Fitness Seller

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

:heart:Weerribben...magere kwark.. :heart:

De allerallerallerallleerr lekkerste magere kwark die er bestaat :D, als je op zoek bent naar nog een dikke romige structuur ipv dat flapplapperige.
Te koop bij natuurwinkels... wel prijzig, maar dan heb je ook wat :heart:

De allerallerallerallleerr lekkerste magere kwark die er bestaat :D, als je op zoek bent naar nog een dikke romige structuur ipv dat flapplapperige.

Thnx voor de tip, die ga ik zeker proberen!!!! :meal:

Nog even wat anders over mijn supplementen, dat is immers toch ook iets om bij te houden in dit log.

Naast isolaat, EAS en Mega Grow gebruik ik sinds kort ook GABA en Ashwagandha. Ik geloofde eerst niet veel van al die beloftes die het product beweerde waar te maken, maar na studies die dit bevestigden werd ik toch nieuwsgierig.

GABA verdubbelt afgifte GH na training
Veertig procent meer testosteron door Ashwagandha

Ook garanderen beide producten betere slaap, wat resulteert in meer energie. Nou sliep ik voorheen nooit aan een stuk door
's nachts dus dacht.. goh als die producten alleen dat al waarmaken zou ik het al leuk vinden!

Zo gezegd, zo gedaan. Producten aangeschaft (kost toch geen drol) en geprobeerd. De aanbevolen dosis is 2 tot 3 caps van elk per dag, dus dat doe ik dan ook waarvan zoveel mogelijk op een lege maag.

En je raad het nooit, vanaf de 2e dag dat ik dit doe slaap ik aan een stuk door.. :eek:

Of het mijn testosteron en GH afgifte verhoogd zijn kan ik niet voelen, maar het is een feit dat beter slapen meer GH is!

Laatst bewerkt:

Thnx voor de tip, die ga ik zeker proberen!!!! :meal:

+1 Ga ik ook proberen dan! Want die kwark die ik nu heb vind ik niet zo lekker.... en soms skip ik um zelfs :o

Maar toch maar es een nieuwe poging wagen met deze dan...

Aldi kwark blijft de bom :D en het goedkoopste..

+1 hahaha

Honing, beetje melk en een banaantje erbij in de blender en je hebt het zo weg.

Ace&Kwarkie; :meal:

+1 hahaha

Honing, beetje melk en een banaantje erbij in de blender en je hebt het zo weg.

Nee kan echt genieten van mijn voeding :O...doe er dan ook min. 15 min over om het op te krijgen :o

He Jaap, fijn trouwens zeg dat je nu beter kan slapen door die sups. Zijn het natuurlijke producten of wel veel synth. dingen erin?
Wat betreft het slapen bij mij gaat het ook niet helemaal lekker :(, loop laatste tijd zoals je al wist maf te dromen :p (maar dat is niet zo gek voor mij), maar word nu nog vaker wakker ind e nacht en lig dan continue te draaien...lijkt wel of ik de helft niet eens slaap :(

Ace&Kwarkie; :meal:

Nee kan echt genieten van mijn voeding :O...doe er dan ook min. 15 min over om het op te krijgen :o

He Jaap, fijn trouwens zeg dat je nu beter kan slapen door die sups. Zijn het natuurlijke producten of wel veel synth. dingen erin?
Wat betreft het slapen bij mij gaat het ook niet helemaal lekker :(, loop laatste tijd zoals je al wist maf te dromen :p (maar dat is niet zo gek voor mij), maar word nu nog vaker wakker ind e nacht en lig dan continue te draaien...lijkt wel of ik de helft niet eens slaap :(

Oh, ja jammer is dat niet goed kunnen slapen :(

Dat spul is 100% natuurlijk, niks synthetisch.. misschien een aanrader. Aan de andere kant is het wel testosteron en HGH verhogend.. weet niet of dat voor een vrouw nou zo gunstig is ;)

Oh, ja jammer is dat niet goed kunnen slapen :(

Dat spul is 100% natuurlijk, niks synthetisch.. misschien een aanrader. Aan de andere kant is het wel testosteron en HGH verhogend.. weet niet of dat voor een vrouw nou zo gunstig is ;)

was gewoon benieuwd ;)

Sportbra-workout? :P

Volgens mij ga je te veel met kwark om :p.

:roflol:

Nou hier dan, mijn borst / triceps training :rolleyes:

Incline bankdrukken
20x30 > warming up
15x60
10x80
10x90
6x100 Hatsekidee, keihard PR op de incline bank!
5x100

Bankdrukken
15x50
15x50
10x60
10x80
10x50
10x40

Flys
15x 2x20
15x 2x18
15x 2x15
15x 2x10 (ja ik weet het, maar na mijn heftige bankduw sessie zat meer er ff niet in..)

Decline DB press
12x 2x30
12x 2x20

>hier besefte ik pas dat ik nu met mijn 3 press oefening bezig was... nouja op naar de triceps dan maar!

Lying tricep overhead extension
20x20
15x20
12x20
10x20

Bench dips (normaal gewone dips maar mijn triceps waren na het banken al aardig leeg zeg maar..)
15xbw
15xbw
15xbw
15xbw
>allemaal tot fail :o

Conclusie: tevreden :thumbup:

Qua voeding vandaag zit ik tegen de 5000 kcals aan. Dacht vanochtend sportief op de fiets naar het station te gaan (7km) omdat met de auto toch geen succes zou worden. Nou dat heb ik geweten, de fietspaden waren vreselijk.. veel beter de auto kunnen pakken. Heb dus 14km gevochten door de ellendige sneeuw, en volgens de calorie calculator heel wat extra kcals verbrand, vandaar.

Mooie training, zie je niet vaak dat mensen meer incline dan vlak drukken (ik weet het, vermoeidheid etc...)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven