- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Boring but big werkt echt fantastisch idd! Ik doe dat alleen niet voor deads, ik word dan te slordig door vermoeidheid.
Ik trainde voorheen 2x per week met 2 lifts op een dag, zonder deloads. 2 jaar geleden ging ik daar super op. Nu na 1,5 jaar niets doen ga ik maandag weer met mijn eerste cycle beginnen:
Maandag -> Squat 5/3/1 + BBB Squat, Bench 5/3/1 + BBB Bench + Chins
Donderdag -> Powercleans 5/3/1, Deadlift 5/3/1, Press 5/3/1 + BBB Press + Chins
Doen jullie normaal altijd eerst alle 5/3/1 sets van de dag, of eerst de BBB variant er achteraan? Dus of Squat 5/3/1, Bench 5/3/1 en dan daarna pas de BBB setjes van beide oefeningen, of zoals boven staat eerst de Squat helemaal afmaken en daarna naar de bench?
Ik trainde voorheen 2x per week met 2 lifts op een dag, zonder deloads. 2 jaar geleden ging ik daar super op. Nu na 1,5 jaar niets doen ga ik maandag weer met mijn eerste cycle beginnen:
Maandag -> Squat 5/3/1 + BBB Squat, Bench 5/3/1 + BBB Bench + Chins
Donderdag -> Powercleans 5/3/1, Deadlift 5/3/1, Press 5/3/1 + BBB Press + Chins
Doen jullie normaal altijd eerst alle 5/3/1 sets van de dag, of eerst de BBB variant er achteraan? Dus of Squat 5/3/1, Bench 5/3/1 en dan daarna pas de BBB setjes van beide oefeningen, of zoals boven staat eerst de Squat helemaal afmaken en daarna naar de bench?

wel goede motivatie