AndroidHealthClinic

AAS en Acne , zoveelste topic toch een dilemma

weet iemand of je van winny ook acne krijgt heb vroeger redelijk acne gehadm aar is de laatste tijd weg en heb weinig zin dat het terug komt

Ja dat kan zeker!

Klopt het trouwens dat je van anabolen nooit ergere acne kan krijgen dan dat je in de pubertijd had? Had in de pubertijd slechts enkele puistjes en soms een paar grote op mijn rug en dat heb ik ook als ik kuur maar nooit erger dan dat. Hoewel ik nog nooit mast heb aangeraakt wat toch het meest acne gevoelige middel is als ik de verhalen zo hoor

• Topic Starter Topic Starter
http://nevo-online.rivm.nl/ProductenZoeken.aspx
Hier kan je micro nutriënten vinden van voedingsstoffen.
en hier kan je informatie over vitamines en mineralen vinden http://www.vitamine-info.nl/ mocht je iets willen opzoeken ergens over.

Thanks ! precies wat ik zocht!

---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------

Klopt het trouwens dat je van anabolen nooit ergere acne kan krijgen dan dat je in de pubertijd had? Had in de pubertijd slechts enkele puistjes en soms een paar grote op mijn rug en dat heb ik ook als ik kuur maar nooit erger dan dat. Hoewel ik nog nooit mast heb aangeraakt wat toch het meest acne gevoelige middel is als ik de verhalen zo hoor

Ik heb meer acne dan in mijn acne prime van mijn pubertijd.

Ik vind dit wel een nuttige reactie!

Een bijwerking is een ongewenst effect dat KAN optreden bij het gebruik. Dat wil niet zeggen dat het gebeurt. Je kan met roaccutane WEL in de zon, maar je moet goed uitkijken. Het kan zijn dat je huid sneller verbrand.

Zie hieronder een antwoord van een apotheker:
Het probleem bij het gebruik van roaccutane is dat uw huid gevoeliger kan worden voor UV-licht (zon, zonnebank, UV-lamp). Gebruik een zonnebrandcrème met een hoge beschermingsfactor en blijf bij fel zonlicht tussen 12.00 en 15.00 uur uit de zon. Wat er gebeurt wanneer u wel onbeschermd in de zon komt is dat u eerder een verbranding van de huid op kunt lopen, iets dat ongewenst is bij het zieketbeeld waarvoor roaccutane wordt gebruikt en dat de genezing niet zal bevorderen. Sterke blootstelling aan de zon zal dan ook de behandelingsduur verlengen. Bescherming met een zonnebrandmiddel met hoge beschermingsfactor is dan ook noodzakelijk. (HK)

Als je dus voorzichtig bent, kun je ook de zon gebruiken tegende acne in combinatie met roaccutane. Voelt je huid gevoelig aan nadat je in de zon bent geweest, moet je meer uitkijken. Heb je nergens last van, voorzichtig blijven en veel plezier :)

Terug
Naar boven