Haar evenement was toch redelijk snel offline gehaald? Andere mensen hebben een nieuw evenement aangemaakt
Snel? Volgens mij had ze hem verwijderd toen de teller op 6000 stond
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haar evenement was toch redelijk snel offline gehaald? Andere mensen hebben een nieuw evenement aangemaakt
Het is ook niet strafbaar met messen te gooien
Als dat mes eindigt in het hoofd van een andere persoon heb je wel een probleem denk ik

uuuuhh say whatWerd nu net door vrienden gebeld, er is een meisje in haar buik geschoten. Door haar vriend waarschijnlijk.. sfeer totaal omgeslagen nu
[afbeelding niet meer beschikbaar]Werd nu net door vrienden gebeld, er is een meisje in haar buik geschoten. Door haar vriend waarschijnlijk.. sfeer totaal omgeslagen nu
hebben ze geen internetstream?Werd nu net door vrienden gebeld, er is een meisje in haar buik geschoten. Door haar vriend waarschijnlijk.. sfeer totaal omgeslagen nu
Het is ook niet strafbaar met messen te gooien
Als dat mes eindigt in het hoofd van een andere persoon heb je wel een probleem denk ik

mijn ouders willen gvd niet meer kijkenWij hebben geen tv noordhebben ze geen internetstream?

Werd nu net door vrienden gebeld, er is een meisje in haar buik geschoten. Door haar vriend waarschijnlijk.. sfeer totaal omgeslagen nu
Lol ben je nou serieus? Je meent toch niet echt dat het haar schuld is dat er nu daar rellen zijn![]()
Hahahahahahahahahahaha YESSSSS YESSSS YESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!

met scherp schieten op elke mong**l die denkt dat ie stoer is door in een menigte rotzooi te trappen.