AndroidHealthClinic

Aankomende Project X feest Haren

Leuk, er komen dus een boel mogolen op af die hoogstwaarschijnlijk voor overlast gaan zorgen.
Slim die afterparty's, feest zal het in ieder geval wel worden.

Martijn Meijer
Mensen/Genodigden(En dat zijn er een boel/Feestgangers.

Laat ik het bij deze dan maar ook Officieel maken, aangezien er teveel van die randdebielen zijn die zeggen het wordt toch niets.

Startpunt is als het aan mij ligt Groningen Centraal Station (Algemeen punt) en wederom voor iedereen bereikbaar.
En mij lijkt het in ieder geval een goed idee om dan gezellig met zn allen in de benenwagen richting Stationsweg Haren te lopen, is maar 20 minuutjes.

Je kan wel met de bus en/of trein gaan, maar wat is er gezelliger dan met zn allen te lopen?

Tijd? Kwart over 8 / 20.15 Centraal Station.

Laten we die Duitsers eens heel simpel overtreffen.
Als je vragen hebt post gerust, of stuur even een bericht.

Vereisten? Een enorm goeie stemming, respect voor elkaar ;-)

Wat zoek ik niet? Een irritante kleine k*t ballentrappende schijtkabouter.

Waar zullen we met de dbb'ers meeten?

zeker wel dat ik ga heerlijk concept dit haren even op zijn kop zetten met duizenden jongeren wie vertrekt waar vandaan?

Apeldoorn als we gaan :roflol:

Jammer alleen dat het niet in de zomervakantie was, nu is iedereen druk met school enz :o

Het is weekend dan moet zo'n feestje toch kunnen. En daarbij gebeurt dit niet zomaar nog eens. Denk dat het zeker waard is om heen te gaan.

Het is weekend dan moet zo'n feestje toch kunnen. En daarbij gebeurt dit niet zomaar nog eens. Denk dat het zeker waard is om heen te gaan.

True, maar deel moet werken zaterdag en al die shit :roflol: en 2 hebben net een eigen huis gekocht/gehuurd dus die zijn elk weekeind bezig te verbouwen :o

Stiekem vinden ze me gewoon niet lief :fa:

4 en een half uur met de trein, ik pas wel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lawd

Vooral de text aan de zijkant komt geloofwaardig over.

Lol ik zat vandaag in die bus

:roflol::roflol:

1fy04i.jpg

ei1ssk.jpg

1r1y6d.jpg

die shops. :roflol:

:roflol:

Hun tuin is iedergeval groot genoeg voor 10% van het volk (als er net zoveel komt als in duitsland toen)

ahahaha die maskers :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

afgelopen

Ging over dat feestje

Ow wacht, tis weer begonnen

Terug
Naar boven