MuscleMeat

Aankomende Project X feest Haren

Ik ga serieus vragen of paar lui mee willen :roflol:

Neem ik wel auto van mn ma mee, zie t al zo voor me dat lui gaan kloten en dat straks spiegels er af getrapt zijn :roflol:

ik woon in de provincie groningen dus ik zie jullie daar jonges. ik neem ook fles wodka mee die ik in frankrijk gekocht heb ^^

Kom je ook even langs in nijmegen?

Epic wel.
Als iemand slim was geweest zettie die even verderop een grote tent en organiseerde daar een feest. Loop je zo binnen als de politie de straat gaat afzetten.

ben wel benieuwd hoe die mensen nu komende vrijdag aan het avondeten zitten. Zal wel een gespannen sfeertje zijn :D

Epic wel.
Als iemand slim was geweest zettie die even verderop een grote tent en organiseerde daar een feest. Loop je zo binnen als de politie de straat gaat afzetten.

ben wel benieuwd hoe die mensen nu komende vrijdag aan het avondeten zitten. Zal wel een gespannen sfeertje zijn :D

Denk dat er heel wat ME'rs aanwezig zullen zijn ;) Word gezellig :D

Ik zie die omwonenden inderdaad al voor me, zodra het begint te schemeren staan die lui doodsangsten uit. Er komen 5.000+ mensen en diverse cameraploegen. Ik gok dat het uitloopt op een grote terror als er echt zoveel lui komen

waarschijnlijk komen er toch maar 50 man ofzo en die staan dan voor lul ;p

Terug
Naar boven