MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goeie beestentraining:thumbup:

netjes pik :)

Wat een atleet ben je toch! Zo korte pauzes tussen je sets en nog zulke gewichten aan die reps verplaatsen.
Je zit nog niet heel erg lang op dit forum toch (maand of 6?), maar je bent echt een serieuze aanwinst, hoor! Veel kennis en beestige trainingen :D!

• Topic Starter Topic Starter
Thnx Rah Rah!! ;)

DAMMMMMMNNN!!!

Doet ff een idioot volume sqiuatten, en gaat daarna nog ff brutaal lunges doen... me lovin it!! Hardcoreness: 9 uit 10!

Chris maak me gek!!!

Thnx man, your my motivation :thumbs:

lekker volume man! flinke squats weer :)

Kon je nog wel weglopen uit de zaal? :eek: Pff wat een training, dan te bedenken dat ik vandaag nauwelijks de trap op kon lopen na mijn training van gister :rolleyes:

Lijnzaad in je kwark? Ben hier net dus misschien dat je me uit zou willen leggen waarom je dat er bij in doet?

Kon je nog wel weglopen uit de zaal? :eek: Pff wat een training, dan te bedenken dat ik vandaag nauwelijks de trap op kon lopen na mijn training van gister :rolleyes:

Lijnzaad in je kwark? Ben hier net dus misschien dat je me uit zou willen leggen waarom je dat er bij in doet?

Vetten vertragen de opname van eiwit, handig voor 's nachts dus, omdat je dan een uurtje of 8 niet eet.

t*ring, ff 76 ATG squats met minimaal 100kg :eek:

Schijnt testverhogend te werken + goed voor de stoelgang

aaah to be 19 again ... aardig hard getraind kerel !

Aah oke, vooral dat goed voor de stoelgang spreekt me aardig aan. Heb zelf een darmprobleem namelijk, al is dat sinds ik m'n voedingsschema volg wel een stuk verbeterd.

Vanavond waterpolo training gehad. Meteen even RPM sample die ik van René gekregen heb geprobeerd maar het resultaat was bagger. Geen pomp, geen drive, geen energie boost.. maar ben bang voor een slapeloze nacht wat ik ook van UNLEASH had :(

Opzich wel een lekkere training ondanks die kansloze RMP caps.. en morgen lekker schouders raggen :banana:

veel plezier met je extra vrije tijd ace! :thumbs:

ik neem ook nooit een pre-WO supp, voornamelijk omdat ik denk dat ik idd niets merk tijdens de training en er wakker van ga liggen :)

Merkte je van Unleash ook niks?
RPM merk ik qua energie ook helemaal niks van, maar qua pomp is die echt intens en zwaar irritant.

RPM :heart:
Je mag ze deze kant opsturen ;)
Unleash werd ik met name vrolijk van (behalve de smaak: daar word je niet vrolijk van!)

Ik heb nog geen enkel pre-WO gevonden waar ik daadwerkelijk op reageer..(nam nu zelfs 5 caps (max dosering)) :(

Zelfde met cafeïne, vroeger nam ik altijd koffie voor het slapen gaan :roflol:

Voor mij blijft de beste pre-workout een schaaltje muesli, magere yoghurt en een banaantje :thumbup:

Wat betreft UNLEASH.... ik merkte er helemaal niks van tot de avond, ik kwam niet in slaap.. met alle gevolgen van dien :rolleyes:

Maar dat is weer een ander verhaal ;-)

..was een geinig verhaal - en indirect werd je er ook vrolijk van ;-)
Hier ook zo eentje die lekker een kopje espresso / cappuccino drinkt en makkelijk gaat slapen daarna.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven