Fitness Seller

Aankomende Project X feest Haren

Aah ja Lisa, de chick die helemaal gek werd omdat iedereen ing shoppen met haar foto's... En toen bleek dat ze niet de chick was die we dachten dat ze was.

ha, daar kom ik vandaan... Maar eens een kijkje nemen vrijdag ;)

ben benieuwd hoeveel er daadwerkelijk komen, woon er vlakbij

Wordt alsnog wel leuk

'Ik zie honderden mensen trippen over die Nood verordening van de Politie in haren. DIT ZEGT NIETS Alleen dat je gefouileerd kan worden. Dus drugs bergen bij prive delen. (Mogen ze niet komen.. borsten etc.).'

Iemand met wat kennis van rechten die weet of dit ook echt klopt?

Als ze echt willen mag je je uitkleden en even vooroverbuigen.

David, ik ga je aangeven bij de politie omdat je dit promoot.

De meeste mensen die komen zullen wel van die kk hippies zijn die graag zo tegendraads mogelijk zijn

Zou wel epic zijn als die ouders ook dit topic vinden.

En dan als laatste noodkreet iedereen van DBB uitnodigen en eisen dat wij dan de boel schoonhouden daar. In ruil voor eten ofc

Zou wel epic zijn als die ouders ook dit topic vinden.

En dan als laatste noodkreet iedereen van DBB uitnodigen en eisen dat wij dan de boel schoonhouden daar. In ruil voor AAS en supps ofc

Fixed

Dat Twitter account van haar is ook epic: "En ik ben niet eens op vrijdag jarig" :roflol:

Laatst bewerkt:
:roflol:

Eigenlijk moeten we gewoon gaan omdat het kan. In het ergste geval worden we weggestuurd

10 minuten fietsen vanaf mijn huisje in Groningen, ga zeker even kijken! :)

ik woon in oude pekela. ken je dat?

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 18:06 ----------

:roflol:

Eigenlijk moeten we gewoon gaan omdat het kan. In het ergste geval worden we weggestuurd

ja laten we gewoon met heel dbb uur vantevoren heen gaan daar naartoe staan er allemaal buff mensen voor de deur (exclusief ik :/ )

Terug
Naar boven