- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goeie vraag, nooit gemaxed op de MP.. op de PP heb ik wel 110 gedaan.
Maar genoeg ge geilt op mijn schouder training, morgen staat rug - biceps op de planning!
Vind dat altijd wel een lekkere training.. vraag me niet waarom maar bij die training komen de meeste adertjes tevoorschein haha lekker superdude.. maar ach wie hier durft te ontkennen dat dat niet bevredigend is?![]()

Nja dat staat niet in verhouding want ik pushpress ook 110 maar dan bij een MP 1RM van 85![]()
Nope, Ace heeft al een vriendin / woont samen... En het is (voor mij althans) onbekend wat voor koppie er op dat frame zit...Volgens mij kom jij van een andere planeet ofzo. Alles is volmaakt aan jou, in het bijzonder deze training de t*ring man... Ik ben sprakeloos![]()
Hier nogal weinig adertjes, dus ik ontkenMaar genoeg ge geilt op mijn schouder training, morgen staat rug - biceps op de planning!
Vind dat altijd wel een lekkere training.. vraag me niet waarom maar bij die training komen de meeste adertjes tevoorschein haha lekker superdude.. maar ach wie hier durft te ontkennen dat dat niet bevredigend is?![]()

Nope, Ace heeft al een vriendin / woont samen... En het is (voor mij althans) onbekend wat voor koppie er op dat frame zit...

Goeie vraag, nooit gemaxed op de MP.. op de PP heb ik wel 110 gedaan.
Maar genoeg ge geilt op mijn schouder training, morgen staat rug - biceps op de planning!
ow ga door Ace... 
Ik zal voor vriendjes even een foto posten met een koppie op het frame
Ik ben net klaar met mijn training, eerst wat eten.. en dan posten!
Had ik nog tegoed, toch?Een van de weinige topic waar niet direct om een bewijsvideo wordt gevraagd na zulke getallen![]()

Hey gozer, net ff je logje doorgebladerd en je traint keihard zo te zien.
Heb je nog lange termijn doelen kwa BB? Of meer als ondersteuning voor je sport?
Nice going kerel... kep meteen zin om ook te trainen.... maja... tis rust dag...
Ik zit er trouwens over na te denken 2x per week er lekker bij te gaan zwemmen ofzo. Ik was vroegah altijd al een waterratje... ff flink baantjes trekken, is goeie cardio!