MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice weights dan die lunges, al vind ik je squat dan bizar laag in vergelijking :P

Beesten training kerel ;) Erg nais!

• Topic Starter Topic Starter
Ooh :) was ie zo mooi als dat ik overal lees? Gezellie zeg ;) 3D is toch wel erg leuk he? Hoorde dat de eerste 3D tv ook al te koop was

Ja was ontzettend gezzelig, en mooie film ja!! ;)

doe de lunges dan met dumbbells..

Kan ja.. vind plates gewoon fijn :rolleyes:

nice weights dan die lunges, al vind ik je squat dan bizar laag in vergelijking :P

Ja nouja bizar laag.. haha, ik had meer gekund als ik was begonnen met de squat ipv de lunges. Daarbij is het gewicht ook afhankelijk van je techniek hé.. ik strek mijn benen niet bovenaan, en ga below parallel (ass to the grass)

Beesten training kerel ;) Erg nais!

Thnx man, maar jou training was nicer :o

Nice training man! Die ga je vandaag wel voelen :fire:
Ook je eigen leg press? :eek:, zo ja -> kicken man.
De film was gaaf he :), ja...I :heart: it. Wil er wel nog een paar keer heen :D

Fijne dag vandaag & weekend, met je meisje? :) ciaociao:kiss:

Nice training man! Die ga je vandaag wel voelen :fire:
Ook je eigen leg press? :eek:, zo ja -> kicken man.
De film was gaaf he :), ja...I :heart: it. Wil er wel nog een paar keer heen :D

Fijne dag vandaag & weekend, met je meisje? :) ciaociao:kiss:

Dankje! ja ik voel mijn wheels aardig ja ;)

Ja eigen leg press, die op dat plaatje --> opzich wel lekker ter afwisseling van de extensions, alleen gaat deze maar tot 120kg.

Mijn weekend was heerlijk dankjewel, erg genoten en de film die was kicke!

Hoe was jou weekend? ;)

Oja, met de lunges begonnen natuurlijk. Naja, nette lunges iig :D

Thnx Cor :thumbs:

Vandaag staat schouders en een beetje buik op het programma!

Ja was ontzettend gezzelig, en mooie film ja!! ;)

Kan ja.. vind plates gewoon fijn :rolleyes:

Ja nouja bizar laag.. haha, ik had meer gekund als ik was begonnen met de squat ipv de lunges. Daarbij is het gewicht ook afhankelijk van je techniek hé.. ik strek mijn benen niet bovenaan, en ga below parallel (ass to the grass)

Thnx man, maar jou training was nicer :o

haha, dan moeten wij er nodig een training samen tegenaan knallen. moet jij es kijken, zet je ook zo'n training neer haha ;)

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Nog wat trainen vandaag trouwens? Ik heb eigenlijk rust, maar kep zin om ff te pompen vandaag...

Ja zag je foto van je leg press ziet er wel goed uit, alleen tja...voor die wielen die jij hebt haha ...is het natuurlijk niet goed genoeg ;). Kan je je vriendin niet gebruiken als extra gewicht ;).

Haha is je weekend alweer voorbij dan ;)? Die van mij begint, al moet ik altijd werken za&zo :p, net een flinke beentraining achter de rug. Ik ben nu bezig met 15-20 reps..ben benieuwd naar mijn progressie over een aantal weken :).

Nou ik ben nu vrij ..vanavond weer gezellig bezoek die ook blijven eten (nemen ook hun papegaai mee)...dus ga denk ik nu maar even een doek voorbereiden om later te schilderen ^^

Ja zag je foto van je leg press ziet er wel goed uit, alleen tja...voor die wielen die jij hebt haha ...is het natuurlijk niet goed genoeg ;). Kan je je vriendin niet gebruiken als extra gewicht ;).

Haha is je weekend alweer voorbij dan ;)? Die van mij begint, al moet ik altijd werken za&zo :p, net een flinke beentraining achter de rug. Ik ben nu bezig met 15-20 reps..ben benieuwd naar mijn progressie over een aantal weken :).

Nou ik ben nu vrij ..vanavond weer gezellig bezoek die ook blijven eten (nemen ook hun papegaai mee)...dus ga denk ik nu maar even een doek voorbereiden om later te schilderen ^^

Ja die leg press is wel handig, alleen gaat maar tot 120 kilo.. tenminste dat staat aangegeven als het maximaal belastbaar gewicht. Ach, hij is relatief zwaarder dan een gym leg press.. ik kan er nog wel even mee vooruit ;)

Hoe was jou beentraining? 12-20 reps heb ik ook een tijdje gedaan voor wat definitie en een betere spierconditie, maar heb er ook massa op gewonnen :thumbup:

Haha ik dacht dat je vroeg hoe mijn weekend was, leesfoutje :roflol:

Fijn weekend! ;)

Ben benieuwd hoe jouw schoudertraining eruit ziet :)

heb net even je fotoalbum geopend, onder de indruk van je benen !

Schouder buik training! :rocknana:

Military press
15x80
13x80
15x70
13x70

Push press
10x90
10x80
10x70
10x60

Dumbbell shoulder press
15x2x30
15x2x30
15x2x20
15x2x15
>Ja mijn schouders raakten op.. ;)

Dumbbell lateral raise
15x20x2
13x20x2
10x20x2

Barbell front raise
10x30
10x25
10x20
10x50 >Voor het betere gooi en smijtwerk :cool:

Barbell shrugs
20x100
20x120
15x120
10x150

Nog wat crunches en hanging leg raises erachteraan.. haha :sd:

Conclusie:
-Ja inderdaad 12 sets presses.. kom maar op met het commentaar!
-Buikspieren training voelt altijd een beetje gay
-Morgen geen waterpolo wedstrijd, dus rustdag :thumbup:
-Prima training, en m'n rijst, tonijn en ei-eiwitten smaakte weer goed!

Iedereen een fijn weekend gewenst! :thumbs:

Laatst bewerkt:
-Ja inderdaad 12 sets presses.. kom maar op met het commentaar!

:x:bow:
Poeheej wie zei er dat ik veel setjes maakte :D
Sterk!!

nette MP man! je bent veel sterker dan ik eigenlijk dacht :)

nette MP man! je bent veel sterker dan ik eigenlijk dacht :)

Thnx man, maar ik heb een deel van mijn schouderkracht te danken aan mijn sport natuurlijk ;)

En die MP's gaan me niet zo makkelijk af hoor.. daar komt aardig wat hardcore geschreeuw bij te pas haha.

Laatst bewerkt:
Thnx man, maar ik heb een deel van mijn schouderkracht te danken aan mijn sport natuurlijk ;)

En die MP's gaan me niet zo makkelijk af hoor.. daar komt aardig wat hardcore geschreeuw bij te pas haha.

oja tuurlijk, daar zal je ook wel e.e.a. mee opgebouwd hebben! misschien ook maar eens gaan waterpolo'en om m'n MP omhoog te krijgen :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven