XXL Nutrition

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Leuk als je cadeau zo ontvangen word ;)

Succes met je wedstrijd!

Greet en ik kunnen het echt niet verdragen om al die lekkere gerechten in jouw log te moeten lezen :sad:

Een hele goedemorgen :wave:

We hebben zo'n leuke avond gehad, niet normaal! Ik wist stiekem dat ze dit setje al heel graag wou, en toen ze het kreeg was ze helemaal door het dollen heen!.. ze kreeg echt tranen in haar ogen :o

Het enige nadeel is dat mijn biologische wekker geen rekening hielt met het feit dat het gisteren laat geworden is.

Heb ik veel gemist gisteren avond hier? ;)

Nee, je hebt niks gemist... ik hooguit jou :o

Tof man dat jullie het zo gezellie hadden gisteren!! Enneh... veel succes vanaaf eh! En winnen eh!!! Dan trek ik ff een kurk los als dat zo is! Heb ik ook een beetje wat te vieren ;)

:kiss:

Succes vanavond, mooie log ook verder :) Je bent wel erg sterk in je schouders idd als ik je log zo door lees!

Net je piccas gezien. Goed fysiek kerel. Ff abbo nemen op je logje.

• Topic Starter Topic Starter
Leuk als je cadeau zo ontvangen word ;)

Succes met je wedstrijd!

;)

Greet en ik kunnen het echt niet verdragen om al die lekkere gerechten in jouw log te moeten lezen :sad:

Neej niet erg motiverend hoor :finger: :D

Haha, ik denk dat ik volgende keer OOK FOTO'S GA POSTEN!!!! :hahaha:

Nee, je hebt niks gemist... ik hooguit jou :o

Tof man dat jullie het zo gezellie hadden gisteren!! Enneh... veel succes vanaaf eh! En winnen eh!!! Dan trek ik ff een kurk los als dat zo is! Heb ik ook een beetje wat te vieren ;)

:kiss:

Thanks buddie, missed u too :heart:

Succes vanavond, mooie log ook verder :) Je bent wel erg sterk in je schouders idd als ik je log zo door lees!

Net je piccas gezien. Goed fysiek kerel. Ff abbo nemen op je logje.

Welkom! ;)

Daar zou ik mee uitkijken, kun jij je het pannenkoeken incident nog herinneren? Anders kan kwark je daar alles over vertellen :D.

:roflol::roflol::roflol::roflol:

Nee geen foto's.

Even over de wedstrijd.. wel gewonnen maar het was de meest slechte wedstrijd ooit. Was goed te merken dat ik gisteren mijn schouders had afgebeuld, en ook dat ik al anderhalve week niet getraind had. Tevens was dit ook mijn laatste wedstrijd van dit seizoen ben geschorst wegens goed gedrag.. :engel:

Het goede nieuws is dat ik morgen weer rug, biceps mag trainen! :rocknana:

gefeliciteerd met je schorsing :)

:orly:

Geintje ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven