Fitness Seller

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Veel teveel volume en blablabla...

J/k nice training :D

Jij ook fijn weekend lekker beest! Enneh, groetjes en gefeli aan je vriendin eh? Veel plezier vanavond!

doeeeeeeeeeeeeeeeei weg wezen hier ;)

Nice workout! Goed weekend!

Fijn weekend ennuhm, :birthday: looks nice!
Zal ze vast errug blij mee zijn! Have fun en gefeliciteerd he ;)

Hoi Ace! :wave:

• Topic Starter Topic Starter
Goedemorgen!
En? Hoe vond ze jouw cadeau?

Een hele goedemorgen :wave:

We hebben zo'n leuke avond gehad, niet normaal! Ik wist stiekem dat ze dit setje al heel graag wou, en toen ze het kreeg was ze helemaal door het dollen heen!.. ze kreeg echt tranen in haar ogen :o

Het enige nadeel is dat mijn biologische wekker geen rekening hielt met het feit dat het gisteren laat geworden is.

Heb ik veel gemist gisteren avond hier? ;)

Heb ik veel gemist gisteren avond hier? ;)

Euhm... nee.
Mijn bioklok riep vanochtend om 6.30u ook al: HONGER!

---------- Toegevoegd om 07:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------

Wel gaaf dat ze zo ontzettend blij was met het cadeau, denk niet dat me dat gaat lukken met een waterdichte plunjezak...

Ja die bioklok....:o
Maare... leuk te horen dat je het goed naar je zin hebt gehad gisteren :D en dat ze zo over het dolle heen was :D Ook lekker gegeten? Vast wel, zat er in iedere geval HEERLIJK uit :D

Veel plezier vandaag...--> familie toch? (van jou?)

Euhm... nee.
Mijn bioklok riep vanochtend om 6.30u ook al: HONGER!

:roflol:

Wel gaaf dat ze zo ontzettend blij was met het cadeau, denk niet dat me dat gaat lukken met een waterdichte plunjezak...

Jawel joh, daar scoor je sowieso goed mee! :rocknana:

Ja die bioklok....:o
Maare... leuk te horen dat je het goed naar je zin hebt gehad gisteren :D en dat ze zo over het dolle heen was :D Ook lekker gegeten? Vast wel, zat er in iedere geval HEERLIJK uit :D

Veel plezier vandaag...--> familie toch? (van jou?)

Ja heerlijk gegeten, wij hadden het Menu Loenen (5 gangen :roflol:)

Gepocheerde Canadese kreeft, brunoise van zoet/zure groenten en sot-l’y-laisse (kippenoester)

Geglaceerd Baambrugs buikspek met Coquille Saint-Jacques, Pata Negra ham en pastinaak

Op het karkas gebraden fazantenhen filet, schorseneren, zuurkool en een romige jus van fazant

Selectie van onze kaastrolley met schuim van rode port en rogge-krentenbrood

Traan van chocolade gevuld met een parfait van chocolade, mousse en ganache van chocolade

:meal:!!!!!!!!!!!!

Vandaag vieren we het nog een beetje met haar familie, en verders heb ik vanavond een wedstrijd.. dus daar zal ik ook nog wat over posten Als we winnen.

Fijn weekend! :thumbs:

Damnnn dat ziet er lekkerrrr uitttt!!!! :meal: :D:D:D:D
Suc6 vanavond!!

Was het! en nog een aardig verantwoorde maaltijd ook! op het toetje na. :rolleyes:

Dankje, beetje succes kunnen we wel gebruiken geloof ik.. sterke tegenstander :eek:

Lijkt me sterk, dat jij niet de sterkste man (letterlijk) van de wedstrijd bent :D.

Dankje, maar goed.. je hebt een sterk team nodig ;)

Dik gepresst kerel ... goed gevreten ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven