- Waardering
- 14.131

Jij ook! ;-)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Greet en ik kunnen het echt niet verdragen om al die lekkere gerechten in jouw log te moeten lezen![]()

Een hele goedemorgen
We hebben zo'n leuke avond gehad, niet normaal! Ik wist stiekem dat ze dit setje al heel graag wou, en toen ze het kreeg was ze helemaal door het dollen heen!.. ze kreeg echt tranen in haar ogen
Het enige nadeel is dat mijn biologische wekker geen rekening hielt met het feit dat het gisteren laat geworden is.
Heb ik veel gemist gisteren avond hier?![]()

Leuk als je cadeau zo ontvangen word
Succes met je wedstrijd!

Greet en ik kunnen het echt niet verdragen om al die lekkere gerechten in jouw log te moeten lezen![]()

Nee, je hebt niks gemist... ik hooguit jou
Tof man dat jullie het zo gezellie hadden gisteren!! Enneh... veel succes vanaaf eh! En winnen eh!!! Dan trek ik ff een kurk los als dat zo is! Heb ik ook een beetje wat te vieren
![]()

Succes vanavond, mooie log ook verderJe bent wel erg sterk in je schouders idd als ik je log zo door lees!
Net je piccas gezien. Goed fysiek kerel. Ff abbo nemen op je logje.

Succes vanavond, mooie log ook verderJe bent wel erg sterk in je schouders idd als ik je log zo door lees!

Haha, ik denk dat ik volgende keer OOK FOTO'S GA POSTEN!!!!![]()
.Daar zou ik mee uitkijken, kun jij je het pannenkoeken incident nog herinneren? Anders kan kwark je daar alles over vertellen.

Haha, ik denk dat ik volgende keer OOK FOTO'S GA POSTEN!!!!![]()

Daar zou ik mee uitkijken, kun jij je het pannenkoeken incident nog herinneren? Anders kan kwark je daar alles over vertellen.

Wahahaha...
Ja kijk maar uit. Die pannenkoeken van tegenwoordig zien er wel heel "creatief" uit![]()

ja is niks mis mee, als je geschorst ben betekent het meestal dat je goed voor je team opgekomen bent, dus dan mag je trots op jezelf zijn![]()