AndroidHealthClinic

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:roflol: Ja dat geloof ik goed ja dat je aardig wat extra kcals hebt verbrand :D
Man jij bent goed bezig geweest...vandaag ;) en goede PR'S gemaakt! So what van die laatste setjes Fly's :P

Ga nu maar lekker warm chillen met zo een mega pot magere Weerribbenkwark :heart::meal: + cacao en paranoten :D

lekker gebankt :) en 5k kcal is ook behoorlijk!

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Ja dat geloof ik goed ja dat je aardig wat extra kcals hebt verbrand :D
Man jij bent goed bezig geweest...vandaag ;) en goede PR'S gemaakt! So what van die laatste setjes Fly's :P

Thanks, vond hem zelf ook wel lekker gaan! ;)

Ga nu maar lekker warm chillen met zo een mega pot magere Weerribbenkwark :heart::meal: + cacao en paranoten :D

Hou op ik krijg er honger van!!! whaha klinkt echt heerlijk! :heart::heart::heart:

Heb jij ook lekker getraind vandaag? ;)

lekker gebankt :) en 5k kcal is ook behoorlijk!

Ach, mijn onderhoud is al c.a. 3600 kcals.. komt ook door mijn sport en actieve levensstijl denk ik :dunno:
Op dagen dat ik vrij ben en enkel train en verder rust heb ik al 4000 kcals nodig om niet af te vallen.. best ziek :o

Volgens mij ga je te veel met kwark om :p.

Ja stel je voor... Ace z'n image ook helemaal naar de klote wahahaha

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

OT: Meesterlijk getraind Ace. Lekker doorgeknalt tot je t**ten op knappen stonden natuurlijk! Keurig!

zozo.... lekker hoor :p maak me gek...

Nee, vandaag rustdagje...al ben ik nu aan het klussen in Zaandam, maja, wel weer wat extra centen verdient. Netwerkje aan het optuigen hierzo.

Morgen word er weer getraind. Mijn wieltjes als ik me niet vergis... :rolleyes: kep ook bijna een kilo pasta op vandaag, hamburgertjes en supershakies, dus dat moet goedkomen met de energie morgen :thumbs:

Wat ga jij morgen trainen?

zozo.... lekker hoor :p maak me gek...

Nee, vandaag rustdagje...al ben ik nu aan het klussen in Zaandam, maja, wel weer wat extra centen verdient. Netwerkje aan het optuigen hierzo.

Morgen word er weer getraind. Mijn wieltjes als ik me niet vergis... :rolleyes: kep ook bijna een kilo pasta op vandaag, hamburgertjes en supershakies, dus dat moet goedkomen met de energie morgen :thumbs:

Wat ga jij morgen trainen?

Klinkt goed monster, die extra centjes kun je wel gebruiken met jou ''dieet'' :D

Ik ga morgen geduld trainen, want ik heb een rustdag.. ik ken mezelf ik zou graag iedere dag trainen :(

Helemaal geen rustdagen is natuurlijk ook niet bevordelijk, maar ik kijk al uit naar de wieltjes overmorgen!!! RAWRRRR!!!!

Hoevaak per week doe jij benen Ace of train je 4-5 dagen per week een 3 daagse split? Dacht dat je enkele dagen terug het al gedaan had.

Wat is de reden dat je eerst incline BP doet en daarna pas vlak?

Hoevaak per week doe jij benen Ace of train je 4-5 dagen per week een 3 daagse split? Dacht dat je enkele dagen terug het al gedaan had.

Wat is de reden dat je eerst incline BP doet en daarna pas vlak?

Ik train in principe 4 dagen per week, maar aangezien een week uit 7 dagen bestaat en ik 3 rustdagen A-bevredigend train ik soms de ene week al een paar spiergroepen van de volgende week.. kapish?

:D

En ik begin vaak incline om bovenkant borst zo gedurende de hele training wat meer te belasten. Bovenkant blijft namelijk een zwak punt :(

Ik train in principe 4 dagen per week, maar aangezien een week uit 7 dagen bestaat en ik 3 rustdagen A-bevredigend train ik soms de ene week al een paar spiergroepen van de volgende week.. kapish?

:D

En ik begin vaak incline om bovenkant borst zo gedurende de hele training wat meer te belasten. Bovenkant blijft namelijk een zwak punt :(
Zwak punt kwa uiterlijk neem ik aan?
Je kan je schouders eerst wat uitputten voor je incline BP doet omdat jouw schouders zo sterk zijn dat ze bij dergelijke oefeningen je borst misschien wat teveel ontlasten.

Zwak punt kwa uiterlijk neem ik aan?
Je kan je schouders eerst wat uitputten voor je incline BP doet omdat jouw schouders zo sterk zijn dat ze bij dergelijke oefeningen je borst misschien wat teveel ontlasten.

Ja klopt, ik moet er bij bankdrukken erg op letten dat ik niet teveel mijn schouders gebruik. Als ik een rotdag heb, en totaal geen mind-muscle connection voelt bankdrukken ook als een schouder oefening.

Ik zit al een tijde te denken over de combinatie schouders-borst, nog even kijken hoe ik dat ga inrichten. In ieder geval bedankt voor het meedenken! ;)

Ach, mijn onderhoud is al c.a. 3600 kcals.. komt ook door mijn sport en actieve levensstijl denk ik :dunno:
Op dagen dat ik vrij ben en enkel train en verder rust heb ik al 4000 kcals nodig om niet af te vallen.. best ziek :o
Lekker hoor, ik zit op 3200 en val niet af :roflol:

Klopt ja, als ik flat begonnen was had ik daar sowieso meer gedrukt.

Jij bent echt enorm sterk kerel, zeker voor je leeftijd!
Heb je ergens foto's? Je moet best een beestig lichaam hebben...

edit; ik zie ze al in je profiel staan.
Nice man!!!!

Laatst bewerkt:
Wauw impressive die BP van jou en nog een dikke pr ook :bow:
Je doet incline eerst heb je daar een reden voor?

Vandaag nog plannen Ace?
Fijne dag iig ;)

edit: ik begrijp het al van die incline, had er overheen gelezen ;)

Laatst bewerkt:
Wauw impressive die BP van jou en nog een dikke pr ook :bow:

Dankjewel! ;)

Vandaag nog plannen Ace?
Fijne dag iig ;)

Nee vandaag geen plannen, ik moet van mezelf een rustdag houden.. als ik niet uit kijk ben ik elke dag aan het trainen :p

Jij een fijne dag verder! jij nog plannen?

Jij bent echt enorm sterk kerel, zeker voor je leeftijd!
Heb je ergens foto's? Je moet best een beestig lichaam hebben...

edit; ik zie ze al in je profiel staan.
Nice man!!!!

Thanks! :D

dwarf is ook een testbeest aan het worden?:D (pics!)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven