AndroidHealthClinic

Aankomende Project X feest Haren

teveel sensatie:P

Idd vieze relschoppers vernaaien ons belasting geld

Domien Verschuuren
‏@Domien
Radioverslaggever Goos (RTV Noord) wordt door de ME, zonder waarschuwing, de grond op geslagen, wegens doen van liveverslag. #projectXharen

is er ook maar EEN werkende livestream? posten die shit

Gewoon inschakelen op RTV Noord prima beelden
zit hier te genieten :roflol:

Hoe zou Merthe zich nou voelen ? Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Hahah serieus, heerlijk dat dit nog kan. Jammer van de centen, maar is 't wel waard.

Hoe is het eigenlijk afgelopen met captain f**got (reporter), is ie nog gegangraped door een paar groningse grolschnegers ?

Achja, je hebt heel veel mensen. Die staan al wat uren te staan. Tegenover staat een groep ME. Die staan al wat uren te staan. Dat kan maar 1 kant op en dat is rellen.

Siervuurwerk lol

Hoe zou Merthe zich nou voelen ? Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Geen idee..

Ik denk dat die ouders hun rekening al leeg zien lopen :roflol:

Als iemand zoiets zou flikken in de straat hier naast waardoor onze straat vol relschoppers kwam te staan verwacht ik niet dat die lui hier nog gezellig zullen wonen :o

Schuld van de media.. Ik wist tot woensdag niet eens wat het was, media klopt het op en nu krijgen jongeren de wapenstok over de rug.. Belachelijk land..

Eigen schuld dikke bult. ...

Iedereen wist op voorhand dat er rellen ging uitbreken. Iedereen die ging wist dat hij misschien omver wordt geblazen door een waterkanon of bekogeld te wordt met traangas. Als.je daar schrik van.hebt kan je beter thuisblijven!!

Zoals ons :fa:

Domien Verschuuren
‏@Domien
Radioverslaggever Goos (RTV Noord) wordt door de ME, zonder waarschuwing, de grond op geslagen, wegens doen van liveverslag. #projectXharen

Me geeft altijd genoeg waarschuwingen, gewoon weggaan, word je ook niet geslagen, media ook

Wat RTV noord, kan dat online?

Terug
Naar boven