Fitness Seller

Aankomende Project X feest Haren

Momenteel bekijken: 80 gebruiker(s) (59 leden en 21 gasten) dit topic
StickySteeez, ArmandRicard, basj, bikers, BobbyV, Buffalo Billy, ChaosX, Daanb, Denbar, Denni s, diaephi, DivaH, HerBaszdmeg, HighIntensity, I Xyzyx I, JanPeter, jasper943, JordiV, Kixat, Krakatoa, kroketje, l0iss, leland, Lessoe, Logical, Luc M, Machete, manoontje, Marcel93, mashallah, MatsDH, Melonz, MickG, Misterw00t, Mitchje, MMAknoepert, Mr.Mike, Pengelz, Piim, R STAR, Rob G, rope, Roth, Sam4k, Sayer, Smiles, ThomasS, Thommie, Tieme, tommieee, Triple Aces, unkn0wn, valon, Vito, Vortexx029, wannabeestrong, YOGI, YoungBuilder

RTV Noord doet t ook niet

..

Laatst bewerkt:
Hadden ze maar intree moeten vragen

...

Laatst bewerkt:
21:28 uur: Uit voorzorg rijden de treinen langzaam langs station Haren. Volgens Prorail valt de drukte op het station op dit moment nog mee.
Duizenden mensen zijn naar Haren gekomen
Een oproep voor een verjaardagsfeestje op Facebook was de aanleiding
De livestream is er vanwege technische problemen mee gestopt
21:24 uur
De politie heeft de eerste relschoppers in Haren opgepakt. "De politie heeft waterkanonnen ingezet. De kruising is schoongeveegd", meldt verslaggever Hans Schutte ter plaatse.
21:20 uur
De politie heeft op de A28 de afslag bij Haren afgezet.
:roflol:

t*ring t*ring geen signaal op tv noord, k*t digitale shit hier

Ken iemand die bij bedrijf werkte dat die borden maakte.. Wordt met de hand gemaakt dus een verkeersbord is gruwelijk duur :roflol:

Daarnaast plaatsingskosten enzo..

Putdeksel vervangen is al 100 euro ofzo..

lol :o Ik had een of ander bruut ik was zat en heb wat gesloopt verhaal verwacht :p

Toch een geniaal land waar we in wonen. Media kondigt 3 dagen van te voren rellen aan en doet er live verslag van. Heerlijk om te zien dit.

lol :o Ik had een of ander bruut ik was zat en heb wat gesloopt verhaal verwacht :p

Valt wel mee, wel x 1 richtingsverkeersbord en doodlopendeweg bord verwisselt en paar van die omleidingsborden neergezet zodat ze er in reden.

Wij waren echt van die kankerkinderen :roflol:

Terug
Naar boven