Fitness Seller

5/3/1 van Jim Wendler

Dan kan noenkel beter naar het fitness forum

Ik zie bij ons op de sportschool alle gasten met de grootste armen "KICKBACKS" doen.
Meestal flink zwaar, sommigen tot wel 8kg voor reps.
Dat wil ik ook.
Zou 5/3/1 daar een goed systeem voor zijn?
En dan in combinatie met BBB.

zonder getroll he
is voor een bb'er dat bbb idee genoeg?
dus dan zou bijv een beentraining bestaan uit
5/3/1 squats
bbb squats
bbb rdl's

Is een goede training hoor.

Mijn benen zijn prima gegroeid op 5/3/1 squat + BBB deadlift en 5/3/1 deadlift + BBB squat elke week.

Yo gasten ik wou hier niemand tegen de schenen gaan schoppen hoor, met men bah bedoelde ik maar dat ik niet hou van zoveel verschillende oefeningen op 1sessie ! Nee dan liever de boring but big template voor mij ;)

Heb veel respect en bewondering voor die grote bodybuilders maar het is niet mijn ding, heb er niet de discipline voor en ik verkies zwaar te gaan op compounds ipv zoveel iso te draaien.

Ik zie bij ons op de sportschool alle gasten met de grootste armen "KICKBACKS" doen.
Meestal flink zwaar, sommigen tot wel 8kg voor reps.
Dat wil ik ook.
Zou 5/3/1 daar een goed systeem voor zijn?
En dan in combinatie met BBB.

Ja, je kan dan het best de benchpress vervangen voor kickbacks en die dan 5/3/1 doen. Voor betere krachtgains op de kickbacks!

Laatst bewerkt:
zonder getroll he
is voor een bb'er dat bbb idee genoeg?
dus dan zou bijv een beentraining bestaan uit
5/3/1 squats
bbb squats
bbb rdl's

ook zonder getrol he

voor benen kan BBB genoeg zijn, maar wat leg extention extra voor meer definition kan geen kwaad.

voor je andere spieren is BBB niet genoeg voor een BB'er denk ik zelf

ook zonder getrol he

voor benen kan BBB genoeg zijn, maar wat leg extention extra voor meer definition kan geen kwaad.

voor je andere spieren is BBB niet genoeg voor een BB'er denk ik zelf

ja joh, leg eens uit hoe je van leg extensions meer definitie krijgt?

leg extentions zijn bullshit

ja joh, leg eens uit hoe je van leg extensions meer definitie krijgt?

Je leest overal dat je van leg extentions je 'muscle shaped' en niet echt veel massa mee kan bijkweken.
Althans zelf vind ik na een paar brandende setjes merk ik toch wel dat het voordelen afleverd.

Ja, direct resultaat zie je he.

Wat een belachelijke opmerkingen hier, iets te veel gedronken jongen?

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jun 2012 om 00:29 ----------

Of ben je aant ragen van de roids? :D

Je leest overal dat je van leg extentions je 'muscle shaped' en niet echt veel massa mee kan bijkweken.
Althans zelf vind ik na een paar brandende setjes merk ik toch wel dat het voordelen afleverd.

waar lees jij dat dan? mens health?
ga maar flink wat leg extensions doen met je dikke pens !!

Roid rage

Sommige leren het ook nooit.

Als je nou gewoon eens je ego op zij zet en een maandje setjes van 3x15 doet elke been trainen op het einde, zal je al heel snel verschil zien na een maandje.

Laten we dit topic niet verpesten, er zijn veel Wendler trainees die dit topic serieus gebruiken.

BW: 80kg 17jaar 1.8m

Deadlift: 3x160
MP: 5x60
SQ: 5*127.5
BP: 3x80 ( enorm zwak :'(

Wendler doen? (ofc doel: power)

je bp is 50% van je dl dus zo erg loopt ie niet achter... en je kan wendler goed doen, mits je het lang genoeg volhoud

BW: 80kg 17jaar 1.8m

Deadlift: 3x160
MP: 5x60
SQ: 5*127.5
BP: 3x80 ( enorm zwak :'(

Wendler doen? (ofc doel: power)
Zeker doen.
Is gewoon een goed systeem.
En niet de zaak gaan overdenken zoals velen dat doen.
Gewoon je 4 basisoefeningen met 5/3/1 en assistance Chin ups, Rows, e.d. lekker pompen.

Terug
Naar boven