MuscleMeat

5/3/1 van Jim Wendler

Je kunt ook wat extra werk doen tot aan je vakantie, en dan in de vakantie echt helemaal niks doen en herstellen.

ja maar ik heb letterlijk in 7 maanden tijd welgeteld 1 weekje "pauze"genomen. denk dat ik deze cycle gewoon afmaak+deload en dan nog 1/2 weekjes gewoon max uittesten ofso

Jim Wendler heeft niet 5 jaar geleden al beter kunnen voorzien wat jij wel en niet aankan als dat je dat zelf kan beoordelen hoor. ;)
En daarbij is "overtraining" dan juist even je doel zo vlak voor de vakantie.
Je max uittesten heeft waarschijnlijk minder nut. :D

ok meteen nieuwe cycle erna dan, ik vind wendler eigenlijk ook nogal terughoudend met elke maand 1 deload

nog een ding dan, ik ben nu best flink aan het cutten. dan nog gewoon verhogen in nieuwe cycle?

ja ik train bb gericht dus zal zeker wat minder moeten

cut duurt hoogstends maandje

Na 3 maandjes begint ik m wel te voelen inmiddels met Wendler. Kracht loopt nu toch wel wat terug. Doe nou minder volume op assist.

sta nu op 13% wil er nog een klein beetje af voordat ik een jaar ga bunkeren :D

Dees snap k niet helemaal, of is het om ff wat droger op t strand te staan deze "zomer"

meer om de reden dat ik niet tevreden ben als ik binnekort weer een bulkbuik heb als ik ga bulken. terwijl ik al een maand aan het cutten ben (voor ik met wendler begon) geen superdude problems hier hoor

(ben geen pl'er)

meer om de reden dat ik niet tevreden ben als ik binnekort weer een bulkbuik heb als ik ga bulken. terwijl ik al een maand aan het cutten ben (voor ik met wendler begon) geen superdude problems hier hoor

(ben geen pl'er)

Okee, iedereen ze eigen doelen natuurlijk
Ik volg zelf het 351 powerlift principe vandaar

Ieder gaat blijkbaar goed op Wendler, weinig negatieve commentaren te vinden ! Krachtgains alom maar hoe zit het met de fysiek, groeien jullie goed hierop ? Mijn doel is ten eerste sterker worden maar naarmate ik sterker zal worden wil ik ook dat dit zichtbaar wordt, en zkr niet om op het strand te pronken maar gewoon voor mezelf ;).

ik denk dat je assistance meer zegt over je fysieke gains dan 5/3/1 opzich, doe gewoon BBB (5x10 op main lifts en antagonisten) en je zult (mits je goed eet) groeien als kool

Ieder gaat blijkbaar goed op Wendler, weinig negatieve commentaren te vinden ! Krachtgains alom maar hoe zit het met de fysiek, groeien jullie goed hierop ? Mijn doel is ten eerste sterker worden maar naarmate ik sterker zal worden wil ik ook dat dit zichtbaar wordt, en zkr niet om op het strand te pronken maar gewoon voor mezelf ;).
Idd na je werk sets boring but big doen (5x10) op 50-60%

Terug
Naar boven