ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Je wilt zeggen dat er meer bestaat dan alleen Nederland?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je wilt zeggen dat er meer bestaat dan alleen Nederland?
Nope, lijkt me niks aan, maar lees toch dat het wel leuk is. (en die blondjes natuulijk
) misschien toch maar eens een keertje kijke.sta ik er ook op?Er staan er meer dan 30 op m'n ignore list .. nu weer 4 erbij ... gaat goed, blijf vooral E-hero spelen..

ping,whats'app is allemaal zo te hacken en de politie doet dit ook zonder probleem
als het nodig is. Als ze dan later er worden op aangesproken komen ze er wel onderuit.
Ooit in het nieuws gezien: "politie man opgepakt i.v.m. het hacken van ping" ? Ik i.i.g. niet, maar wel vaak genoeg gelezen/gehoord dat er mensen zijn opgepakt d.m.v. informatie van ping of whats'ap.
Nope, lijkt me niks aan, maar lees toch dat het wel leuk is. (en die blondjes natuulijk) misschien toch maar eens een keertje kijke.

**** man ik kijk me ogen uit en heb in principe best hoge standaarden. Er is nu 1 bij met donker haar die heet tamara. Ze lijkt een zangeres maar ik kan niet op haar naam komen.
links
[Link niet meer beschikbaar]
Tuurlijk niet .. belgen blokken is gemeen
---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 00:20 ----------
Rechts / links ? Ze lijken beide op een zangeres ...
ping,whats'app is allemaal zo te hacken en de politie doet dit ook zonder probleem
als het nodig is. Als ze dan later er worden op aangesproken komen ze er wel onderuit.
Ooit in het nieuws gezien: "politie man opgepakt i.v.m. het hacken van ping" ? Ik i.i.g. niet, maar wel vaak genoeg gelezen/gehoord dat er mensen zijn opgepakt d.m.v. informatie van ping of whats'ap.

Ik zou er voor op me knieen gaan in ieder geval.
Je hebt geen flauw idee waar ik het over hebt.
Die middelen zijn vrij makkelijk, bedenk me alleen dat je een PK nodig hebt van Whatsapp. Weet niet of die te vinden is. Van genoeg sites iig wel.

Pa van een vriend werkt bij de politie en zei dat voor whatsapp/ping er toch aardig wat aan de hand moet zijn willen ze dat af kunnen tappen.. Tel/sms kan binnen paar min geregeld worden maar whatsapp/ping duurt wel langer![]()
Gast, ik durf te wedden dat de helft van alle Nederlandse whatsapp accounts word getapped ..

Gast, ik durf te wedden dat de helft van alle Nederlandse whatsapp accounts word getapped ..