XXL Nutrition

AAS nemen vanwege vermannelijke effecten

Yaghar

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Beste leden,

Welke doping kan ik het beste nemen om nog meer mannelijker eruit te zien?

Ik ben 31 jaar en train al 10 jaar met gewichten en vechtsport.

Ondanks mijn leeftijd van 31 jaar zullen de meesten mij vaak rond 22 jaar inschatten, waarvan ik natuurlijk enorm baal. Dit heb ik ook vaak met daten en dat het niet geloofd word.

Maar het probleem zit hem vooral in dat k er niet mannelijk genoeg uit zie.
Mijn skelet en botopbouw is te vergelijken met n 15 a 16 jarige. Heb echt dunne botten. Dunne polsen, enkels en onderarmen. Smalle schouders,handen en voeten.
Gewrichten en pezen zijn ook klein.

Ben vaak hierdoor depressief en onzeker waardoor ik weinig van het leven geniet.

Mn huisarts zegt dat dit mijn bouw is en dat daar weinig aan te doen is.

Mij is het wel opgevallen dat anabolen gebruikers niet alleen spiermassa kweken maar ook dat hun bouw groter en steviger wordt.

Wat kan ik het beste gebruiken om mijn bouw steviger en mannelijker te krijgen en op de tweede plaats pas gespierder?

Hopelijk zijn er op dit forum mensen die hier ervaring en kennis van hebben.

het vermanlijkt wel maar dit is niet de manier kerel

Beste leden,

Welke doping kan ik het beste nemen om nog meer mannelijker eruit te zien?

Ik ben 31 jaar en train al 10 jaar met gewichten en vechtsport.

Ondanks mijn leeftijd van 31 jaar zullen de meesten mij vaak rond 22 jaar inschatten, waarvan ik natuurlijk enorm baal. Dit heb ik ook vaak met daten en dat het niet geloofd word.

Maar het probleem zit hem vooral in dat k er niet mannelijk genoeg uit zie.
Mijn skelet en botopbouw is te vergelijken met n 15 a 16 jarige. Heb echt dunne botten. Dunne polsen, enkels en onderarmen. Smalle schouders,handen en voeten.
Gewrichten en pezen zijn ook klein.

Ben vaak hierdoor depressief en onzeker waardoor ik weinig van het leven geniet.

Mn huisarts zegt dat dit mijn bouw is en dat daar weinig aan te doen is.

Mij is het wel opgevallen dat anabolen gebruikers niet alleen spiermassa kweken maar ook dat hun bouw groter en steviger wordt.

Wat kan ik het beste gebruiken om mijn bouw steviger en mannelijker te krijgen en op de tweede plaats pas gespierder?

Hopelijk zijn er op dit forum mensen die hier ervaring en kennis van hebben.

Ten eerste moet je niet een aantal posts hebben hier voor je hier mag posten? ten tweede als je al 10 jaar met gewichten traint en je doet vechtsport, dan geloof ik nooit dat je dunne polsen hebt en al hetgeen je beschrijft. Iets klopt er niet...

• Topic Starter Topic Starter
Killingmen, wat is volgen jou wel de manier. HGH?

Want er valt op het net helaas weinig info over te lezen.

gewoon lekker doorgaan met trainen straks ben je 50 en zie je er uit als 30 best zat toch :)

Kyle84, daae weet ik niks van. Ik poste hier omdat het volgens mij hier het beste past.

Nou als dat niet het geval zou zijn zou ik dit topic echt niet aanmaken. Veel kickbokser met met dunne polsen en zeker tot de 75 kg gewichtsklasse!

Bedoel heb n broertje van 18 en die is zwaarder gebouwd en weegt 60 kg. Het zit echt niet tussen mn oren. Haha

zorg dat je natuurlijke test zo hoog mogelijk is dan voel je je al zelfverzekerder, genoeg hierover te vinden op het i-net ik zou niet kuren als ik jou was

Dunne botten is jammer genoeg ecto bouw kerel daar doe je niks aan steroïden hebben geen invloed op je botbouw. HGH heeft wel invloed op je botbouw maar eigenlijk alleen (of voornamelijk?) op groei als je jong bent en nog in de groei zit. Dat zou iets te maken hebben met receptoren enz. Zorgt er ook voor dat je niet langer wordt.

Niet helemaal max. Nandrolon (Deca) bijvoorbeeld; geeft bij osteoporose toename van de botmassa.

Er zijn genoeg manieren om je zelfzekerheid wat op peil te krijgen, maar AAS is zeker de manier niet; hier 1 simpele reden voor: als je stopt, sta je weer op 0 en zal je weer hervallen naar je oude onzekerheid.

Ik snap dat het vervelend is, maar mensen die eruit zien als 31, zouden er graag weer jonger uit zien. Zie dit als een voordeel ;-)

Dunne botten is jammer genoeg ecto bouw kerel daar doe je niks aan steroïden hebben geen invloed op je botbouw. HGH heeft wel invloed op je botbouw maar eigenlijk alleen (of voornamelijk?) op groei als je jong bent en nog in de groei zit. Dat zou iets te maken hebben met receptoren enz. Zorgt er ook voor dat je niet langer wordt.

Idd mijn bot/pezen en gewrichten opbouw lijkt meer op dat van n ecto.

Heb helaas wel de verbranding van n endo. Kost heel veel moeite om rond de 15% BF te zitten. Qua voeding volg ik al jaren de richtlijnen zoals in BFFM van Tom Venuto.

Heb de indruk dat mn lichaam te weinig en zeker niet optimaal hormonen aanmaakte toen ik in de puberteit zat en erna. Alsof het groeiproces bij 80% raakte en toen stopte door gebrek aan optimale hoeveelheid hormonen.

Niet helemaal max. Nandrolon (Deca) bijvoorbeeld; geeft bij osteoporose toename van de botmassa.

Toen ik net begon met trainen deed ik dat bij de toenmalige sportschool van Ed van Amsterdam.
Wat mij aan hem opviel was dat als hij je n hand gaf, je eigenhand in zijn hand verdween. Nooit eerder zag ik in real life zulke grote klauwen en onderarmen.
Hij gaf mij toen al aan dat aas meer deed dan alleen spieren kweken.

Ik was toen jong en dacht al helemaal niet over kuren.

Op mn 25e heb ik wel n kuur gepakt van 500mg sustanon per week en moest toen na 6 weken al staken vanwegen psychische problemen die ik erdoor kreeg.

Nu wil k het goed doen en met de juiste middelen

10 jaar trainen en zulke stats hebben zou gelijk gestopt hebben

• Like
Waarderingen: kix
Er zijn genoeg manieren om je zelfzekerheid wat op peil te krijgen, maar AAS is zeker de manier niet; hier 1 simpele reden voor: als je stopt, sta je weer op 0 en zal je weer hervallen naar je oude onzekerheid.

Ik snap dat het vervelend is, maar mensen die eruit zien als 31, zouden er graag weer jonger uit zien. Zie dit als een voordeel ;-)

Het probleem is niet dat k het erg vind om jong uit te zien maar juist niet 'mannelijk' genoeg!

En omdat ik er dus niet 'mannelijk' genoeg uit zie word ik daarom jong ingeschat. Het is de uitstraling die bij mij ontbreekt en het gevoel is daar aan gekoppeld.

10 jaar trainen en zulke stats hebben zou gelijk gestopt hebben

Zo heb ik er ook vaak over gedacht!
Maar wat moet ik dan? Bedoel niks doen en opgeven is zeker niet de weg. Vandaar voor mij Die Trying, al moet ik de gevaarlijkste middelen gebruiken!

ik raad je een psycholoog aan. anabolen gebruiken vanwege depressie...juist ja.

Je kan niet kuren,zoals je al aangaf krijg je psychisch problemen van AS of werd dit door iets anders veroorzaakt?

Goed voedingsschema
Goed trainingsschema

Klaar

Topicstarter: Ik train 15 jaar met gewichten, zit al bijna 10 jaar te prullen met AS en ik heb nog altijd dunne polsen en enkels. Daar valt niets aan te doen. En toch weeg ik 20 tot 25 kg zwaarder dan vroeger. Ik moet er wel bij zeggen dat ik meestal lichte, lange kuren gedaan heb met testosteron en af en toe een winstrolletje ertussen.

Terug
Naar boven