XXL Nutrition

Aankomende Project X feest Haren

Woon zelf in Groningen, is hier dagelijks onderwerp van gesprek. Zoveel mensen die sowieso 'even gaan kijken'. Mocht er echt veel politie staan, er zijn al tig van afterpartys geregeld in Groningen zelf.

Op het station wordt geflyerd, taxi centrale's flyeren waarop staat: 8 Euro centrum - Project X Haren, etc.

Wordt sowieso een fantastische avond!!!

Woon zelf in Groningen, is hier dagelijks onderwerp van gesprek. Zoveel mensen die sowieso 'even gaan kijken'. Mocht er echt veel politie staan, er zijn al tig van afterpartys geregeld in Groningen zelf.

Op het station wordt geflyerd, taxi centrale's flyeren waarop staat: 8 Euro centrum - Project X Haren, etc.

Wordt sowieso een fantastische avond!!!

Genoeg studenten in die contreien :D

die taxi's die ritjes aanbieden :roflol: ga nog steeds stuk daarom. Ik zou helemaal gek worden als ik die ouders was

Wordt echt zeker weten RWINAAAAA

De noodverordening is nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand „voor het geval de boel escaleert”. De verordening houdt in dat de politie mensen die niets in Haren te zoeken hebben, weg kan sturen of desnoods kan aanhouden.

Ik heb een uitnodiging voor dat feestje dus heb er genoeg te zoeken :roflol:

Morgen ff een cadeautje halen. :roflol:

Is er uberhaupt wel muziek haha

ben wel benieuwd hoe dit wordt, volgens het ad is er inderdaad een noodvordering, neem aan dat je wel even verslag dat van het feesje xyzyzxxx?

Is er uberhaupt wel muziek haha

Vriend van mij zit er over na te denken om er ook heen te gaan, heeft 2 van deze achterin liggen :roflol:

t2d215.jpg

Als hij ook mee gaat dan is het hele dorp van muziek voorzien

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 15:18 ----------

ben wel benieuwd hoe dit wordt, volgens het ad is er inderdaad een noodvordering, neem aan dat je wel even verslag dat van het feesje xyzyzxxx?

Als ik ga zal ik zeker foto's maken. Nog niet zeker, paar vrienden zitten te twijfelen om mee te gaan. Als ze mee willen ga ik zeker, niet zo'n zin om alleen te gaan :o

Lachen!! Als ik ooit ruzie met iemand heb weet ik wat ik ga flikken, hahaha!!
Ben benieuwd, nog 2 dagen. :cool:

Terug
Naar boven