Yaghar
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 15%
Beste leden,
Welke doping kan ik het beste nemen om nog meer mannelijker eruit te zien?
Ik ben 31 jaar en train al 10 jaar met gewichten en vechtsport.
Ondanks mijn leeftijd van 31 jaar zullen de meesten mij vaak rond 22 jaar inschatten, waarvan ik natuurlijk enorm baal. Dit heb ik ook vaak met daten en dat het niet geloofd word.
Maar het probleem zit hem vooral in dat k er niet mannelijk genoeg uit zie.
Mijn skelet en botopbouw is te vergelijken met n 15 a 16 jarige. Heb echt dunne botten. Dunne polsen, enkels en onderarmen. Smalle schouders,handen en voeten.
Gewrichten en pezen zijn ook klein.
Ben vaak hierdoor depressief en onzeker waardoor ik weinig van het leven geniet.
Mn huisarts zegt dat dit mijn bouw is en dat daar weinig aan te doen is.
Mij is het wel opgevallen dat anabolen gebruikers niet alleen spiermassa kweken maar ook dat hun bouw groter en steviger wordt.
Wat kan ik het beste gebruiken om mijn bouw steviger en mannelijker te krijgen en op de tweede plaats pas gespierder?
Hopelijk zijn er op dit forum mensen die hier ervaring en kennis van hebben.
Welke doping kan ik het beste nemen om nog meer mannelijker eruit te zien?
Ik ben 31 jaar en train al 10 jaar met gewichten en vechtsport.
Ondanks mijn leeftijd van 31 jaar zullen de meesten mij vaak rond 22 jaar inschatten, waarvan ik natuurlijk enorm baal. Dit heb ik ook vaak met daten en dat het niet geloofd word.
Maar het probleem zit hem vooral in dat k er niet mannelijk genoeg uit zie.
Mijn skelet en botopbouw is te vergelijken met n 15 a 16 jarige. Heb echt dunne botten. Dunne polsen, enkels en onderarmen. Smalle schouders,handen en voeten.
Gewrichten en pezen zijn ook klein.
Ben vaak hierdoor depressief en onzeker waardoor ik weinig van het leven geniet.
Mn huisarts zegt dat dit mijn bouw is en dat daar weinig aan te doen is.
Mij is het wel opgevallen dat anabolen gebruikers niet alleen spiermassa kweken maar ook dat hun bouw groter en steviger wordt.
Wat kan ik het beste gebruiken om mijn bouw steviger en mannelijker te krijgen en op de tweede plaats pas gespierder?
Hopelijk zijn er op dit forum mensen die hier ervaring en kennis van hebben.