Mr_Freaky
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 163
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man! Soms denk ik wel eens na over wat er nog beter had kunnen gaan als ik niet dat hele eerste gym jaar aan afvallen had moeten besteden, maar dat is allemaal achteraf gezien. Gewoon doorknallen nu dus!Leuk filmpje hoor, absoluut motiverend voor de leden. Progressie had niet veel beter gekund, dikke pluim dus.
Heheh thanks!
Thanks man! Ja dat was de periode van 95kg naar 70kg, ik had niet veel foto's van die periode helaas.. daarna onderhand dagelijks foto's / video's gemaakt om progressie bij te houdenvan 0:10 naar 0:11 ben je wel heel veel afgevallen inderdaad. Ook spiermassa verloren zo te zien. Daarna heb je alleen maar LBM gegained.
Ik wil dezelfde transformatie maken (zie dr nu ongeveer uit als jij op 0:10 maar met iets meer def/massa), maar dan zonder spiermassa te verliezen. Hopelijk lukt het mij om ook zo shredded te worden ghehe.
heb dit ook gehad of heb nog steeds, je huid voelt flubberig en extra zacht, overal behalve mn armen, het wordt minder maar het is onderhand 2 jaar terug dat ik veel ben afgevallengyno komt door mn test e 750mg tren ace 100mg ed... Nah jokes aside, in m'n logje zeiden ze dat het wss gewoon door vet komt. Als het op lager vp nogsteeds is ga ik een keer naar huisarts vragen of ze oestogeen balans willen checken
Niet echt eigenlijk, gewoon flexible dieting toepassen en buiten je fruits-veggies wat lekkers in je macros fittennatty of niet, respect er zijn er maar weinig die dit volhouden, heb je geen gekke cravings naar zoet en vet eten sinds je bent afgevallen?

Van elk jaar zitten er foto's in!Tof filmpje! Maar in het midden mist ofwel een jaar foto's ofwel ben je niet 100% eerlijk met ons.
Dankjewel man!Ook toffe andere trainingfilmpjes en goede muzieksmaak![]()

Its all in the magic red drink.. Eat clen tren hardhoe kan het dat altijd mensen die een motivatie filmpje maken alleen maar lean gains maken. Hebben jullie het mike chang geheim ?
Als je wil afvallen , goed naar je voeding kijken en veel cardio. 2x is te weinig. Probeer nog wat extra cardio te doen na je training.Wauw ! Wat een transformatie !
Hoe ben je de eerste periode 25 kg afgevallen ? Puur cardio of ook krachttraining erbij ? Ik zit zelf nu in een soortgelijke situatie, 17 jaar, VP van rond de 25% ( wil eerst naar 12 tot 15% ) en doe 3 dagen in de week krachttraining en 1 tot 2 keer per week cardio, maar wat raad jij hier voor aan ? 4 x per week cardio of zoals ik het nu doe ?