MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
knokken! :popcorn:

WTF is je 1RM op MP wel niet :S 130 kg ofzo :O

• Topic Starter Topic Starter
WTF is je 1RM op MP wel niet :S 130 kg ofzo :O

Goeie vraag, nooit gemaxed op de MP.. op de PP heb ik wel 110 gedaan.

Maar genoeg ge geilt op mijn schouder training, morgen staat rug - biceps op de planning! :fire:

Vind dat altijd wel een lekkere training.. vraag me niet waarom maar bij die training komen de meeste adertjes tevoorschein haha lekker superdude.. maar ach wie hier durft te ontkennen dat dat niet bevredigend is? :roflol:

Maar genoeg ge geilt op mijn schouder training, morgen staat rug - biceps op de planning! :fire:

Vind dat altijd wel een lekkere training.. vraag me niet waarom maar bij die training komen de meeste adertjes tevoorschein haha lekker superdude.. maar ach wie hier durft te ontkennen dat dat niet bevredigend is? :roflol:

Nja dat staat niet in verhouding want ik pushpress ook 110 maar dan bij een MP 1RM van 85 :p

Volgens mij kom jij van een andere planeet ofzo. Alles is volmaakt aan jou, in het bijzonder deze training de t*ring man... Ik ben sprakeloos :eek:
Nope, Ace heeft al een vriendin / woont samen... En het is (voor mij althans) onbekend wat voor koppie er op dat frame zit...

Hier nogal weinig adertjes, dus ik ontken :engel:

:wanker: ow ga door Ace...

:D

Ik zal voor vriendjes even een foto posten met een koppie op het frame ;)

:D

Ik ben net klaar met mijn training, eerst wat eten.. en dan posten!

Jummy! Jummy! Jummy!

Jah, ace... geef jij es ffies een showtje weg :p Had ik nog tegoed, toch?
whahaha

bruute schouders!

Een van de weinige topic waar niet direct om een bewijsvideo wordt gevraagd na zulke getallen :p

Hey gozer, net ff je logje doorgebladerd en je traint keihard zo te zien.:D

Heb je nog lange termijn doelen kwa BB? Of meer als ondersteuning voor je sport?

Hey gozer, net ff je logje doorgebladerd en je traint keihard zo te zien.:D

Heb je nog lange termijn doelen kwa BB? Of meer als ondersteuning voor je sport?

Hey welkom, mijn doelen.. ja die vraag krijg ik vaker. Ik doe BB omdat ik hou van de lifestyle en het ontzettend leuk vind, niet zozeer meer ter ondersteuning van mijn sport (wat ik nu ook alleen doe omdat ik het leuk vind).

Ik zou het leuk vinden om ooit de 100kg te halen met een vp van c.a. 10% .. dus zie dat maar als mijn lange termijn doel :thumbs:

Gaat helemaal goed komen als je zo doorgaat.;)

Vergeet ik bijna mijn training van vandaag te posten..

Rug, biceps

BOR (grip op schouder breedte)
15x70
12x80
12x70
10x65
10x60
10x90 >(volgens mij een PR op de 10 reps)

T-bar row
12x90
10x90
10x90
10x80
10x90
5x100

Wide grip pull up
15xbw
10xbw
Wide grip chin up
10xbw
10xbw
Chin up
10xbw
10xbw

Deadlift
20x80 >(warming up)
15x80
10x90
8x100
5x100
5x100
8x100 Waar ik die nog vandaan haalde..?

Goezo.. met het zweet in mijn bilnaad op naar de curls!

BB curls
20x20
15x30
10x30
8x30

BB concentration curls
15x20
12x20
10x20
8x20

Wrist curls
30x20 lol!

Conclusie: aardige training, daar voel ik morgen vast nog wel wat van :thumbup:

Nice going kerel... kep meteen zin om ook te trainen.... maja... tis rust dag...

Ik zit er trouwens over na te denken 2x per week er lekker bij te gaan zwemmen ofzo. Ik was vroegah altijd al een waterratje... ff flink baantjes trekken, is goeie cardio!

Nice going kerel... kep meteen zin om ook te trainen.... maja... tis rust dag...

Ik zit er trouwens over na te denken 2x per week er lekker bij te gaan zwemmen ofzo. Ik was vroegah altijd al een waterratje... ff flink baantjes trekken, is goeie cardio!

Thnx man, ja A-bevredigend hé die rustdagen..

Zwemmen is altijd goed, echte calorieburner. Vroeger had ik geen flauw idee wat je ermee verbranden.. maar een uur explosief zwemmen kost al gauw 1200 kcals ;)

wow, zal ook eens beginnen met zwemmen dan :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven