- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wel leuk om het eens gedaan te hebben en je leert er idd van zoals iemand zei. Voor die 25€ moet ik het idd niet doen.Metal_Wolf zei:Ik heb zelf mijn pc in elkaar gezet maar achteraf had ik zoiets van, waarom heb ik het niet laten doen? Die 25 euro voor te assembleren zijn niks vergeleken met de totale kosten van je systeem.
Kan je meteen aan de gang zonder zorgen.

Wat je wilt, gewoon de juiste systeemkast uitkiezen.Big_T zei:thanks wat ik ook handig vind zijn die usb -en andere ingangen vooraan, vraag me af of die opties ook mogelijk zijn bij een zelfgebouwde.
Big_T zei:Moest ik veel geld hebben dan zeker, vooral voor de grafische toepassingen dan. Want de compatibiliteit en verkrijgbaarheid in software laat soms nog te wensen over hoor je vaak.

The Rock zei:Ik heb m'n pc zelf samengesteld via www.alternate.nl. Merk toch dat die vaak wel erg goedkoop is.
Klaaswitz zei:Ik heb mijn losse onderdelen gekocht op www.gistron.nl waar ze 'm voor 29 euro ook nog eens in elkaar zetten, voor die 29 euro hoef je het niet te laten lijkt me..