XXL Nutrition

42 procent Nederlanders wil herinvoering doodstraf

Gaan we die toer op, in sommige gevallen steun ik de doodstraf ook wel.

Handelen in soft en harddrugs, pedofilie en verkrachting.

Dan zou 80% van de anabolen gebruikers hier ook ten onder gaan, word wel erg leeg dan :(

*Zet Wilde-Westen deuntje op en ziet een hooibaal voorbij komen :D

Ik ben ook benieuwd naar z'n uitleg van survival of the fittest.

Wat is 'fit', Cirkel? En in welke mate heeft het invloed op de keuze voor een doodstraf in selectieve gevallen?
(maw: in welke mate bepaalt de biologie onze ethische waarden?)

Het recht van de sterkste van de veroveraar, tot aan de zege of de laatste ademtocht. Een volk van krijgers dat ten strijde trekt, de overleving van de sterkste op het slagveld.

Met betrekking op het rechtvaardigen van de doodstraf staat het in direct verband met het beschermen van het volk, de interne oorlog in stammen om het voortbestaan van het nageslacht te garanderen.

Het recht van de sterkste van de veroveraar, tot aan de zege of de laatste ademtocht. Een volk van krijgers dat ten strijde trekt, de overleving van de sterkste op het slagveld.

Met betrekking op het rechtvaardigen van de doodstraf staat het in direct verband met het beschermen van het volk, de interne oorlog in stammen om het voortbestaan van het nageslacht te garanderen.

:roflol:

Wat is het toch met de middeleeuwen dat dit zo aantrekkelijk lijkt voor bepaalde mensen.

herinvoering van de doodstraf wordt heel erg moeilijk als je als land zijnde nog niet eens zo ethisch kunt zijn om cofeeshops te verbieden, als je als natie dan toch beleid wild invoeren dat echt effect heeft begin dan met het achterlijke drugsbeleid.

herinvoering van de doodstraf wordt heel erg moeilijk als je als land zijnde nog niet eens zo ethisch kunt zijn om cofeeshops te verbieden, als je als natie dan toch beleid wild invoeren dat echt effect heeft begin dan met het achterlijke drugsbeleid.
Volledig mee eens, afschaffing van dat achterlijke beleid. De eerste daarop volgende jaren het drugsprobleem hard aanpakken, dealers openbaar executeren en desnoods een week aan een lantarenpaal laten hangen als afschrikkend beeld.

Volledig mee eens, afschaffing van dat achterlijke beleid. De eerste daarop volgende jaren het drugsprobleem hard aanpakken, dealers openbaar executeren en desnoods een week aan een lantarenpaal laten hangen als afschrikkend beeld.

nou zo regoureus hoeft het ook niet om ze openbaar te execuren want we wonen hier niet in het oosten maar iets meer rede in het nederlands regeringsstelsel en iets minder eigenbelang zal ons allemaal wel goed doen

Je zit vast in een verkeerde periode op het moment, de middeleeuwen boeien me voor geen meter.

Really? Vond het al een opmerkelijke overeenkomst met vele moslims.

Maar even serieus, je hebt wellicht een wat vertroebeld beeld van natuurlijke selectie. Volgens mij zie jij meer in willekeurige selectie.

Hoe is het verbieden van coffeeshops 'ethisch'?

Was het niet voor internationale druk en christelijk conservatisme dan was de markt voor softdrugs al lang gelegaliseerd. Volstrekt rationeel, zeker gezien de huidige situatie.

Nu spiertje weg is krijgen we cirkelllllllllllllll.

GO GO EXTREMISME !!! WOOHOO

1191862800-1189254064763.jpg

Ik ben blij dat survival of the fittest in welingelichte kringen een betere invulling kent. :eek:

Brakke hap...

42 percent van de Nederlandse bevolking heeft dan ook het breinvolume van een strontvlieg, democratische referenda zijn daarom ook shitty business om een maatschappij op te funderen, houd ze maar lekker hun handje vast.

Ik ben niet voor de doodstraf. Dat is gewoon te makkelijk.

Laat iemand die echt ernstige dingen heeft gedaan maar verrotten ergens in een cel. Zonder alle luxe zodat het lijkt op een hotel. Levenslang echt levens lang. Tot aan de dood met kettingen om je enkels.

Ik ben niet voor de doodstraf. Dat is gewoon te makkelijk.

Laat iemand die echt ernstige dingen heeft gedaan maar verrotten ergens in een cel. Zonder alle luxe zodat het lijkt op een hotel. Levenslang echt levens lang. Tot aan de dood met kettingen om je enkels.

wraaawr :heart::eyebrow:
Zou jij wel ideaal vinden :D

Nederland heeft een rechtse partij nodig, Geert Wilders is hiervoor te extreem en doelt maar op 1 ding wat hij toch nooit helemaal voor mekaar kan krijgen, Rita Verdonk pakt dit soort dingen anders aan maar toch naar de wil van de mens, ze doet alles gewoon volgens de wet en ze krijgt het toch voor mekaar om een hele hoop mensen voor zich te winnen, Balkenende moet oprotten, Verdonk aan de macht, waar is Nederland gebleven waar wij allen vroeger zo trots op waren, over 20 jaar is er geen klote meer over van Nederland als er nu niks gebeurd, het is tijd voor rechts.
helemaal met je eens ,en die doodstraf ook gelijk uitvoeren niet jarenlang in zo'n cel gelijk spuitje en weg ermee,anders betalen we ons nog suf aan al die cellen dit kost maar liefs honderd euro per dag per persoon althans een paar jaar geleden.

Als Verdonk de doodstraf wilt invoeren, stem ik niet op haar. beetje afgeven op de barbaarse culturen van de moslims en ondertussen barbaarse middelen terug invoeren gaat er bij mij niet in.

helemaal met je eens ,en die doodstraf ook gelijk uitvoeren niet jarenlang in zo'n cel gelijk spuitje en weg ermee,anders betalen we ons nog suf aan al die cellen dit kost maar liefs honderd euro per dag per persoon althans een paar jaar geleden.

Ik schrok me ook wezeloos , maar de doodstraf is wss duurder dan levenslang meid ;)
Costs of the Death Penalty

Als Verdonk de doodstraf wilt invoeren, stem ik niet op haar. beetje afgeven op de barbaarse culturen van de moslims en ondertussen barbaarse middelen terug invoeren gaat er bij mij niet in.

Idd zeer goed punt :thumb:

Terug
Naar boven