- Waardering
- 14.157
Maar daar hebben ze geen andere lekkere dingen zoals bijv. koude verse Weerribben kwark![]()
![]()
Weerribben kwark

NICE training btw!
En dan ook nog 8 deadlifts op het eind..![]()
Thnx!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar daar hebben ze geen andere lekkere dingen zoals bijv. koude verse Weerribben kwark![]()
![]()

NICE training btw!
En dan ook nog 8 deadlifts op het eind..![]()
Weerribben...magere kwark.. 
, als je op zoek bent naar nog een dikke romige structuur ipv dat flapplapperige. 
De allerallerallerallleerr lekkerste magere kwark die er bestaat, als je op zoek bent naar nog een dikke romige structuur ipv dat flapplapperige.
Te koop bij natuurwinkels... wel prijzig, maar dan heb je ook wat![]()

De allerallerallerallleerr lekkerste magere kwark die er bestaat, als je op zoek bent naar nog een dikke romige structuur ipv dat flapplapperige.
Te koop bij natuurwinkels... wel prijzig, maar dan heb je ook wat![]()

misschien moet je hem ergens mee mixen+1 Ga ik ook proberen dan! Want die kwark die ik nu heb vind ik niet zo lekker.... en soms skip ik um zelfs![]()

+1 hahaha
Honing, beetje melk en een banaantje erbij in de blender en je hebt het zo weg.

, loop laatste tijd zoals je al wist maf te dromen
(maar dat is niet zo gek voor mij), maar word nu nog vaker wakker ind e nacht en lig dan continue te draaien...lijkt wel of ik de helft niet eens slaap 
Ace&Kwarkie;
Nee kan echt genieten van mijn voeding :O...doe er dan ook min. 15 min over om het op te krijgen
He Jaap, fijn trouwens zeg dat je nu beter kan slapen door die sups. Zijn het natuurlijke producten of wel veel synth. dingen erin?
Wat betreft het slapen bij mij gaat het ook niet helemaal lekker, loop laatste tijd zoals je al wist maf te dromen
(maar dat is niet zo gek voor mij), maar word nu nog vaker wakker ind e nacht en lig dan continue te draaien...lijkt wel of ik de helft niet eens slaap
![]()

Oh, ja jammer is dat niet goed kunnen slapen
Dat spul is 100% natuurlijk, niks synthetisch.. misschien een aanrader. Aan de andere kant is het wel testosteron en HGH verhogend.. weet niet of dat voor een vrouw nou zo gunstig is![]()

Was ook niet mijn 1RM maar heb wel eens een werksetje PP gedaan op 110

Hah thnx
Straks staat er een ''dikke t**ten & Titanic triceps'' training op de planning!![]()
.

Mooie training, zie je niet vaak dat mensen meer incline dan vlak drukken (ik weet het, vermoeidheid etc...)