AndroidHealthClinic

5/3/1 van Jim Wendler

Zeker doen.
Is gewoon een goed systeem.
En niet de zaak gaan overdenken zoals velen dat doen.
Gewoon je 4 basisoefeningen met 5/3/1 en assistance Chin ups, Rows, e.d. lekker pompen.

5/3/1 en overdenken vind ik niet echt samen gaan, de basis is namelijk kant en klaar. Assistance is meer een kwestie van kiezen.

Beginners die twijfelen kan ik de fullbody template aanraden, sowieso omdat je dan 3x per week squat, ideaal. Ik denk dat ik die template van de winter ook weer ga oppakken.

5/3/1 en overdenken vind ik niet echt samen gaan, de basis is namelijk kant en klaar. Assistance is meer een kwestie van kiezen.

Beginners die twijfelen kan ik de fullbody template aanraden, sowieso omdat je dan 3x per week squat, ideaal. Ik denk dat ik die template van de winter ook weer ga oppakken.

Idem, nu tot de winter upper/lower 4xpw en daarna de fullbody

Wie heeft er een download link voor het 2e boek van Jim? Ben geïnteresseerd in het 4x squat per week programma!

[Link niet meer beschikbaar]

Heeft iemand hier een pdf'je van? Links op de 1e pagina werken niet voor mij.

Thx.

Edit; Ik bedoel de calculator dus.

Laatst bewerkt:
Iemand al es push pull legs gedaan met 5/3/1 ?

Vandaag upper gedaan, kon het toch weer niet laten wat rear delt raises en supersetje bicep/tricep toe te voegen. Sterker dan mezelf...

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 16:06 ----------

Heeft iemand hier een pdf'je van? Links op de 1e pagina werken niet voor mij.

Thx.

Edit; Ik bedoel de calculator dus.

bedoel je deze [Link niet meer beschikbaar]

:)

Laatst bewerkt:
:)

Laatst bewerkt:
Ik heb hier nog een ander calculator gevonden... ziet er interessant uit

[Link niet meer beschikbaar]

Denk dat ik deze vraag het beste hier kan stellen: Hoe eten jullie tijdens de 4e week van het schema?(herstel week dus) Doe het eigenlijk niet zo heel vaak om eerlijk te zijn.
Ga meestal gewoon 1-2-3-->1 :P

Maar, omdat Wendler de 4e week niet voor niets in zijn schema heeft staan dacht ik, why not let's give it a go. Dus: op onderhoud, of gewoon door bulken?

Doorbulken! :thumb:

Mooi! Me bak rijst staat alweer klaar voor morgen :D

Zijn er mensen die ervaring hebben met hill sprints?

Ik ben gisteren naar het dichtstbijzijnde heuveltje/viaduct gewandeld. Was van plan er 8 keer knetterhard op te hollen maar na 4 keer was echt alle snelheid uit mijn benen en ben ik maar weer naar huis gestapt. Volgende keer probeer ik uiteraard beter te doen.

Vraagje moet je nou bij elke wave (maand) 2.5kg toevoegen aan de bench/press en 10kg aan de deadlift/squat hier was ik nog niet helemaal zeker van.

In principe 5kg op DL en SQ. Anders zal je heel snel een plateau bereiken.

Ja ik bedoelde ook 5kg eigenlijk ja.

Je kan zo veel en weinig toevoegen als je wilt.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 17:54 ----------

Wendler raad 10lbs aan en dat is eigenlijk 4,5kg

Op begin kan je gaan voor 2.5/5kg en daarn amisschien 2/4kg

Wendlerboys,

Ik blijf maar steken op m'n bench, terwijl de rest wel omhoog gaat.
Doe in principe het Boring But Big template, maar soms vervang ik de 5x10 door bijv 3x10 en dan nog een alternatieve oefening.

Heb zojuist bij de MP training tijdens assistance 5x8 pullups gedaan en daarna 3x10x40% BP. Toen gewoon verder gegaan met dips (zoals normaal, alleen minder sets).

Zijn er meer mensen die een borst oefening bij de MP training hebben gedaan en er meer resultaat uit haalde?

Mijn gedachte gang is: ff wat bloodflow en goed op techniek focussen, zodat dat er een beetje in blijft.

PS: stats zijn: DL 180, SQ 150, BP +-95, MP 70

Bij de Boring But Big template deed ik benchpress altijd als assistance bij mp en vica versa. Werkte bij mij. Maar als je echt blijf steken gewoon maxen en opnieuw beginnen met 90% van je max, je kan niet altijd vooruitgang blijven boeken.

Terug
Naar boven