AndroidHealthClinic

Aankomende Project X feest Haren

Maxiamento is nog het meest volwassen van jullie allemaal.

ping,whats'app is allemaal zo te hacken en de politie doet dit ook zonder probleem
als het nodig is. Als ze dan later er worden op aangesproken komen ze er wel onderuit.
Ooit in het nieuws gezien: "politie man opgepakt i.v.m. het hacken van ping" ? Ik i.i.g. niet, maar wel vaak genoeg gelezen/gehoord dat er mensen zijn opgepakt d.m.v. informatie van ping of whats'ap.

heb ik nog wat gemist?

nog relschoppers verkracht of doodgemept?

ping,whats'app is allemaal zo te hacken en de politie doet dit ook zonder probleem
als het nodig is. Als ze dan later er worden op aangesproken komen ze er wel onderuit.
Ooit in het nieuws gezien: "politie man opgepakt i.v.m. het hacken van ping" ? Ik i.i.g. niet, maar wel vaak genoeg gelezen/gehoord dat er mensen zijn opgepakt d.m.v. informatie van ping of whats'ap.

Hoe? Zonder Private Key van Whatsapp/Ping kan jij dat niet hacken hoor.
Gezien ze geen diginotar zijn, zal het wel meevallen.

Nope, lijkt me niks aan, maar lees toch dat het wel leuk is. (en die blondjes natuulijk :D) misschien toch maar eens een keertje kijke.

**** man ik kijk me ogen uit en heb in principe best hoge standaarden. Er is nu 1 bij met donker haar die heet tamara. Ze lijkt een zangeres maar ik kan niet op haar naam komen.

links
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tuurlijk niet .. belgen blokken is gemeen :aai:

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 00:20 ----------

**** man ik kijk me ogen uit en heb in principe best hoge standaarden. Er is nu 1 bij met donker haar die heet tamara. Ze lijkt een zangeres maar ik kan niet op haar naam komen.

links
[Link niet meer beschikbaar]

Rechts / links ? Ze lijken beide op een zangeres ...

Tuurlijk niet .. belgen blokken is gemeen :aai:

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 00:20 ----------

Rechts / links ? Ze lijken beide op een zangeres ...

links man. Had ik later nog bij ge-edit. vrij nieuwe zangeres. Ik weet echt bijna zeker dat er iemand is die heel erg op haar lijkt...

Bedoel je Joss Stone, of Jessy j ?

Pa van een vriend werkt bij de politie en zei dat voor whatsapp/ping er toch aardig wat aan de hand moet zijn willen ze dat af kunnen tappen.. Tel/sms kan binnen paar min geregeld worden maar whatsapp/ping duurt wel langer :P

Jij faalt zo hard dat je niet eens serieus genomen wordt wanneer je e-hero speelt :trollface:

Geintje hoor, je bent mijn e-hero

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 00:29 ----------

Je hebt geen flauw idee waar ik het over hebt.
Die middelen zijn vrij makkelijk, bedenk me alleen dat je een PK nodig hebt van Whatsapp. Weet niet of die te vinden is. Van genoeg sites iig wel.

Whatsapp is inmiddels beter beveiligd hoor :p

En voor man in the middle moet je volgens mij beschikking hebben gehad over de telefoon, bij whatsapp iig..

Pa van een vriend werkt bij de politie en zei dat voor whatsapp/ping er toch aardig wat aan de hand moet zijn willen ze dat af kunnen tappen.. Tel/sms kan binnen paar min geregeld worden maar whatsapp/ping duurt wel langer :P

Gast, ik durf te wedden dat de helft van alle Nederlandse whatsapp accounts word getapped ..

Stuur jij maar eens naar 3 willekeurige gasten iets over bom/terrorist/aanslag

wedden dat ze je heel snel in het vizier hebben ( zo geld het ook voor meerdere trefwoorden ...

Gast, ik durf te wedden dat de helft van alle Nederlandse whatsapp accounts word getapped ..

De pa van een vriend werkt bij de recherche, denk dat hij wel weet hoe of wat het werkt met aftappen.. Sms/tel is makkelijk maar ping/whatsapp is lastiger en moeten ze vrij goede reden hebben om het af te tappen..

Rim heeft niet voor niets de broncode oid moeten geven aan sommige regeringen in het middenoosten omdat die het wel gelijk af willen kunnen tappen..

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 00:33 ----------

Waar baseer je dat op, je onderbuik gevoel? :roflol:

In nl wordt wel vies veel getapt hoor, telefoon/sms tap zetten ze zo op bij t kleinste vermoeden..

Terug
Naar boven