XXL Nutrition

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Goedzo, borst triceps zijn weer getraind :heart:

Incline bankdrukken
20x40 >warming up, lekker pompen ;)
10x110 (PR op 10 reps als ik me niet vergis)
10x100
10x100
10x90 > fail
10x90 > fail
10x80 > fail

Flys (gewicht per hand)
15x25
10x25
10x20
10x20
10x15
10x15
>aardig drop setje dacht ik zo.. laatste sets gingen allemaal tot fail.

Decline DB press (gewicht per hand)
10x30
10x30
10x30
10x25
10x25
10x25
10x25

Dipsaus
15xbw >die gingen heel agressief :o
10xbw
10xbw
10xbw

Lying overhead extentions
12x30
10x30
10x25
10x25
10x25

Aardig tevreden, ik voel mijn triceps aardig.. en mijn borst helemaal niet meer :roflol:

Damn ! :thumbs:

Trainingstijd ongeveer?

Een goed uur ;)

Ik aanschouw dat als een compliment! :thumbs:

Ik begin al een beetje jaloers te worden...
18.00u sta ik in de sportschool - claim ik een decline bankje ;)

Ik kan niet wachten op jou training Dwarf, veel succes vanavond! :thumbs:

Dan neem jij kort rust tussen je sets!

Heb je al een keer wat minder volume geprobeerd dus de helft aan sets? Misschien dat je dan sneller groeit omdat je spieren meer over hebben qua energie voor herstel.

****ing impressive once again... ;)

Weetje Twitchy ik doe dit al 4 jaar en heb alles geprobeerd..

Echt alles?!?!

Ja echt alles :thumbs:

Ik reageer goed op wat volume, mijn spieren hebben schijnbaar veel stimulatie nodig. Verder hou ik vaak 60 seconden rust, en bij sommige spiergroepen minder.. dat hangt er net vanaf hoe mijn spieren dan aanvoelen. 60 seconden is een leuk gemiddelde maar niemand die mij wijs maakt dat je benen even snel weer vol zitten als je triceps :roflol:

Thnx Twitchy!

Dat gaat lekker hierzo Jaap, wat ben je toch ****ing sterk man....
****in' lovin' it!

Ik word er alleen depri van dat ik niet kan trainen man

:sad:

Dat gaat lekker hierzo Jaap, wat ben je toch ****ing sterk man....
****in' lovin' it!

Ik word er alleen depri van dat ik niet kan trainen man

:sad:

Thnx Chris, en niet treuren.. binnenkort ga jij een benentraining neerzetten waarvoor iedereen buigt :bow:

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Edit: Ik zie dat je morgen al weer gaat beginnen.. kan niet wachten!!!! :D

Weetje Twitchy ik doe dit al 4 jaar en heb alles geprobeerd..

Echt alles?!?!

Ja echt alles :thumbs:

Ik reageer goed op wat volume, mijn spieren hebben schijnbaar veel stimulatie nodig. Verder hou ik vaak 60 seconden rust, en bij sommige spiergroepen minder.. dat hangt er net vanaf hoe mijn spieren dan aanvoelen. 60 seconden is een leuk gemiddelde maar niemand die mij wijs maakt dat je benen even snel weer vol zitten als je triceps :roflol:

Thnx Twitchy!
Dat antwoord was te verwachten :p

Goede conditie zal je iig wel hebben met zulke trainingen, vraag me nu eigenlijk wel af wat cardio nog zal toevoegen aan zo een training...

Mijn volgende schema wordt ook wat meer high-reps, kijken hoe ik daarop reageer maar eerst wil ik kwa krachtstats proberen het gat tussen jouw en mijn gewichten iets te dichten :D

Dat antwoord was te verwachten :p

Goede conditie zal je iig wel hebben met zulke trainingen, vraag me nu eigenlijk wel af wat cardio nog zal toevoegen aan zo een training...

Mijn volgende schema wordt ook wat meer high-reps, kijken hoe ik daarop reageer maar eerst wil ik kwa krachtstats proberen het gat tussen jouw en mijn gewichten iets te dichten :D

Deste meer volume deste minder cardio er nodig is. Zeker na een flinke beensessie waarmee ik een ruime 1000kcals verbrand is cardio overbodig.

Het gat tussen ons iets dichten, dat lijkt me wel haalbaar.. ik ga zo hard niet meer :roflol:

Wacht maar af, morgen voel je die borst wel hoor :D

Wat ben je ziek sterk kerel :D!
Ga je niet eens filmpjes maken van bepaalde setjes? Ik geloof je gewichten en reps wel hoor, maar het lijkt me gewoon vet om een leeftijdgenoot 10 x 110 incline benchpress te zien doen etc :D!
Doe zo voort man! Ik ben fan ;)

Thnx! :thumbs:

Vandaag een niet zo rustige rustdag gehouden. Niet getraind, maar wel druk geweest wat helaas mijn voedingspatroon heeft gedwarsboomd. Twee keer heel lang achtereen niet kunnen eten en daarna weer 2 grote maaltijden vlak achter elkaar :mad:

Morgen beentraining, maar ik heb er niet zoveel zin in als anders. Laatste tijd privé erg druk en maak daardoor korte nachten :(

Nouja.. morgen weer een nieuwe dag.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven