Fitness Seller

51 kg kwijt

Brentx97

Novice
Waardering
2
Lengte
1m64
Yo, ik ben onlangs 51 kg kwijt geraakt in 7-8 maanden tijd.
Ik ben een vrij extreme persoon en aangezien vele mensen lijden aan de lack of motivation.
Wil ik aantal tips delen
https://www.facebook.com/Winningisachoice-1656219387979115/?fref=ts = m'n facebook page waar ik vids post etc & tips geef omtrent motivatie.

https://www.youtube.com/channel/UCB5k0F3RPfemXuftTbDhnSg mijn youtube channel..

Motivatie

Hoe blijf je gemotiveerd ?
Kijk naar wie je bent en naar wie je wil worden, natuurlijk zullen mensen je zeggen dat je het niet kan.

Het probleem is dat mensen 100000 redenen nodig hebben om te starten maar 1 excuus om te stoppen.

Of ze hebben pijn, of ze zijn moe.

Je word pas succesvol als die pijn en dat moe zijn je niet boeit.

2e's zijn is een toeval dat kan iedereen overkomen 1ste zijn ? Is een Keuze DE BESTE? werkt vaak ook het HARDSTE.

Ikzelf ga nu aan m'n spieren werken en ik zal dan ook m'n progress bijhouden op m'n youtube channel & fb.

Schrijf je doelen op en hang ze op je ijskast / frigo of je spiegel of boven je bed of in je auto ergens waar je vaak naar kijkt.

Record je doelen en speel dat meerdere keren af ( dat doen veel Millionairs en Miljardairs & succesvolle mensen in het algemeen )

DINGEN ZIJN PAS EEN OBSTAKEL ALS JE ZE ALS EEN OBSTAKEL ZIET.

DINGEN ZIJN PAS MOEILIJK ALS JE HET VOOR IETS MOEILIJK AANZIET.

Wil je gespierd zijn haal een fitness abonnement en ga trainen ?
Ik heb geen geld of geen schema.
Train buiten. vraag of iemand een schema voor je wil maken. je fitness heeft altijd een basis schema normaal gezien.

STOP MET EXCUUSJES ZOEKEN EN BEGIN.

pro's zijn altijd begonnen als beginners
experts als amateurs.

79 KG
12522953_10206795002426705_4035559501155255867_n.jpg

130 KG
12400680_10206795002866716_47527027318738667_n.jpg

Yo, ik ben onlangs 51 kg kwijt geraakt in 7-8 maanden tijd.
Ik ben een vrij extreme persoon en aangezien vele mensen lijden aan de lack of motivation.
Wil ik aantal tips delen
https://www.facebook.com/Winningisachoice-1656219387979115/?fref=ts = m'n facebook page waar ik vids post etc & tips geef omtrent motivatie.

https://www.youtube.com/channel/UCB5k0F3RPfemXuftTbDhnSg mijn youtube channel..

Motivatie

Hoe blijf je gemotiveerd ?
Kijk naar wie je bent en naar wie je wil worden, natuurlijk zullen mensen je zeggen dat je het niet kan.

Het probleem is dat mensen 100000 redenen nodig hebben om te starten maar 1 excuus om te stoppen.

Of ze hebben pijn, of ze zijn moe.

Je word pas succesvol als die pijn en dat moe zijn je niet boeit.

2e's zijn is een toeval dat kan iedereen overkomen 1ste zijn ? Is een Keuze DE BESTE? werkt vaak ook het HARDSTE.

Ikzelf ga nu aan m'n spieren werken en ik zal dan ook m'n progress bijhouden op m'n youtube channel & fb.

Schrijf je doelen op en hang ze op je ijskast / frigo of je spiegel of boven je bed of in je auto ergens waar je vaak naar kijkt.

Record je doelen en speel dat meerdere keren af ( dat doen veel Millionairs en Miljardairs & succesvolle mensen in het algemeen )

DINGEN ZIJN PAS EEN OBSTAKEL ALS JE ZE ALS EEN OBSTAKEL ZIET.

DINGEN ZIJN PAS MOEILIJK ALS JE HET VOOR IETS MOEILIJK AANZIET.

Wil je gespierd zijn haal een fitness abonnement en ga trainen ?
Ik heb geen geld of geen schema.
Train buiten. vraag of iemand een schema voor je wil maken. je fitness heeft altijd een basis schema normaal gezien.

STOP MET EXCUUSJES ZOEKEN EN BEGIN.

pro's zijn altijd begonnen als beginners
experts als amateurs.

79 KG
12522953_10206795002426705_4035559501155255867_n.jpg

130 KG
12400680_10206795002866716_47527027318738667_n.jpg

mooie hoed!!!!! Succes met je je verdere doelen.En proficiat voor wat je al hebt bereikt.

Goe bezig Brent :) Lang geleden dat ik je nog gehoord had.
Maar mensen die constant fitnessen en moeten koken hebben niet zoveel tijd voor andere sociale aspecten, I can relate :)

Geen games meer tot stuk in de nacht dus :-)

Netjes hoor, NU ZO DOOR BLIJVEN GAAN

Hoeveel van die 51 kg heb je te danken aan dieet en hoeveel aan fitness denk je?

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel van die 51 kg heb je te danken aan dieet en hoeveel aan fitness denk je?
Wel Zoals mijn dietiste zei heb ik niet echt leren dieëten maar m'n leven op een rijtje gezet al denk ik het grootste deel aan fitness... Op het einde dan toch :) En ik ben nog niet done.

Respect !

Mooi, zo een voortuigang is om hoedje voor af te doen!

Succes met je verdere doelen :thumbs:

Ik vind je post vrij irritant maar netjes dat je zoveel bent afgevallen.Niet te arrogant worden anders heb je over een half jaar een veni vidi vici tattoo en spreek je iedereen aan met bruh.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind je post vrij irritant maar netjes dat je zoveel bent afgevallen.Niet te arrogant worden anders heb je over een half jaar een veni vidi vici tattoo en spreek je iedereen aan met bruh.
Geloof me ik heb helemaal geen zin om arrogant over te komen :P ^^

Ik vind dat je een beetje open deuren intrapt die elk gezond nadenkend mens zelf kan bedenken en het feit dat het je zelf wel gelukt is 51 kilo af te vallen (props daar voor) gebruikt als een soort van "Luister nou maar naar mij, I've been there done that", terwijl je in feite eigenlijk helemaal niets nieuws verteld. Dus in die zin komt het wel een beetje uit de hoogte vallen ja.

Dat haalt natuurlijk niet weg dat je post een goede bedoeling heeft, en dat je eigen gewichtsverlies een nette prestatie is, maar wellicht kun je je intentie/opzet anders verwoorden. Helaas ben je met die 51 kilo kwijt trouwens ook gelijk alle swag verloren, <3 die hoed...

51kg aan het dieet en 0kg aan het fitnessen
van fitnessen krijg je honger en eet je sowieso meer..

of je nou afvalt op 3000 kcal of op 1500 blijft je dieet..

en ja praat uit ervaring.. ben eerst 35kg afgevallen zonder ook maar iets aan sport te doen..

Proficiat Brent, doe zo voort zou ik zeggen :D

Terug
Naar boven