles voelde retesterk. Technisch zitten mijn deadlifts ohh zo lekker. Altijd nu en dan een hekelpunt geweest.

Vandaag rode bietenburger proberen. Gevoel dat dit ranzig gaat zijn haha. Zullen zien. Eet tegenwoordig wel wat vegan, omdat ik een dégoût heb gekregen van kip. Eet dus vooral runds en of vegan vleesvervangers. Carbs zijn vooral linzen, quinoa, bulgur shit enz. Verder altijd de maaltijd op het werk. Gewicht blijft stabiel boven de 82kg en piekt op 83kg ong.
Leuke training.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282

Vind het nog goed meevallen met vaak 3 werksets. Zeker als je naar tijd gaat zien is 70 minuten nog doenbaar. Wel zichtbare resultaten al met hoe ik nu train. Enkel nu nog die kracht laten opkomen, maar het jaar is nog lang. Proberen om van falen weg te blijven.

• #1.283
Cijfer van de bietenburgers? :D

• #1.285
  • #1.286
03/02/2022

Na een topdag jegens collega's, maar een anderzijds een kutdag omdat de baas mij op gesprek wil laten komen. Kort gezegd een teamvergadering als arbeider bijwonen en op het belsignaal(pauze) hoofd omdraaien en pauze nemen. Vakbond die me kwam vertellen dat 1 van de leiding hierover een gesprek met mij wou en sommige anderen. Dit omdat de ingenieur zijn zin nog niet had afgemaakt. Ja doei :)

Nu verder heeft het trainen me wel deugd gedaan en combinatie met het ritje met de motor naar...

Schouders

Paused overheadpress
20kg x 12
30kg x 12
40kg x 8
50kg x 3
62.5kg x 5 x 3 sets
40kg x 12

Dumbell side raises:
7kg x 12
12kg x 8 x 3 sets

Seated dumbell rear delt raises:
12kg x 12 x 4 sets

Alles van delt raises en side raises heb beneden de rom elk gewicht laten doodvallen. Dit typeert wel beetje mijn huidige stijl bij het trainen van de schouders.

Seated delt flyes: paused at end
44kg x 8 x 3 sets

Zag 3 jongeren proberen te deadliften. Nu ik overdrijf niet als ik zeg 2 van de 3 een afschuwelijke techniek hadden. 60kg barbell en bijna puur op de rug trekken. Heb me na het de 2de keer te aanschouwen me maar even gemoeid. Dit doe ik niet snel, maar was wel echt nodig. Nu ik heb ze ook aangeraden om misschien wat lichter te gaan :p ben benieuwd...

03/02/2022

Na een topdag jegens collega's, maar een anderzijds een kutdag omdat de baas mij op gesprek wil laten komen. Kort gezegd een teamvergadering als arbeider bijwonen en op het belsignaal(pauze) hoofd omdraaien en pauze nemen. Vakbond die me kwam vertellen dat 1 van de leiding hierover een gesprek met mij wou en sommige anderen. Dit omdat de ingenieur zijn zin nog niet had afgemaakt. Ja doei :)

Nu verder heeft het trainen me wel deugd gedaan en combinatie met het ritje met de motor naar...

Schouders

Paused overheadpress
20kg x 12
30kg x 12
40kg x 8
50kg x 3
62.5kg x 5 x 3 sets
40kg x 12

Dumbell side raises:
7kg x 12
12kg x 8 x 3 sets

Seated dumbell rear delt raises:
12kg x 12 x 4 sets

Alles van delt raises en side raises heb beneden de rom elk gewicht laten doodvallen. Dit typeert wel beetje mijn huidige stijl bij het trainen van de schouders.

Seated delt flyes: paused at end
44kg x 8 x 3 sets

Zag 3 jongeren proberen te deadliften. Nu ik overdrijf niet als ik zeg 2 van de 3 een afschuwelijke techniek hadden. 60kg barbell en bijna puur op de rug trekken. Heb me na het de 2de keer te aanschouwen me maar even gemoeid. Dit doe ik niet snel, maar was wel echt nodig. Nu ik heb ze ook aangeraden om misschien wat lichter te gaan :p ben benieuwd...
Bange katten techniek is dodelijk

• #1.294
04/03/2022

Squats: highbar beltless en zonder sleeves
20kg x 10
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 1 deep paused
117.5kg x 5 x 3 sets
60kg x 8 lowbar

Beetje aan het denken om vanaf 122.5kg sleeves aan te doen en belt nog uit. Record zit op 130kg 5 x 5 zonder belt met sleeves. Wel lowbar hier. Benieuwd wat highbar mogelijk is.

Legpress 45 graden:
180kg x 10
200kg x 9 f**k
160kg x 10
Burn burn burn
Zwaarder dan in mijn oude gym haha damm..

Leg extension:
39kg x 8 x 3 sets slow negatives

Smith machine squat paused:
50kg x 12 x 3 sets

En wat hammer curls..

Laatst bewerkt:
04/03/2022

Squats: highbar beltless en zonder sleeves
20kg x 10
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 1 deep paused
117.5kg x 5 x 3 sets
60kg x 8 lowbar

Beetje aan het denken om vanaf 122.5kg sleeves aan te doen en belt nog uit. Record zit op 130kg 5 x 5 zonder belt met sleeves. Wel lowbar hier. Benieuwd wat highbar mogelijk is.

Legpress 45 graden:
180kg x 10
200kg x 9 f**k
160kg x 10
Burn burn burn
Zwaarder dan in mijn oude gym haha damm..

Leg extension:
39kg x 8 x 3 sets slow negatives

Smith machine squat paused:
50kg x 12 x 3 sets

En wat hammer curls..
Doe jij de hammer curls die ik geskipt heb vandaag?:roflol:

• #1.296
Doe jij de hammer curls die ik geskipt heb vandaag?:roflol:
Skip ze ook liever maarja biceps zijn 1 van mijn spiergroepen die het meest achterlopen. Linkerbicep ziet er ook niet uit. Ook weinig muscle mind connection met links :p.. Nu ja zou misschien die biceps is wat meer naar de gort moeten trainen.. Of jij traint ze maar voor mij bij? :p

Skip ze ook liever maarja biceps zijn 1 van mijn spiergroepen die het meest achterlopen. Linkerbicep ziet er ook niet uit. Ook weinig muscle mind connection met links :p.. Nu ja zou misschien die biceps is wat meer naar de gort moeten trainen.. Of jij traint ze maar voor mij bij? :p
Triceps>Biceps. Verschikkelijk, ik doe nu dropsets wat leuker is. Train jij ze maar voor mij:emo:

Veel spannen en daarbij voor de spiegel staan->MMC. Ook zwaar trainen, vind zware curls een echte basisoefening.

Terug
Naar boven