baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oohwas ie zo mooi als dat ik overal lees? Gezellie zeg
3D is toch wel erg leuk he? Hoorde dat de eerste 3D tv ook al te koop was

nice weights dan die lunges, al vind ik je squat dan bizar laag in vergelijking![]()

Oja, met de lunges begonnen natuurlijk. Naja, nette lunges iigJa nouja bizar laag.. haha, ik had meer gekund als ik was begonnen met de squat ipv de lunges.

Nice training man! Die ga je vandaag wel voelen
Ook je eigen leg press?, zo ja -> kicken man.
De film was gaaf he, ja...I
it. Wil er wel nog een paar keer heen
Fijne dag vandaag & weekend, met je meisje?ciaociao
![]()

Oja, met de lunges begonnen natuurlijk. Naja, nette lunges iig![]()
Ja was ontzettend gezzelig, en mooie film ja!!
Kan ja.. vind plates gewoon fijn
Ja nouja bizar laag.. haha, ik had meer gekund als ik was begonnen met de squat ipv de lunges. Daarbij is het gewicht ook afhankelijk van je techniek hé.. ik strek mijn benen niet bovenaan, en ga below parallel (ass to the grass)
Thnx man, maar jou training was nicer![]()

. Kan je je vriendin niet gebruiken als extra gewicht
.
? Die van mij begint, al moet ik altijd werken za&zo
, net een flinke beentraining achter de rug. Ik ben nu bezig met 15-20 reps..ben benieuwd naar mijn progressie over een aantal weken
.haha, dan moeten wij er nodig een training samen tegenaan knallen. moet jij es kijken, zet je ook zo'n training neer haha
Nog wat trainen vandaag trouwens? Ik heb eigenlijk rust, maar kep zin om ff te pompen vandaag...
Vandaag staat schouders en een beetje buik op het programma!

Ja zag je foto van je leg press ziet er wel goed uit, alleen tja...voor die wielen die jij hebt haha ...is het natuurlijk niet goed genoeg. Kan je je vriendin niet gebruiken als extra gewicht
.
Haha is je weekend alweer voorbij dan? Die van mij begint, al moet ik altijd werken za&zo
, net een flinke beentraining achter de rug. Ik ben nu bezig met 15-20 reps..ben benieuwd naar mijn progressie over een aantal weken
.
Nou ik ben nu vrij ..vanavond weer gezellig bezoek die ook blijven eten (nemen ook hun papegaai mee)...dus ga denk ik nu maar even een doek voorbereiden om later te schilderen ^^

-Ja inderdaad 12 sets presses.. kom maar op met het commentaar!
![]()
Poeheej wie zei er dat ik veel setjes maakte
Sterk!!

nette MP man! je bent veel sterker dan ik eigenlijk dacht![]()

Thnx man, maar ik heb een deel van mijn schouderkracht te danken aan mijn sport natuurlijk
En die MP's gaan me niet zo makkelijk af hoor.. daar komt aardig wat hardcore geschreeuw bij te pas haha.