Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok thanks, zou je me je 5/3/1 schema kunnen sturen? dan bedoel ik vooral incl de asisstance zodat ik daar even naar kan kijken.
die log is zoveel bladeren en weinig overzichtelijk om het snel te zien
Wat ik ervan heb verstaan is dat je het niet letterlijk hoeft over te nemen en naar eigen behoefte kunt invullen zolang je maar de mainlifts blijft hanteren met 5/3/1 principe.
531 en de bible van Tate zijn geen bodybuild programma's...
531 en de bible van Tate zijn geen bodybuild programma's...
Zo kan je het ook indelen ja. De basis is gewoon de 5/3/1 lifts en voor de rest kan je er van maken wat je wilt. Maar 2x per week 5 sets van 10 chins/rows kan je echt wel massa mee bouwen als je zwaar genoeg gaat.5/3/1 werkt niet als ik de assistance allemaal hetzelfde doe als de main spiergroep? om zo meer op massa te trainen:
MP - 3 schouder assistance
Deadlift- 3 rug assistance
Bench - 3 borst assistance
Squat - 3 benen assistance
vind het vreemd dat je massa kunt bouwen door 3 sets rows te doen na een bench press..
5/3/1 werkt niet als ik de assistance allemaal hetzelfde doe als de main spiergroep? om zo meer op massa te trainen:
MP - 3 schouder assistance
Deadlift- 3 rug assistance
Bench - 3 borst assistance
Squat - 3 benen assistance
vind het vreemd dat je massa kunt bouwen door 3 sets rows te doen na een bench press..
Dit is een hypertrophy gerichte Big but Boring versie ... [Link niet meer beschikbaar]
!!
Zeker weten.