- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat geloof ik goed ja dat je aardig wat extra kcals hebt verbrand
Man jij bent goed bezig geweest...vandaagen goede PR'S gemaakt! So what van die laatste setjes Fly's
![]()

Ga nu maar lekker warm chillen met zo een mega pot magere Weerribbenkwark+ cacao en paranoten
![]()

Ja stel je voor... Ace z'n image ook helemaal naar de klote wahahaha

OT: Meesterlijk getraind Ace. Lekker doorgeknalt tot je t**ten op knappen stonden natuurlijk! Keurig!

maak me gek...
kep ook bijna een kilo pasta op vandaag, hamburgertjes en supershakies, dus dat moet goedkomen met de energie morgen zozo.... lekker hoormaak me gek...
Nee, vandaag rustdagje...al ben ik nu aan het klussen in Zaandam, maja, wel weer wat extra centen verdient. Netwerkje aan het optuigen hierzo.
Morgen word er weer getraind. Mijn wieltjes als ik me niet vergis...kep ook bijna een kilo pasta op vandaag, hamburgertjes en supershakies, dus dat moet goedkomen met de energie morgen
Wat ga jij morgen trainen?

Hoevaak per week doe jij benen Ace of train je 4-5 dagen per week een 3 daagse split? Dacht dat je enkele dagen terug het al gedaan had.
Wat is de reden dat je eerst incline BP doet en daarna pas vlak?

Zwak punt kwa uiterlijk neem ik aan?Ik train in principe 4 dagen per week, maar aangezien een week uit 7 dagen bestaat en ik 3 rustdagen A-bevredigend train ik soms de ene week al een paar spiergroepen van de volgende week.. kapish?
En ik begin vaak incline om bovenkant borst zo gedurende de hele training wat meer te belasten. Bovenkant blijft namelijk een zwak punt![]()
Zwak punt kwa uiterlijk neem ik aan?
Je kan je schouders eerst wat uitputten voor je incline BP doet omdat jouw schouders zo sterk zijn dat ze bij dergelijke oefeningen je borst misschien wat teveel ontlasten.

Ja stel je voor... Ace z'n image ook helemaal naar de klote wahahaha

Je weet me weer te verrassen ace, erg sterke borst/triceps training!![]()

Lekker hoor, ik zit op 3200 en val niet afAch, mijn onderhoud is al c.a. 3600 kcals.. komt ook door mijn sport en actieve levensstijl denk ik
Op dagen dat ik vrij ben en enkel train en verder rust heb ik al 4000 kcals nodig om niet af te vallen.. best ziek![]()

Klopt ja, als ik flat begonnen was had ik daar sowieso meer gedrukt.
Wauw impressive die BP van jou en nog een dikke pr ook![]()

Jij bent echt enorm sterk kerel, zeker voor je leeftijd!
Heb je ergens foto's? Je moet best een beestig lichaam hebben...
edit; ik zie ze al in je profiel staan.
Nice man!!!!

Euhm, wanneer ging je die ook al weer posten?Ik zal voor vriendjes even een foto posten met een koppie op het frame![]()