MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Tijd om mijn glorietijd in het zwembad te prolongeren?
Ik ben zwemlerares geweest
:roflol:

Haha stoer zeg, leuk om te weten!

Voor vanavond had ik magere rundvlees (suddervlees), en dat heb ik dus daarnet opgezet. Ik haal dat altijd bij de slager en die verpakt dat in vacuüm in een plastic zak.. waar altijd heel veel bloed in achter blijft.

Even gegoogled of dat gezond is om op te drinken en kwam tot de conclusie dat dat zo was. In sommige Afrikaanse stammen drinken ze liters koeienbloed per dag :roflol:

Deze keer dus niet het bloed weggegooid maar in een bekertje gedaan. Het was ongeveer een half theekopje yummie!

Vriendin lief vroeg heel verbaasd ''wat ga je daarmee doen dan?''

Ik ''wil je ook een slokje''

Zij :eek:

Ik :zuip:

Zij AAAAHHHH :eek2:

Ik :roflol:

Eigenlijk was het best ranzig.. maar wel HARDCORE! :hedbang:

Laatst bewerkt:
Damn kerel... Dat is zeker hardcore :eek: maar goed... Nu weten we meteen waarom negroïde mannen zo gespierd worden eh!

Dus: allemaal een lekker bakkie bloed op z'n tijd...
Met een scheut wodka erdoor is het net tomatensap :D wahahaha

Damn kerel... Dat is zeker hardcore :eek: maar goed... Nu weten we meteen waarom negroïde mannen zo gespierd worden eh!

Dus: allemaal een lekker bakkie bloed op z'n tijd...
Met een scheut wodka erdoor is het net tomatensap :D wahahaha

Mwuaha Wodka is katabool, nee kwark gewoon puur drinken!!!

Of door je bakje kwark 's avonds, krijgt het een mooi kleurtje ;)

Hardcore of niet, doe mij dan maar een glaasje wodka op z'n tijd ;)

Ik kan trouwens de meest gruwelijk nette schoolslag die je van een juf kan verwachten :p

Ik kan trouwens de meest gruwelijk nette schoolslag die je van een juf kan verwachten :p

Dan gaan wij een keertje samen zwemmen :eek:

Mijn techniek is verre van goed.. sterker nog ik heb nooit echt techniektraining gehad, zelfs niet toen ik in de bondscompetitie speelde......

Altijd al op kracht gezwommen, maar bevalt me prima zo :thumbup:

Neem je zwembroek maar mee naar Muscle Beach ;-)
Of zie ik je eerder in de buurt van een gym met zwembad?

Baantjes trekken is zeker relaxed als cardio! Paar baantjes sprinten en dan weer ff kanthangen om een paar minuten later weer een paar baantjes te trekken, heerlijk! :p
Op vakantie paar jaar terug ging ik elke dag zo een 2 keer met een paar vrienden (die al jaren zwommen als sport) zover mogelijk het meer op zwemmen om daarna weer terug te gaan, zoveel mogelijk sprinten dus aan het einde van die vakantie was mijn techniek flink verbeterd :)

Maarem, bloed drinken, hoe gezond het nou is... :kots:
Dan liever een wat groter stuk vlees :D

Laatst bewerkt:
hardcore ace :D

Damn ace goes hardcore, bloeddrinken FTW???:D

Haha stoer zeg, leuk om te weten!

Voor vanavond had ik magere rundvlees (suddervlees), en dat heb ik dus daarnet opgezet. Ik haal dat altijd bij de slager en die verpakt dat in vacuüm in een plastic zak.. waar altijd heel veel bloed in achter blijft.

Even gegoogled of dat gezond is om op te drinken en kwam tot de conclusie dat dat zo was. In sommige Afrikaanse stammen drinken ze liters koeienbloed per dag :roflol:

Deze keer dus niet het bloed weggegooid maar in een bekertje gedaan. Het was ongeveer een half theekopje yummie!

Vriendin lief vroeg heel verbaasd ''wat ga je daarmee doen dan?''

Ik ''wil je ook een slokje''

Zij :eek:

Ik :zuip:

Zij AAAAHHHH :eek2:

Ik :roflol:

Eigenlijk was het best ranzig.. maar wel HARDCORE! :hedbang:

Nice om te weten, maar in welk opzicht is het precies goed voor je dan? Wat doet het?

Veel snelle eiwitten, ik geloof zelfs aminozuren omdat de eiwitten al verteerd zijn.. maar weet het niet zeker meer.

oke, zal het zelf wel keertje opzoeken als ik tijd over heb, als het daadwerkelijk significante voordelen biedt, zit ik binnenkort non-stop aan het bloed :D

Nou, zo'n bloederige lap biefstuk is niks mis mee :meal:

ik denk dat ik van de week nog ga informeren bij het plaatselijke zwembad hierzo... Verrukkeijk!!! Ik vind gewone cardio zooooo saai...

Enneh.. Dwarfie... Je mag me wel les geven hoor :eyebrow: gheheh

Nou, zo'n bloederige lap biefstuk is niks mis mee :meal:

ik denk dat ik van de week nog ga informeren bij het plaatselijke zwembad hierzo... Verrukkeijk!!! Ik vind gewone cardio zooooo saai...

Enneh.. Dwarfie... Je mag me wel les geven hoor :eyebrow: gheheh

Ja ik moet zeggen dat het prima smaakte!

Jullie gaan niet zonder mij zwemmen toch? ;)

Haha kicken man :cool:
Je maakt er ook weer een leuk verhaal van :)

Mwuaha Wodka is katabool, nee kwark gewoon puur drinken!!!

Of door je bakje kwark 's avonds, krijgt het een mooi kleurtje ;)

Blegh...

:roflol:

Haha, ga in Afrika wonen die wilde daar drinken het de hele dag door :roflol:

Maar daar hebben ze geen andere lekkere dingen zoals bijv. koude verse Weerribben kwark :D :meal:

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

Gaat helemaal goed komen als je zo doorgaat.;)

Zeker weten :thumbs:

NICE training btw!
En dan ook nog 8 deadlifts op het eind.. ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven